[Centraal] Morrowind help-topic!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 15 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    jup, ik heb het antwoord op je vraag! en verdomme, zij hebben mij ook mijn Staff of Magnus(210000gold) en mijn Warlock's ring(22000gold) afgepakt.:mad: :'-(
    dus: als je iets in het wild vind of iets steelt en je gaat gelijk ook naar een guard om je bounty te betalen ben je natuurlijk slim genoeg om die dingen op de grond te droppen... dat heb je waarschijnlijk ook gedaan.:) maar... als je na een tijdje nog iets steelt kun je die broek van jou wel eens vergeten zijn en hebben die guards hem gelijk ook afgepakt.
    nu mijn antwoord op je vraag: ga kijken in de evident chests in de forts. (Fort Buckmoth, Fort Moonmoth...) daar ga je in een kamertje(wellicht bij de cellen) een chest met lock 50 zien staan:)
    1 probleem, er staan meestal wel een stuk of 2 guards bij, dus om geen bounty te krijgen doe je gewoon taunt op die guards of frenzy humanoid-spell.:)

2. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    die robe heet robe of st roris en je moet hem weggeven als je voor die duke in ebonheart missies gaat doen
    dat is voor house hlaalu.
    ik heb die robe ook maar bij mij is die geen canstant effect|:- :'-(

3. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan zijn alleen gooi ik nooit iets uit als ik iets heb gejad. Heb hem ergens gedropt toen ik een ander goed item vond zodat ik dat item mee kon nemen, het ligt dus ergens in Vvanderfall alleen weet ik niet meer waar. Maar ik zal wel ff in de kisten kijken, maar weet iemand anders toevallig waar ik zo'n ding kan vinden/jatten. En waar zijn die ventjes te vinden die je skills tot 100 kunnen trainen?

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ventjes die je skills tot honderd kunnen trainen zijn master trainers, en kun je volgens mij niet in steden vinden. dan moet je naar van die strongholds in the ashlands en de molag amur region.

enn idd, als je een misdaad hebt begaan moet je altijd even alles droppen en dan pas jezelf aangeven. nog een vraag: als je jezelf hebt aangegeven en je hebt gold betaalt je gestolen spullen zijn afgenomen, kan je ze dan ook in die evidence chests vinden? of is dat alleen als je naar jail gaat?

5. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0

euh ik zou niet wete waar je golden saints kan vinden, ik heb de spell, maar ik weet niet meer waar ik em gekocht heb...:{
    zien die dingen er vet uit?

ennn nog eeeen vraag: me magicka zit nu op 84 ( de skill dus ), maar mijn total ammount of magicka is ook 84, betekent dit dat ik maximaal 100 magicka kan hebben ?!?!?! dit zou ik errrg kut vinden want dan kan ik geen golden saints of winged twilights summonen :'-( alvast bedankt

6. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    alles wat de guards van je hebben afgenomen kun je terugvinden in evidence chesten.:)

7. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    mijn max. magicka is 150 en mijn intelegence zit op 120.
    ik heb de necromancer's amulet (fortyfy intelegence constant effect), hierdoor krijg ik 20 punten intelegence bij. maar ik ben gelijk ook sign de mage( dus ik heb het meeste start-magicka).
    ik raad je aan als je een golden saint wil summonen een spell fortyfy intelegence van 50pts te kopen.
    als je intelegence stijgt dan stijgt je magicka ook.:)

8. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0

En het is zeker niet onoverzichtelijk om 72 pagina's door te lezen om 1 klein dingetje te weten te komen?? van die screenhots heb je wel gelijk

'k ben nu kajit lvl 47 , fighters guildmaster, redoran master en mage guildmaster :D

9. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Woei! Ik ben nu Archmaster van Redoran! Heb helemaal Ebony Armor en Daederic-Da-Katana, helemaal te waus. 8) ;) Met Ebony Armor aan heb ik armor level 160, met Lord's Mail 180, maar Ebony ziet er zo veel doper uit..:D

10. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0

Zou je mij kunnen vertellen waar je zo'n vette armors kunt krijge???
    dan ga ik meteen wa hale:9

11. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    bijna Full ebony ken je in een deadric-shireneschuin onder khuul halen ( Als je sterk genoeg bent:D

12. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijnes gekregen door de Archmaster van House Redoran te killen, die heeft dat aan :)

13. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    In Balmora, bij Meldor de Amorer ligt een armor van 3600 gold en een helmpie van 2400 gold (ongeveer), alleen er staat een guard op de loer. In m'n vorige savegame heb ik die armor aan, alleen weet ik niet meer hoe ik er die keer aangekomen ben, want er staat een guard precies naast :mad:

14. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    lol je kunt ook ebony vinden in MILK, duke vedram dren, hlaalu + redoran+telvanni cantons.

15. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb dese vraag al gestelt maar toch, weet egt niemand ergens een cloak of Robe te vinden met n constant effect er op, k word t zoeken nu egt zat :mad:

16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb alleen nog maar ebony shield en ebony schouderdingen de rest is zo'n Ordinator outfit hehe

17. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    schouderdingen? left en right pauldron zul je bedoelen :p

ga anders gewoon naar de redoran vault. daar ligt iets van 2,5k en (ik geloof full ebony) en nog wat glass spullen (glass war-axe)
    je moet wel deuren van 100/100 kunnen openmaken en ordinators kunnen verslaan, maar das nie zooo moeilijk

18. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Jah die bedoel ik srry

Waar ligt redoran vault? op de paper map? en deuren van 100/100 open maken is een piece of cake met mijn super amulet en ordinators kunnen me ook nix maken :D

19. p1m

p1m Guest

redorna vault is in vivec redorn canton bij arcives en jail en zo..

20. p1m

p1m Guest

en waar komt de stronghold van HAALU???

en waar kan je een spell met golden siant halen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina