[Centraal] Morrowind help-topic! Deel 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 1 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het balkje met the engraved ring of healing is maar een voorbeeld, want ik snap wel dat die helemaal volgaat.

Maar bij het summonen van een skeletel minion heb ik dat niet dat het rode helemaal volloopt. Halverwege blijven die dingen altijd staan, Net als met Mark en Recall.

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje wel 8) . Had net Two Towers gezien toen ik Morrowind kreeg. Morrowind heeft wel wat weg van Lord of the Rings, dus daarom de 3e keer dat ik overnieuw begon Lord of the Rings all the way. En the Eye of Sauron is ook nog een mooie pic.

3. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Onder in beeld bij de spell bedoel je, nu snap ik je. Ik denk dat dat iets te maken heeft met de hoogte van je skill. Hoe hoger de skill, hoe hoger de kans dat de spell werkt->voller balkje. Heb er nooit zo op gelet, maar volgens mij zijn de balkjes nu wel voller dan in het begin. Maar dat moet iemand maar bevestigen voordat je het gelooft.

4. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    eej master_Chief, heb je trouwesn al je ring met constant effect 100% Chameleon gemaakt, zoals je in je Sign aangeeft?

5. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he voor de mage's onder ons je moetgreater frost spell kopen dan moet je naar een spellmaker gaan en dan met je een nieuwe spellmaken met 20 damage 25 sec lang als je hem aanraakt niemand maar dan ook niemand in het hele spel heeft die overleeft (behalve vivec en dagoth uhr) en bedankt voor die recall amulet ik word er gekvan dat ik nu niet meer kan toveren

6. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn enchantskill is nog niet hoog genoeg om het zelf te doen (dacht lvl 54) en ik heb maar 5K. Dus laten enchanten kan ook nog niet. Zal nog wel ff duren voordat het zover is, maar dan laat ik het wel ff horen in [centraal] Morrowind help-topics deel 5 :D

7. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Komen dremora lords steeds weer terug bij een shrine? zeg maar.. als je hem 1x dood dat hij terug komt of niet?

8. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    En Trouwens nog ff een vraag tussendoor. In welke dag leven jullie in Morrowind, ik in dag: 109ben level: 21

Post allemaal ff k ben nieuwsgierig?

9. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0

Jah, ze komen weer terug als je een tijdje ergens anders bent, tenzij je de lijken laat liggen

ben lvl 60, zit volgens mij rond dag 400 ofzow, moet ik strax ff checken

Laatst bewerkt: 4 mrt 2003
  10. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in dag 39, ben lvl 10

11. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    10 first seed (Day 179) 5 a.m om precies te zijn. Ben lvl 20 halverwege lvl 21 5/10

12. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er aan de hand als er af en toe in beeld komt : " You have contracted Ash-chance" ofziets??

13. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej!
    Kan iemand van jullie mij misschien helpen? Ik zit vast op de volgende twee punten:
    - Ik kan niet voor de Mages Guild in de Wolverine hall quests doen, dat gastje daar is nog niet klaar met de detect animal potion voor de hoofd mages guild in Ald'rhun. Alleen zij zegt hier nix over en bij hem ken ik ook geen duidelijkheid krijgen. Heb ik hier iets over het hoofd gezien?
    - In vivec heb ik nog een quest van de disappearance of the dwarves open staan. Ik heb hier alle boeken voor verzameld alleen ik moet ze nog ontcijferen. K heb ergens gezien dat dit alleen in Tel Fyr kan maar het is daar nu een behoorlijk dooie boel aangezien iedereen mij daar aanviel (k heb die grote gast daar gekilled voor z'n armor). Hoe kan ik dit anders oplossen?

Tanx!

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1

Dat is een common desease, neem dan ff een potion. als t goed is zijn nu al je skills wer net zo als ze n, dus die skills zijn niet meer rood

15. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je een disease opgelopen. Je moet een potion, spell of scroll gebruiken om die weer te healen. Volgens mij is Ash-chace een blight disease.

Bij mij was ie klaar toen ik kwam, misschien is je rang nog niet hoog genoeg? :confused:

Ik heb deze quest ook niet kunnen doen omdat ik trebonius meteen vermoordt heb om arch-mage te worden, maar ik heb op het forum gelezen dat je met een dwerg in Tel Fyr moet praten over de boeken. Misschien die grote gast?

16. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    In de fighters guilt in balmora is onder een ventje dat je een doosje heeft laten zoeken, bij hem kun je ook vragen over die verdwenen dwergen, volgens mij stuurt hij je naar Gnisis waar een gastje in zo'n koepel in de berg alles voor je vertaald,

(in Tel fyr kun je ook naar et corpussarium en dan naar zo'n gast met spinne poten)

17. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    de eerste weet k nie

maar die 2e, als je n pc zouk wel de oplossing hebben, dan had je gewoon een console kenne gebruiken, maar op de ken dat niet, dus k ben bang dat je die missie nu niet af ken maken

18. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is m'n rank hoog genoeg aangezien ik alleen nog hoofdmissies via hem kan doem omdat de rest nix voor me heeft.
    En die dwerg is helaas ook de pijp uit. Hij viel mij namelijk ook aan.

19. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    dan zou ik ff naar balmora gaan naar da gastje in de fightersguild en dan naar Gnisis, ik heb daar volgens mij de info gekregen

20. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou het drankje klaar moeten zijn. Gewoon nog een keer proberen en anders over een tijdje terugkomen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina