[Centraal] Morrowind help-topic! Deel 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 1 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heej dark-c voor welke opdrachten doe je die geef wat info

als het voor de dievengilde is zou ik hem niet killen want dan zegt die sugarlips habassi dat het wel okee is alleen dat hij nu niets meer aan die sleutel heeft. Ik heb hem gekilled |:- Ben uit eindelijk wel master thief

Dus sleutel bemachtigen zonder hem te killen.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2003
  2. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    dat is de apdracht van de thieves op dracht 3 of 4 volgens mij

3. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt thief guide opdracht, kan kiezen uit Ondres nemora of die andere gasten zoals hierboven genoemd.

Maar die 5 gasten kunnen worden afgemaakt????

4. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    P.s. een tip je hoeft een quest niet dicekt te doen je kan altijd w88 tot je beter bent in een vaardig heid zo dat het wel lukt...

5. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Jep ...

6. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    behalve die gast achter de toon bank....
    welk level ben je?

7. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de meeste dat hier wel weten.

8. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar maar ik zou gewoon bij die ene gozer (van de 5) 100/100 te komen en dan die sleutel te bemachtigen.

Check mijn edit hierboven

da_master_chief z'n level staat in z'n signature als ik me niet vergis

9. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    als je level 6 bent mot je ff naar fort moonloth gaan en daar praten met een gast die praat over bad people en als je zijn quest doet mot je die vijf gasten af maken plus hij zorgt dan tot je bounty ook weer kosten loos kwijt raakt en je krijgt wat extra's

10. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    ben weg later

11. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heb ik antwoord op mijn vraag, ik vroeg in het 1e morrowindtopic of ik ze al af kon maken terwijl dat nog niet in mijn journal stond. Maar als ik het goed lees moet dat gewoon.

12. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je anders niet alleen die gozer die de sleutel heeft ( die ene vd 5) effe flink taunten en daarna slopen houd je die andere 4 levend :)

13. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Ow ok:D thnx, k ga gelijk wel ff kijken:D

14. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet wel kunnen (heb die missie niet gedaan) Maar als je die missie van Fort Moonmoth doet moet je ze toch allemaal doden. Dus kun je meteen die missie erbij doen.

15. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej jullie hebben het trouwens over die greater balls en dat jullie die trainen maar hoe zit dat eigenlijk?

Ben zelf een thief/warrior maar ben ook in staat veel magicka dingen te doen maar toonde tot kort hier geen interesse voor.

Kan iemand me wat erover vertellen?

16. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Als je destruction als major/minorskill hebt gekozen krijg je een fireball in het begin. Zogauw je een spell hebt kun je bij verschillende mensen zelf nieuwe spells laten maken. Voor de sterkste spells kost dit iets tussen de 500-800 gold. Maar je kunt ook greater en nog een stap waar ik de naam niet van weet kopen. Die doen gewoon meer schade. Magic trainen doe je door de spell te casten. Dus als je wilt trainen zoek je een bed op waar niemand bijstaat. Dan die spell casten en als je magic op is ff slapen en dan weer verder tot je er genoeg van hebt. Erg saai, maar effectief. Meer vragen? zeg t maar, ben nu wel ff eten.

17. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat trainen gaat dat ook op bij het summonen van ancestral ghosts skelet minion enzo?

want ik zie wel altijd die spell maar het balkje met dat rode erin(wat dus bv terug loopt als je BV de engraved ring of healing gebruikt tottie zegt this item has no more charge) is nooit helemaal gevuld... maar door veel te trainen en rusten groeit dat balkje dus?

18. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Sinds net ben ik er achter gekomen dat je na een greater Fire/Frost enz ook nof eens God's Fire/Frost enz heb :d

i know, thnx to ----- Gangster80 ------------:D:D

19. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, hele tijd summonen. Je hoeft niet te wachten tot die verdwijnt. Gewoon doorgaan.

Het balkje moet wel helemaal gevuld zijn, maar ik denk dat je de ring te vaak gebruikt om dat te zien. Het duurt een tijd voordat de item weer geladen is.

Het balkje groeit niet dacht ik, maar door de items te gebruiken (of dingen te enchanten/rechargen, niet op een laag lvl doen. Het lukt dan bijna nooit en het kost je daardoor waardevolle soulgems) train je je enchantskill. Hierdoor vult het balkje sneller. Het wordt niet groter, een item kan niet opeens meer magic houden.

Misschien weet je het al, maar bij het trainen van magicskills de spreuk pakken die de minste magicka kost. Iedere keer dat je de spreuk geslaagd cast krijg je punten bij je skill, het maakt dan niet uit hoeveel magicka die gebruikt. En opletten dat je spell wel bij de skill hoort die je wilt trainen (zie je in je inventory bij de spells als je op Y drukt)

Die bedoelde ik, kwam niet op de naam. Ik gebruik btw altijd de greater fireball, werkt nog goed genoeg. Heb wel the Eye of Sauron achter de hand (zelfgemaakt, fireball magnitude 100/100, check mijn avatar als je wilt weten wat the Eye of Sauron is)

Hoop dat t duidelijk is, is volgens mij mijn langste post ooit op dit forum.

20. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Lort of The Rings Ruled By You Wel een beetje he ;) :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina