[Centraal] Morrowind help-topic! Deel 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 1 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    is de bonebiter boog beter dan een Daedric bow???

2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Wie ken mij helpen?

Ik wil een Longblade Enchanten met Paralyze er op, maar hoe dt? moet ik dan : On Touch of On Target doen? en moet je r nog een bepaalde soulgem voor hebben?

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf ben niet zo'n bogen man (ik heb de deadric bow dus niet). Maar mijn ervaring zegt dat deaddric meestal beter is (niet altijd) dus haal hem maar gewoon want je hebt hem toch nodig voor de main quests en dan kun je zelf checken welke de beste is.

en met enchanten moet je cast when strikes doen.

Edit: wil je constant effect (zoals shield, restore health, fortify, enz) dan moet je een Golden Saint of Ascended Sleepers grand soul gem hebben. maar hoe het zit met paralyze weet ik niet.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2003
  4. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wel hoe je et best een boog kun enchanten?
    on target ofzow???

werkt on strike ook bij bogen?

5. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Het is heel simpel: gebruik je een wapen om te enchanten is het (meestal) het handigst om cast when strikes te doen.

Wil je een levitate spell, doe je cast when used.
    Wil je een paralyze op een amulet, ring, enz, dan doe je cast when strikes
    Wil je een drain dan doe je 1 van de vorige of on touch (maar on touch is erg onhandig omdat je hem moet aanraken om te casten)

Edit: en de voorbeelden zijn VOORBEELDEN dus kan ook een van een gelijke soort spell zijn, if you catch my drift.

6. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ok thnx k sal t probere

7. gangster80

gangster80 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zit de Redguard Jim Stacey, Master Thief, die je moet afmaken van Sjoring Hard-heart om master in de fighters guild te worden. Hij staat in Simine Fralinie's bookstore ergens in Vivec. Maar waar is die bookstore???? Kan iemand mij helpen??

8. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand nog even zeggen hoe je een boog moet enchanten zodat hij extra damage doet als hij schiet?
    of is dit niet mogelijk?

9. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Foreign Quarter: naar beneden springen, de canal works in, even rond kijken naar de bookstore, achter in de bookstore lockjepicken (en sneakend doen trouwens), deurtje open en wie hebben we daar? Jim Stacey, maar als je zijn opdrachten doet vergeet dan niet voor de laatste opdracht, eerst alle Bal Molagmar missies te doen: krijg je niets voor maar is gewoon voor de lol.

Edit: zijn echt de canalworks (darkryder maar nog van vorige cast when strikes moet je dan op je pijlen doen)

10. gangster80

gangster80 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je nerevarine worden, ik weet dat je bonebiter bow moet halen, in die urshiblabla cave, maar waar is die cave, graag in details:9 alvast bedankt

11. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Tja details is een beetje moeilijk maar hij is een behoorlijk stuk zuidelijker en een beetje oostelijk, van dat neverine gedoe heb ik nog nooit gehoord maar kan best cool zijn. Als je hem vindt moet je et maar ff posten.

12. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neverine word je toch als je de mainquest uitspeeld of vergis ik me nou totaal?

13. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neravarine wordt je als je jezelf bewezen hebt bij alle ashlander camps dat jij de ECHTE reincarnatie van de neravarine bent. dan benoemen zij jou als de neravarine.

14. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan is dat ook weer duidelijk 8)

Pulsar je aanwijzingen waren perfect ik liep er in 30 seconde naartoe. Ik heb nu trouwens mijn gehele stronghold staan van House Hlaalhu. Het is een beetje magertjes maar de ebony long en shortblade die je in je stronghold kan vinden maken een hoop goed.

15. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    weet er iemand Kaushtababi Camp is, ik moet r naartoe, maar weet eg nie waar t is, t staat volgens mij niet op me kaart dus?

16. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    zeggen ze dat dat in de buurt is van ehbrahemise camp ofzo?? zo ja dan moet ff kijken op de grond of er bladzijden van een boek liggen dat spoor moet je volgen en dan kom je op begeven moment bij dat kamp maar weet niet zker of het het kamp is dat je zoekt. en dat over die nevarine als je de opdrachten van casius cosades doet dan moet je op begeven moment naar een ash landers camp en zij vertellen je wat je moet doen om neverine en hortator te worden. En als je dagoth urh hebt verslagen dan erkent iedereen je als neverine. weet iemand waar een recall amulet of ring is?

17. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kaushtababi Camp ligt ergens ten zuiden van Molag Amur heb ik effe gegoogled.

Heb nog een vraag voor iedereen hier: hebben jullie ook weleens last van als je ergens langs een kampvuurtje loopt dat mensen in een keer op je af komen rennen en je willen slopen?

Grtz Dave

18. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    J, das egt erietand he, maar die mannetjes kenne me toch nix doe 1greater-frostball en ze liggen neer}:] :cool: }:]

19. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn outcast Ashlanders, oftewel bandieten. :)

Heb btw de mainquest nu helemaal uitgespeelt. :) Ga nu de Mages Guild afmaken en mischien de Empire Legion joinen, en ik heb al een nieuw character gemaakt die helemaal Mage is zodat ik Telvanni kan joinen.

Vindt het trouwens echt vervelend, mijn mage kan echt niets dragen en is zo snel moe..:{

20. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    1 maar? Ik gebruik altijd greater fireball en daar heb ik er best veel van nodig (destructionskill lvl83, willpower 100) Is greater frostball dan sterker dan greater fireball? Anders moet ik die ff halen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina