bestaat er gewoon geen mogelijkheid voor een splitter ?? lijkt me wel er zijn maar 2 aansluitingen nodig.
Een Usb Ethernet modem Npg bedankt, maar dit werkt niet, omdat ik speed touch USB heb en dan moet je een Hub of route hebben die een usb aansluiting heeft.Ook moet dat ding dan vor mijn pc een usb uitgang hebben en voor mijn xbox een ethernet uitgang.ALs zo'n ding bestaan, laat het mij weten. Robberto vraagt of er zo een hub bestaat: dat weet ik niet. Maar ik heb een modem copperjet 810 welke een usb uitgang heeft en een ethernet uitgang ik heb em nog niet getest met xbox live maar ik denk ik zeg het toch maar ff. Grtzz
ik woon in duitsland en heb aleen maar isdn ands kan ik hier niet krijgen kan ik michien ook met isdn modem op xbox live zo ja meld het effe
heej iedereen ik heb een vraag: Ik wil Xbox LIVE instaleren. ik heb nu mxstream met alcatel home touch isdn. nu werkt deze niet met een router (helaas heb ik et zelf uit moeten vinden en daarna hoorde ik et pas op et forum) nu wil ik dus een nieuwe modem. de alcatel 510 v4 ISDN ofzo met 4 ports. is deze goed? en vooral: hoe moet ik de modems wisselen/nieuwe installeren?
Timm4nni4c de alcatel 510 v4 isdn moet geen problemen geven *deze heeft geen gekapte mtu* om deze te instaleren moet je de gebruiksaanwezing raadplegen. en eventueel na vragen of deze door jouw provider gesupport word
Jermain in dit geval betreft het een laptop ik weet niet of je daar erg makkelijk een extra netwerkkaart in zet.
In mijn Notebook zit een LAN-aansluiting. 2e netwerkkaart is een PCMCIA-kaartje. Dan heb ik nog de mogelijkheid om 2 netwerkkaarten aan te sluiten via de USB poorten.
Dan is het makkelijk. USB router in een USB poort steken - Xbox middels een crosskabeltje aan de LAN poort plakken - ICS instellen op de USB netwerkpoort - Klaar. En dan maar duimen dat ie het doet. (Want ICS is gewoon kut met peren).
Je kan ook een Wireless USB adapater op de Notebook aansluiten , dan kan je op elke tv in huis op XBL. Het is alleen jammer dat de OS zo onvoorspelbaar is !! Het ene moment heb je een perfect verbinding en zo valt de hele verbinding weg !! Vorige week heb ik een USB Bluetooth Dongle gekocht , met het resultaat het de hele wireless verbinding uitviel. Omdat ik de Xbox toch op één vast plek heb staan heeft de Xbox een eigen draadje gekregen met de Wirless Router.
download - 167.7 Kbyte/sec upload - 9.8 KByte/sec connection - 560.0 Conn/min Ping test nederland - 41.0 ms dit had ik dus via de link die jullie me gaven op de faq - www.speedtest.nl is dit snel genoeg voor live?