[Centraal] Morrowind help-topic!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 15 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    dremora (lord).
    als je niet 1 kan vinden moet je gewoon naar een shrine gaan (ruine) en alles bij zo'n beeld wegjatten dan komt er een tevoorschijn.

2. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ok dankjwel,

ik had ooit bijna alles weggejat bij zo´n beeld in een daedric ruin (daedra´s heart en een paar van die rooie steentjes) maar toen hoorde ik allemaal gerommel en achter me kwam er zo´n ventje uit de grond en toen heeft hij me afgeslacht. heeft dat ventje dan zo´n zwaard dat ik em moet verslaan en dan z´n zooi pakken, of moet ik alles bij dat beeld wegjatten zodat er gewoon eentje tevoorschijn komt?

3. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    je moet vaak het kostbaarste ding wegjatten, ruby, pearl, diamond, of ebony en dan verschijnt er een DREMORA LORD!!!
    die schiet vuur op je af en dan gaat er een tijdje constant schade af dus die moet je wel proberen te ontwijken.
    gewoon hem afslachten en vaak dragen die iets van dwarven, dreugh, of daedric bij hun

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ow nou dan was dat ventje wat mij afslachte een dremora lord.
    maar toen was ik nog maar level 10 ofzo nu kan ik em denk ik wel aan.

thnx

5. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    eej mense ken iemand me ff vetelee welke skills ik moet trenen om een beetje met magie om te kunnen gaan (fireball, marc/recalle) alfast bedankt

owja en nog iets, waar ken ik erges een fireball spreuk kopen, dus geen greaterfireball, die heb ik al maar die gebruikt te veel magie

Laatst bewerkt: 16 feb 2003
  6. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu een boek jatten in het magesguild in Vivec, maar ik heb dat boek al een keer gejat en verkocht. Moet je om de baas van het magesguild te worden alle opdrachten doen. Want nu kom ik dus niet verder in Ald'Ruhn met de opdrachten. Ik hoop t niet want anders kan ik Caldera, Balmora, Ald'Ruhn, Vivec gaan doorzoeken en die wolverine Hall

7. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    In seyda neen kun je een fireballspreuk halen. Je hebt destruction nodig voor fireball. Voor mark en recall mysticism

8. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    om welk boek gaat t ook al weer precies :confused: ?

veel boeken die zeldzaam zijn kan je trouwens bij 'jobasha's bookstore' kopen in Vivec.

9. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1

ok thnx ken ik weer verder :D

10. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Laat dat boek maar hangen, had nog een save waar ik bij de kist stond. Klaar om dat boek je jatten. Dan maar een stukje opnieuw spelen.

11. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ken je me dan trouwes ook vertellen waar??? ken hem egt niet vinden :confused:

12. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    Azura's Star

Kan iemand mij vertellen hoe ik Azura's Star kan krijge?

alvast bedankt

13. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Welke guild/ great house hoort bij die vraag? is wel handig

14. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een hele hoop vragen zijn al gesteld in het morrowind vraagjes topic. Gebruik die zoekfunctie een keer, vragen zoals "hoe kom ik aan azura's star" en "welke guild of house joinen is ok" zijn al gesteld......

Ik vind het trouwens maar onoverzichtelijk dat het oude topic gesloten is. Om dan vervolgens een te topic openen en een paar screens erin gooien wat irritant is voor 56 k gebruikers (ze zijn ook nog eens voor de pc |:- ) is helemaal zinloos...

Darkman en T-box geloof ik, nogmaals bedankt voor de tips het gaat nu een stuk beter
    ;) ben inmiddels level 42 en master thief.

Grtz Dave

15. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoelde ik niet slimmerik: zoals je ziet heb ik al besloten welke guild ik wilde joinen. (House Hiaalu) ik bedoelde: welke guild/ great house bij die vraag hoorde.

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Azura's Star

je moet naar azura's shrine (staat op je poster/kaart), ga naar binnen, praat met dat beeld (azura) en dan begint ze te praten, niks dialoog, praten is da shit :D , je krijgt een quest van haar om ergens bij dagon fel paar gastjes te vermoorden ofzo. ik weetut ook niet precies ik heb de quest ook nog niet gedaan. dus veel suc6

17. p1m

p1m Guest

*waar komt de stronghold van haalu house als je je eigen stronghold krijgt?

*is skill 100 altijd succes?
    BV. longblade 100 altijd raak?

en moet je een golden siant hebben om constant effect te krijgen?
    zo ja waar krijg je die dan?

18. p1m

p1m Guest

uuhmm zoek dat lijk en dan onge veer zuid west dacht ik dan een bootje vinden en dan is er een deur onder water dacht ik..

19. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm , ja nu dat jet zegt. Heb eens een deur onder water gevonden rond Seyda Neen.:)
    K'dacht direct aan een smugglers cave,maar zelf die gasten zijn daar nog niet gek genoeg voor denk ik.
    8)
    ik ging dus binnen en natuurlijk zat ik onmiddelijk onder water. Voor zover ik zag (zat toen op level 5 ofzo en had geen water breathing spell:'-( ) waren er enorm veel greater kolops te vinden(jeweetwel, grote schelpen met pearls en diamonds).
    nu heb ik een water breathing for 400sec. on self-spell.
    dus kga er gelijk naartoe.

20. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrgh!
    Ken iemand mij please ff helpen. K ben al een tijdje het Morrowind aan het spelen met de vraag waarom mijn armor zo laag is en ik zo weinig kan dragen. Nu ik even goed in m'n inventory heb gekeken weet ik wat het is nl. Ik mis m'n daedric broek (of hoe je het ook noemt)(heavy armor, rating van 201) K heb de hele tijd met zo'n robe aan gelopen dus is het me nooit opgevallen (stom, stom, stom|:- ). Weet iemand toevallig waar ik zo'n ding kan vinden/kopen? K weet namelijk niet meer waar ik hem ben verloren.
    Please somebody help me!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina