Het is in ieder geval heel simpel om te leren. En er wordt bijna niet echt geraced. Er worden veel meer een soort tik-spelletjes gespeeld zoals Hunter.
Hoewel het racen zelf online ook super is. Je probeert het elkaar zo moeilijk mogelijk te maken... Ik zou SOF2 zeker ruilen, kijk dan hoe populair dit topic is... Zegt genoeg. Ga ruilen!
HUH WTF? ik start net me xbox op met mm3 erin krijg ik eerst zo'n vet vaag futuristisch filmpje ofzo van xbox, echt super vaag, ik denk oh misschien heeft ie me xbox software geupdate ofzo en nu staat er: This is an xbox game disc. Please put it in your xbox to start playing... Is dit een mm3 grap?
Hey, dat had ik eerst ook, iets van een speciaal filmpje als je een CD in je xbox hebt en dan snel aan en uit doet. het is iig niet goed voor je xbox, want hij gaat piepen, maar volgens mij kreeg ik ook zo 'n geinig secret filmpje.
Het is geen geinig secert filmpje - De Xbox denkt dat het een DVD is en pakt 'em als een DVD. Dit probleem heb ik vaak met DTM Race Driver - Gewoon blijven proberen, evt de disc wat schoonmaken
ik heb de game net gekocht bij MM in den haag voor 46 euro , ff snel online gespeelt ...echt mad vette game ...moet nu helaas werken , maar vanavond ga ik zeker volop spelen tot diep in de nacht ...dus voeg me allemaal maar toe en ga we ff lekker cruisuhhhh
ff offtopic : Als je tot diep in de nacht gaat liven, wil je dan je eerste NBA 2K3 Competitie Pot spelen....
Ha! Ben benieuwd wie ik vanavond tegenkom in de metrobuizen. MM3 is weer zo'n reden waarom ik de X-Box heb gekocht. *gooit Gamecube in hoekje en pakt dat ding alleen nog voor Zelda of Super Monkey Ball*
Ulocken doe ik erbij. Online lekker arcade racen is leuk. Maar het allerbelangrijkste is dat je de maps goed leert kennen. En aangezien die dingen erg groot zijn is dat het meest lastige denk ik
grrrrr waarom kan ik nie joinen als ik uitgenodigd word?? This game session is no longer available... Elke keer!!
nou, lekker geregeld dan... Luie hond, als je dit leest, zeg ff in welke game je zit!!! Dan kan ik zó joinen!
nee ligt niet aan provider, dat als je wordt uitgenodigt, dat je dan krijgt no longer available... ik kan wel mensen met zeelandnet uitnodigen, en dan kunnen hun gewoon joinen en andersom.. maar het is dat zodra de game meer dan 8 personen bevat, het ook al no longer available is.. etc... dus bij een request, eigenlijk meteen accepten, al weet ik niet zeker of dit het probleem is..
Ik heb ff een shitload aan mensen toegevoegd. Allemaal accepteren! Je kan me morgen online verwachten.