dat verklaart een hoop want het gebeurd vaak dat je ineens een politie word terwijl niemand je aanraakt. gelukkig heb ik het niet vaak.
Wouter, het schijnt dat dit aan je router ligt. Als je je firmware update schijnt het bij veel mensen de problemen op te lossen? (heb ik geloof ik ergens op planetmgp in het MM3 subforum gelezen ofzo). Al van gehoord?
hangt uiteraard wel van het merk/type af. Als je de sitecom router hebt, kan een firmware een hoop schelen
ik ga nu ff mm3un, tot ongeveer kwart voor 9 dan ga ik naar bios, maar plz mensen voeg me toe, niemand uit me friendslist zit op mm3:|, ps wouter was jou gamertag? gewoon Wouter of met andere hoofdletters?
Ik ga MM3 halen waneer het kan, dus ik wil graag paar Gamertags. van jullie die ook MM3 gaan halen/hebben Mijne: Darkmaster NL
Hmm ja ik had in de begindagen van Live iets gehoord over De-Militarization maar heb dat verder nergens kunnen vinden - Ik zal vanavond wel even kijken of ik wat kan vinden van wat je zegt
-The Messenjah -Nicotjeh -Liquid -Royal -Robhimself -Orcrist -The Flood -Marius -Sonic 87 -JaysonX -de luie hond Die mensen heb ik allemaal een Friends Request gedaan, allemaal accepteren dan gaan we lekker MM3en morgen (hopelijk) Groeten, Benny.
Ja, ik heb alle forum namen in de lijst gezet, en niet de gamertags (die heb ik in mijn Xbox ingevoerd ) See U Online Tomorow !
Is al geaccepteerd . Ik heb vandaag al 9 uur live doorgebracht, en pas 1 keer echt last gehad van lag, en enkele keren dat het geluid weg viel, maar verder echt top. Voordat ik aan MM3 had ik nog niemand in mijn friendlist (pas net live), maar er komen steeds meer Nederlanders bij. Vanmiddag waren er maar een stuk of 10 live (die ik kon vinden), maar nu staan er al 40+ in. Dus met de verkopen van MM3, zit het ook wel goed.
.... edit: sorry darkwing, dl en floodgear dat ik niet reageerde op jullie friends invite maar ik was heel effe snel de game aan iemand aan het showen, vandaar dus morgen ben ik non stop online! ik begin denk om 11 uur en ga door tot 's avond 12 uur... CIAO!