1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Midtown Madness 3 @ LIVE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 24 jun 2003.

  1. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Peroonlijk op het moment denk ik van...ja uhm waarom single player spelen als er standaard mensen online zijn en het via Live veel gaver is..
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ik speel het redelijk veel offline, vind het wel leuk eigenlijk :) Online speel je niet altijd écht serieus of met een doel - Offline wel, althans, ik.
     
  3. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je doet single player omdat je online toch niet wint ... tenminste dat denk ik
     
  4. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    yoOOooo ,
    ja is goed , heb wel al heel lang niet meer gespeelt maar ja boeiuh :D
     
  5. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Is dit echt? Zou wel zonde zijn.
     
  6. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij is dit alleen met chello. Ik zie nu echt veel mensen hier met wie ik vandaag gespeeld heb. w00t! Alleen mijn broer zit nu ook nogal vaak :confused:. Een van de weinige spellen die hij leuk vind.
     
  7. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb ik daarstraks tegen jou geraced of je broertje?

    De enige game waar ik niet bij kon inloggen, was een game gehost door Johnuitalmelo. Dan gaf mijn xbox aan, dat mijn internet te langzaam is, terwijl ik een paar minuten daarvoor zelf host ben geweest :confused:. Misschien komt het doordat zijn game dan vol is ofzoiets.

    Weet iemand of die 2 wagens die je nog moet vrij spelen de moeite waard zijn? Anders ga ik ff wat meer single-player spelen.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2003
  8. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ie zegt dat je verbinding te langzaam is kan je toch nog wel gewoon op yes drukken en dan kom je wel gewoon in de game, en btw waarom ging je net weg?
     
  9. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Omdat ik lasogen krijg van MM3, heb er al 20 uur opzitten in 2 dagen tijd. Terwijl ik morgen nog een toets heb :eek:. Ik probeer er morgen om 12 uur weer te zijn.

    Als ik op yes, kom ik er nog niet in. Dit was alleen bij gehoste games van Johnuitalmelo, echt raar. Toen er een keer iemand anders host was en John deed mee, zag ik hem op mijn scherm stil staan, terwijl hij wel rond reed.

    Is op zich wel makkelijk met hunter, je raakt hem dan altijd }:].
     
  10. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou de eerste serieze sessie MM3 online zit er voor me op hoor :)

    Ben om 15.00 begonnen en met een pauze van een uurtje heb ik de hele dag zitten spelen tot 10 min geleden:)

    Wat me opvalt is dat de steden echt inmens groot zijn en dat het echt gewoon goed nagebouwd is.
    Sommige wagentjes rijden echt heel lekker,anderen iets minder.

    Ik ga mezelf in elk geval zeker wel vermaken met dit spel!

    Greetz angelo
     
  11. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    de mijne net ook. heel fijn gegamed (lees gedisscusierd) met jerhui als een dag geen 24 uur had was ik nu nog bezig

    heelijk in contrast met moto gp 2
     
  12. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    LOL het was een fijne avond... sorry dat ik al om 12 uur weg was :D maarja... me ogen vielen er bijna uit, ik zat al vanaf half 11 vanochtend ofzo, en ik voelde me niet zo goed...

    Ik heb vandaag weer veel nieuwe mensen leren kennen zoals Indi D met z'n antiliaanse gelul :D dat was echt lachen zoals jij je leerlingen na kon doen :D enne ik heb met wat gasten (mad man nl, indy d, nog een paar) door die metro heen geragd en dan zo'n looping in de metro gemaakt, dat was echt kicken :D met 380 km per uur in eens naar rechts sturen en dan zo'n heel rondje draaien door die metro :) eigenlijk moet iemand dat effe met zijn camera filmen en dat filmpje online gooien :) zou wel lache wezen :9 maar ja, ik weet nog niet of ik morgen de hele dag online ga zitten, ik denk dat ik ook effe naar 't strand ga... maarr ja ff kijken naar 't weer morgen... IN IEDER GEVAL BEDANKT VOOR DEZE DAG en voor alle fun die ik op LIVE heb beleefd :D:D:D
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb het net echt ontzettend naar mijn zin gehad in een race met Jerhui, Odebijer, Avenger XBW, Royal18, en nog een aantal.

    Capture the gold is echt super! Eerder een potje meegedaan met Kaliet en Johnuitalmelo, maar die lagde nogal :mad: Pas bij het team-capture the gold was het echt grote lol en waren het spannende races!
     
  14. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey gasten, Count me in binnenkort. Ik hoop em vandaag ook te hebben. Eens kijken hoe het veranderd is ten opzichte van deel 1.
     
  15. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    weheh, tja..toch ga je winnen.
    www.dacray.nl/nba/2k3

    vernieuwd en al....ik spreek je nog wel in de nba2k3 comp thread..

    -------------------------

    Aaahhh vandaag is DE dag, over een uur zal ik naar beneden rennen, mijn mail checken, mn xbox aan doen, mn xbox uit doen, slapen ! *) _O_
     
  16. odebeijer

    odebeijer A Dutch Ghost

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was iid gezellig, alleen jammer dat er maar 8 man in een server passen.

    Greetz to: Marius/Royal18/Jerhui/Avenger/Jaymaster, CU @ Live
     
  17. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is idd jammer, maar ja, ik zit vaak met go ahead en indi enzo, die gasten zijn meestal echt zwaar lachen gewoon :D maarre gasten, ik ben vandaag niet op live want ik ga om 12 uur naar 't strand en kom 's avonds pas weer terug... maar ja een dagje strand is ook wel leuk voor de afwisseling, morgen (zaterdag) zal ik jullie ass weer even kicke :D
     
  18. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zat gisteren in een server met een paar XBW-ers en andere Nederlanders.

    Eentje zat constant JODENKOEKEN te bleren :D :D Dop Master was zn naam d8 ik..... was wel lachen :)
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
  20. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm tsja, er was ook een gast, ik noem geen naam, die in plaats van juten, joden riep... ;)
     

Deel Deze Pagina