Wat is dat nou voor een gezeik dan. shit hij zegt alleen maar gedag en jij begint gelijk te trippen. Komt er bloed uit uiers, omdat je ongesteld bent ofzo. heej slurp leuk je te zien
Niet doorvertellen.... Sssssttttt.... Ik heb geruchten gehoord... (och ik zeg alweer teveel)..... Maar hou MM3 Challenge website in de gaten......
hehe, ben benieuwd hoor! MGP Challenge was zeker een succes en denk dat je met MM3 ook een hoop lol kan hebben.!
mensen het was weer ouderwets gezellig gisteravond met mm3. was alweer een tijd geleden. binnenkort maar weer een keer met z'n allen?
Wie gaat vanavond nog op midtown madness online?, zoja, Voeg mij effe dan aan je friendslist toe als je wil.... ik heb wel zin in een potje met hollanders Gamertag: Darkmaster_NL Mzzzll...
Midtown Madness 3 is zo uber cool. Het is geen game waar je weer 1e van de wereld probeert te worden. Het is gewoon pure fun en dit maakt het zo leuk
Vandaag MM3 gehaald...bevalt goed....alleen wat veel lag zeg zelfs met RTCW nooit last gehad van lag! verneukt de gameplay wel aardig maar voor de rest goeie game. Max