ik denk dat je gewoon extra ruimte kan unlocken zoals de george town universaty daar kan je nog niet in en van die kleine uitbreidingen en zo een hele nieuwe stad lijkt me sterk. natuurlijk ook nieuwe auto's
Het zou wel extreem vet zijn, zomaar een nieuwe stad... en hopelijk dan ook nieuwe undercover missies... Hoe bedoel je oneindige replay value? Op zich is het mogelijk, (bijna) iedereen met LIVE heeft toch breedband, dus die 140 MB zal niet zo'n probleem zijn... en er zijn genoeg mensen die daar wat centen voor over hebben lijkt me!
Mwah, zal cool zijn, maar ik weet wel zeker dat DICE niet bezig is met het ontwikkelen van een hele nieuwe stad... Ik heb de game ook vanaf vandaag... dus ik ga snel verder Grtz Brother Bear
ik denk dat ik mm3 eerdaags maar eens ga kopen want ik word wel eens vaker uitgenodigd door mensen uit me friendslist voor een potje mm3 , maarja die heb ik niet
Als het goed is krijg ik deze week ook Live, m'n tag wordt waarschijnlijk Brother Bear NL. Post het hier even als jullie met een stel NL'ers gaan racen, dan kom ik gelijk in contact met een stel Nederlanders waarvan ik d'r een paar in m'n friendslist kan zetten.
Ik zag genoeg auto's en wagens inclusief helikopters bij splintercell 1.Waarom zal het ontbereken in deel 2
Even een aantal dubieuze reactie's verwijdert - Dit is een Midtown Madness 3 topic, houd het daar dan ook bij
Okey Wouter! hey Rob Potje hunter of zullen we Kola cell spelen? Meld me dan aan voor hunter (zie links mijn gamertag onder de avatar ok?)
Ik ben sins vanmiddag ook aangesloten op het Live netwerk. M'n gamertag is Brother Bear. Ik zie jullie online! Ik heb morgenavond (vrijdagavond) niks te doen. Zullen we een potje capture the gold doen met een stel XBW'ers? Grtz Brother Bear
Ik ben volkomen nieuw op LIVE en heb nog geen friends (dat klinkt zielig) wie wil me toevoegen om mijn enige spel mm3 te doen?
ik heb t spel via de Powerunlimeted gehad. Die zochten xbox live testers. Maar tot nu toe vind ik t allemaal nog niet echt bijzonder. De tag optie vind ik wel leuk alleen is die bijna nooit aanwezig en voor de rest is checkpoint wel uitdagend
Snelste tijd op asfalt & grastrack Vannnacht zitten gamen met nimrod & boomer, rijd die nimrod om 05.30 onder de 59 sec !! Probeer dat maar eens te verbeteren. Helaas mag ik (nog) geen attachments posten maar ik wacht af hij staat op mijn harde schijf. Veel plezier on live !!! Beau aka ROTTERDAM
Re: Snelste tijd op asfalt & grastrack Misschien is het wel makkelijk als je zegt bij welke race dat was . Het was bij de grass and asphalt race.