Re: Re: Snelste tijd op asfalt & grastrack boomer en nimrod hebben 2 weekjes mogen ownen, maar nu zijn lekkerbek en chrono weer terug. het feest is dus over.
Re: Re: Re: Snelste tijd op asfalt & grastrack Er valt niet veel te pwnen, aangezien de meeste nu RTCW spelen.
Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld, vind het eigenlijk nu ook best wel een boutspel, beetje saai na al die tijd...
Re: Re: Re: Snelste tijd op asfalt & grastrack He lekkerding van me . Jullie zijn weer terug, kom dan ff snel weer een keer online.
Re: Re: Re: Snelste tijd op asfalt & grastrack Kom maar op, boomer en ik pwnen nog steeds met capture the gold. En onder de 59 sec rijden bij grass and asphalt lukt je ook niet .
Re: Re: Re: Re: Snelste tijd op asfalt & grastrack haha is goed. onder de 59 is trouwens wel snel. handmatig schakelen ofzo? valt me wel op, dat er bijna niet meer gespeeld wordt. ikzelf ook niet, want ik ben mgp2 aan het oefenen. ik doe mee aan de competitie namelijk en ik heb nog een crisis motor. binnenkort maar weer eens een avondje ouderwets mm3-en met z'n allen.
heb ook al een maand niet gespeeld ofzo. Maar omdat ik op kamers ben gegaan maar nog geen tv heb. *hunkert naar xbox live
moet nog twee weken wachten op mijn tv. Maar tegen die tijd is KOTOR uit en zit ik waarschijnlijk niet veel op Live. *mist good-old mm3 avonden
ik krijg binnenkort mm3 weer terug, dus dan ga ik jullie ass kicken, koeken, ownen. nu ga ik even wat nieuwe kreten verzinnen. ze worden wat eentonig namelijk. lukt het al een beetje met rtcw???? misschien koop ik hem ook wel weer.
Wat een binnenkomst voor een n00b zeg :{ Denkt gelijk dat ie King tutu is... Kep overigens gehoord dat er binnen 2 weken DC bekend gemaakt wordt...