[Centraal] Morrowind help-topic!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 15 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ok laatste vraag van mij vandaag (rijmt:D);

waar zit die tomb waar je naartoe moet voor 3e missie redoran? zo´n gast is in een storm terecht geraakt en nu moest ik uitzoeken waar de kerel uithangt. hij schijnt in 1 of andere tomb te zitten, maar die mensen kunnen nog slechter route beschrijven dan een mol. kan iemand mij helpen?

2. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    die tomb is op een heuvel erg vlakbij ald ruhn, meer kan ik je nie vertellen helaas

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ok das wel genoeg aanwijzingen.

dankjoewel tot morgen als ik weer nieuwe vragen heb:D

4. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    haha no thx enne suc6!!!

5. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Pff..uhm..50K denk ik, op dit moment. :)

Ben nu ook Master van de Fighter's Guild, vond wat er op het einde gebeurt erug kewl :D 8)

6. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    dat uitroeien van de gehele thieves guild.
    al die stewards en dan die gentleman jim stacy....

als je da gedaan hebt valt die sjoris hard-heart je aan he? en dan die orc ook nog.
    stomme gastjes

7. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    vinden jullie het nog steeds leuk na level 50? ik bedoel je bent sterker dan iedereen, je hebt zo beetje alle wapens en andere troep gezien en, in mijn geval, Master of Hlaalu, Thief, Mages. wat is er nog cool aan. bij mij staat hij al weer stof te vangen:eek:

8. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Verwachte ik totaal niet. Sta ik daar. Opeens "You will not be missed. Goodbye."

Ik dacht nog toen ik de thieves guild uitmoordde van "Wat is die sjoris toch aardig, die meneer van House Redoran moest ik vermoorden, maar deze gaat met pension. Toffe gast." Wilt hij mij opeens vermoorden! Ik lachte hem uit. En hakte hem daarna in de pan. }:]

9. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    en daarna die orc. hij wordt helemaal gek en wilt niet dat jij master woprdt inplaatst van hijzelf

10. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    oke hier baal ik dus heel erg van he ik ga naar red mountain haal die 2 stomme wapens die wel veel waard zijn ga naar dagoth ur ik ben beetje aan het vechten (hij is aan het winnen) maar ik staa bij een rand en hij valt erin ik gou naar dat heart of lorkan ofzo en sla net zovaak totdat me short blade met 6 was gestegen (hij was maar op 8 ) loop we en in me journal staat dat dagoth ur verslagen is. Ik blij naar vivec hij doet of dr niks is gebeurd dan ga ik naar die disident priest die doet ook of ik dagotje niet heb gekilt maar die zegt dat een priest in vivec high fane met me wil praten ik daar heen hij flikt het zelfde als die andere 2. Waar moet ik in gods naam heen als ik dagoth ur heb verslagen plz help ik word echt super knetter|:-

Laatst bewerkt: 18 feb 2003
  11. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha terug naar de kamer waar je voor het eerst dagoth ur zag... je hebt waarschijnlijk recall gebruikt toen je dagoth had verslagen en bent dus (net als ik) azura misgelopen....want die wacht 1 kamer terug op je.

12. gangster80

gangster80 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he gastu beter zeggen jullie ff waar je de spell voor absorb health of een spell voor absorb magika (en niet drain health of magika)

13. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    ga ff wat temples langs.....
    misschien in die van ald'ruhn of die temple van vivec ofzo. daar vindt je vaak van die spells

14. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    Wat me nou toch is overkomen,
    ik ben de redoran master en was met de main quest bezig, ik moest Orval Dren mollen om de counsilers van Hlaalu voor me te krijgen. Ik heb em dus gemold en later toen ik eenmaal Dagoth Uhr verslagen had ging ik een beetje rondlopen, toen ik in Ebonhearth was d8 ik : ik ga ff de Duke een bezoekje brengen, maakt ie me opeens ook nog de master van Hlaalu (toen ik naar vanalles vroeg, volgens mij naar camona tong),
    ik wist helemaal niet dat dat kon, van 2 Great Houses de master worden

15. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    weet ik, is een bug.
    hij zegt wel dat hij je grandmaster maakt maar eigenlijk ben je gewoon nog de 1ste rank.
    je kunt nu idd wel alle missies voor hlaalu doen.

16. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb em een paar keer gevraagd hoe et nou zat maar daarna stond er in mijn stats gewoon de master

17. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    vaag, ik moets overnieuw beginnen

18. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben wel tussendoor naar zo'n ventje in Hlaalu plaza gegaan, misschien ligt et daar aan, want toen ik weer een bezoekje had gebracht aan de duke en in Balmora kwam zeiden ze dat ik de master was.
    noujah, ik vindt et wel tof, ist nu niet mogelijk om ook van de Telvanni de master te worden :D

19. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    nee, die bug bestaat niet 8)

20. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    en het is zeker ook niet mogelijk om de thieves guilt te joinen nadat je al die ventjes hebt moeten mollen voor de fighters guilt??
    zijn er nog meer mogelijk heden die afvallen als je van een andere guilt master wordt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina