[Centraal] Morrowind help-topic!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 15 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ze ook nodig voor de Telvanni quests8)

2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    weet er iemand ff een silverlong-blade te vinden, met enchanting er op Bv- fire damige ofzo ( ben nu in Aldruhn, dus graag in de buurt)

lama ik heb m al

Laatst bewerkt: 25 feb 2003
  3. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    lol!

4. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Eindelijk klaar met Morrowind !

waar is dat mannetje dan waarmee je over multyplayer kan praten (kenmerk op de kaart plz) want ik ging zoeken maar vond een hoop behalve hem ik kwam bij dat Rotheran aan en daar vond ik een index:D en bij ald redaynia vond ik een beker van 100.000 ofzo en als je daar uit drinkt dat gaat je sterkste atribuut omhoog en je laagste omlaag en daarna verdwijnt ie. en weet iemand of die cassius cosades nog terug komt??

5. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    dat ventje staat op een eilandje schuin onder Dagon Fel, je ziet op je kaart een eilandje met een kruis daar in de buurt. volges mij staat ie daar op het eilandje zoniet anders er heel dicht bij ( Correct me if i am Wrong)

6. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    maarre deze vraag heb ik al gestelt maar toch, is het mogelijk om n NPC in een soulgem te stampen?}:]

Laatst bewerkt: 25 feb 2003
  7. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0

nee, dat is onmogelijk...

8. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt maaruh nog iets je zij ook iets over die grot bij tel branora waar is die?

9. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een chitin left gauntlet laten enchanten met restore endurence 17 to 21 points on touch. Als ik dat ding gebruik komt er helemaal niks bij mn endurence? Hoe komt dat?
    Ik ben door die necromancer bij Hloa Oad aangevallen waardoor mn endurence 1!!! werd en ik heb geen zin om te gaan zoeken naar een restore endurence potion of spell. Maar als jij er ergens nog een weet....

10. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    SUKKEL :p
    je hebt on touch gedaan! het werkt alleen op jezelf als je kiest on self!!!!!
    je helpt je vijanden inplaats van jezelf :p

11. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    K*T, je kunt niet toevallig een enchanting eraf halen en een nieuwe erop zetten? Ik moet toch maar meer gaan enchanten, ik heb al vaker stomme fouten daarmee gemaakt. ff opnieuw proberen.

12. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    nee, helaas is het zo dat als je een enchanting erop plaatst, je em er niet meer af kunt halen.

13. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik t niet op de stukken glassarmor die ik al heb gedaan.

14. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het zo jammer dat geenchante items gloeien, daardoor worden ze zo lelijk :{, daarom wil ik mijn armor niet enchanten..

Wat ook leuk is, om, op een aparte save, heel je armor te enchanten met iets goekoops, en dan gaan zwemmen, gloei je overal, leuk om indruk te maken op je vrienden ;)

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vanaf je map gezien moet je van de haven van Tel Branora overstappen op het driehoekige eilandje links ervan. Dan ga je naar het eilandje ernaast en dan naar het grotere eiland erboven.
    Aan de zuidkust vind je een inham met de Marvani Ancestral Tomb. Er staat ook zo´n reuzepaddestoel bij in de buurt dus dat kun je niet missen. In die tomb vind je een deur genaamd Tukushapal met een locklevel van 100 of zo. Na die deur moet je een heleboel trappen af en kom je weer bij een deur met een hoge lock-level. Dan ben je in het labyrinth en aan het einde daar van kom je weer bij een deur die je bij het vikingschip brengt. :eek:

Je kunt met natuurlijk ook een levitate spell of item gebruiken in het labyrinth. ;)

En nee Caius komt niet meer terug helaas.

16. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe Ik kwam net zo'n vent tegen die zij dat hij bang was van de Kagouti in de buurt en dat hij allemaal 'rare geluiden' hoort. Of ik hem ff bij zijn vriend wou brengen. Loop ik door liggen er 2 van die kagouti's op elkaar, vallen ze me aan kijk ik staat er: Mating Kagouti bij allebei.

17. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Is n tijdje terug ook al hier of in n ander morrowindtopic gepost. Is wel lol

18. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    er ligt daar ook een boek op een rots met meer info over die beesten

19. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    moet ik maar is heen gaan dan, ik heb nog nooit van die mating kagoutis gehoord.

20. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu net Arch-Mage geworden door kie man te verslaan. Het was echt super makkelijk. Ik heb mijn wizardsstaff gebruikt zodat ik in de lucht bleef zweven. Daarna wat wezens gesummoned en greater fireballs geschoten. Kippetje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina