Yep, hele tijd summonen. Je hoeft niet te wachten tot die verdwijnt. Gewoon doorgaan.
Het balkje moet wel helemaal gevuld zijn, maar ik denk dat je de ring te vaak gebruikt om dat te zien. Het duurt een tijd voordat de item weer geladen is.
Het balkje groeit niet dacht ik, maar door de items te gebruiken (of dingen te enchanten/rechargen, niet op een laag lvl doen. Het lukt dan bijna nooit en het kost je daardoor waardevolle soulgems) train je je enchantskill. Hierdoor vult het balkje sneller. Het wordt niet groter, een item kan niet opeens meer magic houden.
Misschien weet je het al, maar bij het trainen van magicskills de spreuk pakken die de minste magicka kost. Iedere keer dat je de spreuk geslaagd cast krijg je punten bij je skill, het maakt dan niet uit hoeveel magicka die gebruikt. En opletten dat je spell wel bij de skill hoort die je wilt trainen (zie je in je inventory bij de spells als je op Y drukt)
Die bedoelde ik, kwam niet op de naam. Ik gebruik btw altijd de greater fireball, werkt nog goed genoeg. Heb wel the Eye of Sauron achter de hand (zelfgemaakt, fireball magnitude 100/100, check mijn avatar als je wilt weten wat the Eye of Sauron is)
Hoop dat t duidelijk is, is volgens mij mijn langste post ooit op dit forum.
Laatst bewerkt: 4 mrt 2003