Ja maar het probleem is dat de Computer beneden staat en Mn xbox boven Dan koop ik dus liever een losse Ethernet-modem en dan wissel ik dat kabeltje gewoon seeds bij de splitter... Mijn vraag is: Kan dit, kan de modem zonder computer eraan vast gewoon functioneren?
met kabeltje wisselen bedoel ik dus het kabeltje wat in mijn telefoon-splitter gaat. Dan kan ik dus niet tegelijk internetten en Live doen, maar dat maakt niet uit.
dan kun je ook neit meer gebeld worden. dat is ook niet handig. dit is echt het handigste: splitter-->modem/Router(ineen)-->1 naar pc (straight) -->1 naar xbox(straight)
Nee volgens mij kan ik dan nog wel gebeld worden, ik haal alleen het stekkertje wat naar mn comp gaat eruit (er staat 'MODEM' bij de uitgang op de splitter) en stop daar de stekker vn de ethernet modem van mn xbox in. Telefonisch ben ik dan toch nog bereikbaar? Telefoonlijn-->Splitter uitgang 1)--->Naar telefoon uitgang 2)--->Naar PC of Xbox Werkt deze setup?
ja, dit werkt. je meot dan het extra ethernetmodem aan uitgang 2 maken, en van daaruit een kabel naar je pc of je xbox(wat je op dat moment wil gebruiken). dan heb je je USB modem helemaal niet meer nodig
Cool! Werkt dit met de Alcatel ADSL modem (ethernet) voor ISDN lijn Type : Speedtouch Home?? Eigenlijk voor Mxstream maar ik heb van HetNet... Thx SIC!!
jup, anders kun je geen verbinding maken met het modem, je meot hiervoor straight netwerkkabels gebruiken.
Idd stelletje krenten, maar voor de prijs wat wij in het begin moesten betalen hadden we heus wel een beetje betere hardware kunnen krijgen.
Nou ja... Het is een beetje kort door de bocht om tegen USB modems te gaan schoppen, hoor. Ja, voor Xboxers is het k** met peren, maar er zijn toch wel een hele hoop gebruikers die met zo'n goedkoop (meestal gratis) modempie en een 128kbit abonnementje uitstekdn geholpen zijn. Niet iedereen in deze wereld is een power-user! Anyway, deze thread gaat dus over de technische aspecten van modems. We dwalen een beetje af, dus laten we terug gaan naar topic.
test, moest router gebruiken maar computer configuratie lukte niet omdat ik pas een nieuwe motorola modem van wanadoo kreeg heb de router verwijdert en xbox live werkte ineens zonder die router!!! lagge