[Centraal] Morrowind help-topic!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 15 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nee?

Damn, your cool as ice!;)

2. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    helaas...slijmen werkt niet...
    ik vergeef het je niet

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Uhm ok ik ben al best wel ver in het spel vind ik :) alleen het verhaal snap ik niet echt. En mijn Xbox is net een week weggeweest (hij vond het niet leuk bij mij ;) ) Nee hij was kapot dus daarom ben ik het al vergeten. Maar ik heb een vraagje. Moet je als je een andere house wilt joinen iemand vermoorden? ik heb wat gestolen bij Hlaulu maar nu zegt House Redoran nog steeds dat Hlaulu mij heeft aangenomen dus ik moet iemand vermoorden? Wie kan ik dan het beste vermoorden met het oog op de volgende missies?

4. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    eenmaal gejoined kom je er niet meer vanaf helaas

5. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3

Jezus wat heb ik nou weer fout gedaan dit is toch een HELP topic als je niemand wilt helpen moet je hier niet zijn!Ik heb al heel veel tijd in Morrowind gestoken. meer dan je denk ik heb ook heel veel goede dingen en ben de hoogste baas bij het leger. hoe noemde je dat ook alweer? nou ja. ik probeer heel vaak wat en heb er al superveel tijd in gestoken.

6. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0

omdat gothicrulez zulke domme noob dingen lult, mag hij van mij ook opflikkeren

7. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt dat als je niet weet wat de Neravarine is, je maar Pong ofzo moet gaan spelen, omdat mensen er moe van worden als ze een game spelen terwijl ze het niet begrijpen..ik ben het daar mee eens, omdat ik het jammer vindt dat het spel niet gewadeerd wordt, want het kan veel dieper zijn, snap je?

Maar ja, ik ben hier om te helpen, maar ook om geholpen te worden..waar kan ik Fortify Strengt spell vinden? Ik heb al een tijdje gezocht, maar ik denk dat JD dat wel uit zijn hoofd weet..:)

8. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof de temple in ald ruhn weet het niet 100% maar ga voor de zekerheid maar wat temples na

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als ik het goed begrijp ben je er bij house Hlaalu uitgeknikkerd omdat je iets gestolen hebt? Tenzij het de tweede keer is kun je toch aan een leider van house Hlaalu om vergiffenis vragen.

Zie je wel dat ik aardig kan zijn! :p

10. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3

nou kijk ik heb me nog niet in de Neverarine verdiept ik ben meer met de quest bezig geweest. Maar als jullie zeggen dat dat belangrijk is zal ik het wel paar keer goed doorlezen. en me er meer in verdiepen. ik ben hier ook om geholpen te worden en ik help ook mensen als ik het weet.

11. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt hoe hij een andere house kan joinen volgens mij

12. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3

Dat was mijn vraag niet ik vroeg of ik een ander house kon joinen. Ik ging expres expelled worden van house Hlaullu omdat ik bij Redoran wilde. :)maar J.P zegt dat het niet kan dus dat geloof ik dan maar

13. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    J-D en ja, ik had je vraag goed begrepen.
    je kunt wel een andere house joinen door master te worden van redoran of telvanni....maar dat kan niet als je als eerst hlaalu gekozen hebt....

Laatst bewerkt: 28 feb 2003
  14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Bedankt Mikau. Jij begrijpt mijn frustaties tenminste.

Nogmaals sorry voor eventuele beledigingen.

15. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kan je dan master worden als je er niet lid van bent :| sorry j.P :p ik denk dat ik in de war was van J.P Balkende}:] Maar ik noem je voortaan gewoon weer J.D hoor was ene typfoutje

16. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon sowieso al je beledigende opmerkingen voor je houden!

aan gothicsucks :p

17. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3

Morrowind heb ik het meeste tijd in gestoken van alle spellen die ik tot nu toe gespeeld hebt ik vind het ook heel goed en heb in deze week dat mijn Xbox weg was morrowind ook heel erg gemist. Ik kan ook niet meer zonder Morrowind met zijn monsters en mensen enzo. :) en jij zegt dat het spel ondergewaardeerd is en dat is het ook. Maar ik vind het leuk en dat vind iedereen in dit topic ook, waarom maken we ruzie we zijn tenslotte al in de Ban Van MorroWind.
    :)

18. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst lid worden natuurlijk, nou kijk, als je bv. of telvanni of redoran joined en je wordt master... en ja gaat naar de grandmaster van house hlaalu dan kan je praten over camonna tong en dan zegt hij dat je de grandmaster van house hlaalu bent!
    dus dan ben je gewoon lid van 2 houses.

19. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ok thnx.

20. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    no thx, ik hoor het wel als je meer vragen hebt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina