[Centraal] Moto Gp 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door The killerbee, 18 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    De tracks weet ik zo ff niet :)

Maar hier is de officiele mini site :cool: : klik hier!

2. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    MoToGP2 Blows everything Away. IK denk dat veel mensen deze game gaan kopen. Deel 1 was een sleeper hit, weinig mensen kenden uberhaupt de game.
    Door de demo zijn veel mensen met MGP in aanraking gekomen, zien de ultrastrakke gameplay, de meesterlijk graphics ,en de goede speelbaarheid online.
    Dat alleen al gaat er met de beloofde verbeteringen/ improvements voor zorgen dat dit een Megaseller gaat worden, het is de gewoon een van de beste racegames en onlinegames, dus je bent echt een idiot als je deze game niet vanaf volgende maand een plaatsje in je xbox geeft, punt. :cool:

Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De 6 'andere' MGP banen he :)

4. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Die nieuwe screens van moto gp zijn echt vet :cool:

Detail genoeg als je het mij vraagt ;)

5. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze die afsnijroutes met bijvoorbeeld grind gaan afdekken. ook al is dit niet echt, maar dan word er niet geshortcut iig.

Die glitches moeten eruit en de andere foutjes ook. denk wel dat ze dit zullen gaan doen.

Ik kan niet wachten op dat custom bike systeem kan je eidenlijk je bike zo mooi maken als bijv. Rossi.

6. WingedMagician

WingedMagician The magic bird

Leuk Bevonden:
    0
    Weet misschien iemand wanneer deze vette game uitkomt? Of is dat echt nog niet bekend, in de preview staat van niet. Maar er is vast wel iemand die dit WEL weet!

7. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens play.com 9 mei maar andere sites schrijven weer 21 mei dus dat wordt afwachten.:D

8. Rachelle

Rachelle XboxGirl

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe motors in de echte motorsport hebben n nieuwe facelift/motor gekregen zoals: Max Biaggi, die rijdt nu op n gele Honda.
    Valentino Rossi op n oranje motor enz..
    Heeft Moto GP2 dat nu ook..?

groetjes, Rachelle -XXX-

9. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    En 4-takten erbij nu.. 2002 was immers het 1e MotoGP seizoen waaraan ook 4-takten meededen (MotoGP 2 is gebaseerd op seizoen 2002).. Rossi werd wereldkampioen op een 4-takt Honda vorig jaar.. Dit betekend dus lekker zwaar klinkende motoren naast de gillende 2-takten in MotoGP 2, als ze het tenminste goed realistisch aanpakken qua geluid bij THQ.. :D

Helaas zitten er nog geen Ducati's in, die zijn er pas dit jaar bijgekomen (220+PK, 320+km/h).. 8)

Laatst bewerkt: 26 apr 2003
  10. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok Wouter, dan zouden dit de extra circuits moeten zijn:

Suzuka
    Phakisa Freeway
    Jerez
    Le Mans
    Mugello
    Barcelona
    Assen
    Donington Park
    Sachsenring
    Brno
    Estoril
    Cinzano Rio
    Motegi
    Sepang Circuit
    Phillip Island
    Valencia

11. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    je kan wel zelf alles aanpassen,dus hopelijk ook die stylen. Vandaag was er weer motorracen op rtl 5 ofzo .. zag weer rossi behoorlijk hard gaan,net op 1sec 2e geworden trouwens..

p.s. Rachelle, niet teveel XXX-jes posten hier hoor,voor je het weet komen er spellen over je uit, staan er threads vol van je, en willen we natuurlijk allemaal een foto aan onze muur hebben hangen van gij'xboxende dame!:)

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat klopt Eric.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    alles is aanpasbaar, bij xbox gamer gezien, hadden ze paar ss van hoe je je motor helemaal een persoonlijk uiterlijk kan geven, je kan egt heel veel veranderen...

waarschijnlijk heb ik volgende maand ook live, dus dan maar meteen moto gp2 halen:)
    wie van jullie gaat hem btw meteen op de release date halen?

14. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze game begint iedereen opnieuw, niemand heeft het voordeel dat hij of zij dit spel al een jaar lang heeft en de ander er net aan begint ofzo....

Zit het circuit van Zuid Afrika er niet bij, Welkom? :confused:

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    denk dat het tog wel uitmaakt, de controls zullen ze niet bepaald veranderen, en de manier van racen ook niet..

en alle 16 officiele championship circuits van de gp zitten erbij..

16. Bossplaya

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom zit er bij( wat een naam voor een circuit) , maar ik denk wel als je al veel MGP hebt gespeeld dat je wel degelijk een (groot) voordeel hebt, natuurlijk zitten er nu 4-takten in , zijn er tracks bij en zo, maar die besturing in t algemeen, daar zullen ze niet veel aan gaan liggen kloten, ze zouden stom zijn als ze dat doen , die is al bijna perfect.

17. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Die GP op Welkom was echt goed jammer voor rossi maar wel leuk voor nr 1 als eerbetoon aan kato :)

18. Bossplaya

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ,die race heb ik ook gezien, Gibernau bleef cool tot op t eind, liet zich niet gek maken, die battle tussen Bayliss en Rossi was ook wel vet, strakke motor ,die rode Ducati.

19. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dit eerder is gevraagt, maar hoe zit dat met de verschillende versies van motogp op LIVE, kan ik met mn MOTOGP een game joinen die is gehost door iemand die motogp2 heeft, of komen de versie apart van elkaar op LIVE?????
    iemand een ideetje???

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nop. Je ziet ook alleen maar de MGP2 games; Het draait binnen een eigen netwerk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina