Ik wil even laten weten dat ik sinds 5 minuten nu ook Midtown Madness heb... *) Vanavond heb ik niet zo veel tijd, maar ik kom jullie wel tegen op Live.
Maakt niet uit We kunnen vandaag nog genoeg spelen! Ik ganu ff eten en dan weer spelennnn !! Dit spel Roxxx echt !! Iedereen toevoegen: SupremeNL !!
WHAAAAA waar heb je hem gehaald? You lucky bastard! Had je er nou ook 1 voor mij meegenomen ? Dan cross ik straks ff naar R'Dam (geintje, ik probeer hem eerst ergens dichterbij te halen. Maar waar heb je em gekocht? Futurezone?)
Waar?? zie andere topic Ik zat er nog aan te denken, maar ik heb je 06 niet en ik ben vanavond pas om +- 23.00 thuis... Maar mocht je hem niet meer kunnen vinden wil ik hem wel voor je halen... dan ga ik gewoon wat eerder naar huis.
Zie andere topic ik heb hem apart laten leggen Dus ik cruise even Gorcum in met mijn VW vanmiddag (al schoolbussen en politie-auto's raggend) en haal hem op. Thanks anyway *)
Hij is zeker wel te koop, veel winkels van de FRS hebben hem al. Ook Nedgame heeft hem, en nog een hele hand vol met andere winkels. Ik verwacht dat hij rond vrijdag overal in de winkels te verkrijgen is
LOL marius en jerhui de moto gp freaks die ik nu ga tegenkomen in mm3 Dit is echt vet! Vanavond even cruisen?
Net ff eerste sessie online gespeeld met een paar gasten van dit forum. Ik vind het zeker wel lache hoor Zeker geen miskoop van wat ik heb gezien De single player vind ik maar ruk eigenlijk Ik heb het maar heel ff gespeeld maar net als bijna alle games die ik heb,zal ik ook deze proberen zover mogelijk uit tespelen. Cya all online
Er komen steeds meer Nederlanders live, rond 3 uur, was er een man of 35 uit mijn friendslist al online, zullen er vanavond nog wel meer zijn .
lol xit al vanaf 11 uur te spelen maar ik heb het nu wel even weer gehad... effe cruisen en zodrekt maar weer hunten ofzo
Jongens, ik ben een FPS fan, en ik houd niet zo heel erg van race games, al hoewel ik project gotham heel leuk vond. Maar ik heb dus pas SOF2 gekocht, en merk dat het heel eentonig wordt, en eigenlijk niet zo veel voorsteld op live, dus wil ik jullie vragen of MM3 ook cool is voor mensen die niet zo heel erg veelk van race games houden. ( ik kan sof2 nog ruilen). ???????