1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Midtown Madness 3 @ LIVE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 24 jun 2003.

  1. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Ik zat gister ook in de server van indi
    was niet lachuhh :mad:
    ik loop constant vast met me xbox argghhh!!
    over 2 weken maar een nieuwe xbox kopen want zo is het niet leuk.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2003
  2. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0

    haha was zeker leuk ... vooral om zonder tijd te rijden een potje van ons duurde zo ongeveer meer dan een half uur :p

    mischien ben ik vanavond wel terug !
     
  3. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    was zeker dope , alleen kan ik nog geen fuck van dat goud zoeken of zij hadden gewoon steeds geluk dat het vlak voor hun neus kwam }:] iniedergeval het is een leuke en verslafende live game .. ik zie jullie snel weer @ Live

    en avenger we gaan snel buiten bballen!!


    latersss
     
  4. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:
     
  5. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em vandaag ook gehaald, inclusief nog een live kitje voor me broer.. was in totaal 89 euro nog wat.. Vanmiddag al een tijdje gespeelt, onder andere sonic circle en liquid nl tegengekomen.. :D
     
  6. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag weer midtown madness jongens! KOm net uit mijn werk en ben gaar. Ik vind dit echt masterlijk. Het is ook altijd lachen met de mensen van xbw.
     
  7. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Zo ik heb net wat potjes Capture the gold gespeeld.

    Globox, nimrod en ik roeleren heel Midtown :)
     
  8. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    w000t :D.

    Het was echt super gaaf. Je moet Sonic Circle en Gerbo niet vergeten :eek:. De samenwerking was echt perfect. We ownde die vier andere zwaar :9. Jij pakte het goud altijd op het laatste moment af, Gerbo reed voor de tegenstanders altijd in de weg en pakt vaak het goud af, en Sonic Circle deed alles goed regelen zodat iedereen wist wat hij moet doen. En met mij ging het ook wel lekker.

    Floodgear, Nimrod, Gerbo en Sonic Cicle, de 1ste nederlandse MM3 clan is geboren _O_ _O_.

    Nu vergeet ik Globox bijna :eek:, maar je kan maar met 4en in een team :mad:, dus Globox moet de supersub maar worden.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  9. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat viel ook nog wel mee .... :p
     
  10. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Hey dat was cker gaaf! Mijn eerste ervaring met MM3, meteen top! Sonic, Nimrod en Floodgear _O_ Ging lekker :cool:
     
  11. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ging wel lekker???????????? Het ging echt super.

    Het was toch ook pas de 1ste keer dat jij het live speelde? Je was best goed, maar het 1ste potje dat je tegen me was, vond ik je wel wat irritant.
     
  12. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Muhaha nee Live heb ik natuurlijk al vanaf het begin, maar ik had net vanmiddag MM3 binnengekregen :)

    En ja, irritant :) Ik reed gewoon net op de goede plekken...en jij op de verkeerde *) Nu kijken of het alleen beginnersgeluk is :p
     
  13. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo ik op de verkeerde, we pakte het de hele tijd van elkaar af, toen we met de mini coopers speelde. Maar ik bedoelde dat je MM3, vandaag pas voor het eerst speelde op Live.
     
  14. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ow bedoelde je dat, ik dacht dat ik nogal vaak een steal maakte. Naja geeft niet, was gewoon supervet, vanavond weer hoop ik :cool:
     
  15. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik moet vanavond al om half 9 negen weg om te gaan stappen, maar daarvoor ben ik zeker aanwezig. Eerst nog ff racen en dan ...:D.
    Ik zal je anders wel ff uitnodigen straks, en Floodgear, Sonic Circle, Globox en WouteR ook als die online zijn.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben nu beetje aan het Single Playeren, wil die eigenlijk ook wel uitspelen namelijk :)
     
  17. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ach jo vanavond gewoon Live! :) Kheb heel ff Single gedaan, is een btje langzaam, maar makkelijk in het begin :confused:
     
  18. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Is het een cool spel???????kunnen jullie me wat vertellen over de modes en zo en de live functie?
     
  19. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ben er ook al een tijdje aan de singleplayer bezig geweest. In begin is het heel simpel, maar het wordt al snel lastiger. Maar ik laat mijn kleine broertje, de makkelijke velden in de singleplayer spelen, zodat ik me meer op Live kan concentreren. Heb nu 16 wagens van de 32, en een stuk of 5 paintjobs.

    Hier staat alles toch al uitgelegd.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  20. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    mensen ik ga nu weer online.

    hebben we al een naam voor onze clan :p
     

Deel Deze Pagina