[Centraal] Morrowind help-topic!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 15 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik neem geen 2 mil mee op zak hoor!, dan maak ik het veeeeel te snel op :p.
    leg 2 mil weg in kist in me huis (ules manor) en neem maar iets van 2 á 3k mee opr reis :p

2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    k ga nu ff naar The Tlaking Mudcrap Ff Een Ebony Spear verkopen, is precies 10k dus en dat heeft The Tlaking Mudcrap ook presies dus:D daarna ben ik ook weer rijk :D

3. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    wat je rijk noemt 8)

4. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had veel geld (100.000 gp), maar heb een schild met 300 charge open lock 100/100, koste 30.000 gp en ik heb heel veel getraind..was opeens mijn geld op :eek: :mad:

Heb nu 15000, ik heb wel voor 200.000 aan dingen in mijn huis liggen (minimaal) maar hoe moet ik dat allemaal verkopen? De Creeper koopt ook geen rubies en dat soort dingen, heb ik ook 10.000 gp van..:mad:

5. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor, maar ik moet ff kwijt dat ik het laf vindt als je traint met geld.... zo denk ik erover...

6. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Axe skill was honderd, maar voor House Redoran telt Axe niet mee, de enige skills die ik kon gebruiken waren Long Blade en Heavy Armor dan..waren beide 70..die moest ik omhoog halen naar 90, dus heb ik 20 levels Heavy Armor gekocht..heb al 3 uur rond gelopen voor dat ik dee, ging 2 levels omhoog in Heavy Armor ofzo, nou, denderend hoor.. :{

Geef btw aub antwoord op mijn vraag..hoe kom jij aan je dough..gewoon verkopen aan de Creeper/Mudcrap door spullen van hem te kopen zodat hij muchos money heeft?

Ga naar Ald'Rhun, daar heb je een heel groot schild achtig iets, ze noemen het Skar, daar moet je naar binnen, dan moet je naar..ehm..een van de Manors..de grootste...wacht ff, ik zoek het op.

Zoek het huis van Bolvyn Venim

Laatst bewerkt: 17 feb 2003
  7. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is zekers de moeite waard aangezien ik da al heb gedaan (moet nu naar the gostgate). Ff het menneke tounten zodat ik onschuldig ben en dan werken volgens het principe oog om oog tand om tand;) Thanx man!

8. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    no thx, ff btw, neem health potions mee enne, hij summond een paar keer een storm atronach en heeft als wapen een daedric dagger!
    suc6!

9. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten oosten van suran (andere kant van de bergen)staat een ventje die een zwaard heeft met ?-50 ofzo damage met soultrap on nog iets voor een bepaald aantal seconden. Best wel een kostbaar zwaardje.
    Da ventje wilt aan een eervolle dood sterven en daar kun jij voor zorgen (wel eerst ff met hem praten, is wel zo netjes) zorg wel dat je een hoge armor rating of zo hebt want ik had er moeite mee me lvl 23 manneke!

10. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik denk ik wel nodig hebben als ik dit zo lees. Ach ja, dan maar ff flink wat potions inslaan, het is voor het goede doel hé!

11. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Umbra, klopt met een zwaard met 120sec soultrap, maar hijs bes wel sterk vind ik, maar toen was ik pas level 6 toen ik hem versloeg dus

12. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    die orc heet umbra en het zwaard umbra sword.
    waarde 110k
    soultrap 120 seconden
    damage van boven naar beneden is geloof ik 50,45,50

13. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    het is eerder voor jou morrowind carriere :p

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Weet trouwens ook iemand waar die Bone-Biter bow ofzo ligt?

15. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    ergens in een six house cave.
    moet je een ancestral ghost verslaan en hij heeft die bow bij zich.

16. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    da klopt, dat had ik ergens gelese maar weet niet meer waar die Dungeon is ? dus

17. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    sorry ik ook niet, die namen lijken allemaal op elkaar :p
    enne, weet de plaatst ook al nie meer, sorry ik kan je hierbij niet helpen

18. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dat die boog voor de main quest? die ligt in zo'n cave, vlak bij dat ashlander camp waar je die opdracht van hebt gekregen. iets onder dat kamp geloof ik.

en.. als je niet die boog bedoeld... dan uh.. 'resfresh my mind ;) '

19. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    maar ik ken de main Quest niet doen :mad: want die ene dwemerpuzzle bob ken ik niet oppakken dat lukt niet, en k heb geen zin om overnieuw te beginne dus

20. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina