1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Midtown Madness 3 @ LIVE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 24 jun 2003.

  1. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga denk ook weer is MM3 en ....maar tis wel leuker als de oude mm3 groep weer gaat spelen.
     
  2. Lionhard

    Lionhard Guest

    satu, dan moet je ff zorgen dat je die gasten op men spreekt...

    Ik ben ook wel in voor een potje.. slurpgeit zei laatst dat hij oko wou nou tinman ook... nou clumsy nog en dan ist oude groepje weer compleet :)
     
  3. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Zexy Tinman zit er wel is op , als je die bedoelt
     
  4. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je vandaag gezien... En ff met je gespeeld, maar hebt geen headset of je had hem niet aan, is eens tuk minder leuk.
     
  5. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, maar dat zijn nauwelijks Nederlanders van de 'oude garde'. Ik denk veel mensen die MM3 bij een Xbox bundel krijgen.

    Maar het ligt niet zozeer aan MM3 dat iedereen ineens stopt. Dat is bij erg veel spellen. Na een tijdje is het gewoon niet meer zo leuk als aan 't begin. En als je dan een nieuwe game krijgt, is de kans groot dat je het oude spel voor lange tijd aan de kant legt.

    Na de MM3 Challenge heb ik MM3 nooit meer aangeraakt. Ik ben meteen begonnen met Counter-Strike (daar gewonnen) en PGR2 (in de winkel geruild tegen Amped 2 die ik op de mm3challenge heb gewonnen). Ben nu nog steeds bezig met PGR2, en ben er nog lang niet op uitgekeken. Maar ik durf met zekerheid te zeggen dat wij over een half jaar net zo terug kijken op PGR2 als we nu doen op MM3.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2004
  6. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit de 'oude garde' gekend. Ik kickte hem meer omhoog om te kijken of er nog mensen waren die het een beetje speelde, maakt niet uit of ze van de 'oude gard' zijn of dat ze mm3 bji een xbox bundel gekregen hebben.
     
  7. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga zo ff spelen ik zie wel of er mensen komen...;)
     

Deel Deze Pagina