1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De AI is juist redelijk goed. Je kan niet verlangen van de AI dat ze voor je wijken. Meestal is het zo dat jijzelf op de niet-logische lijn rijd omdat je bv wilt powersliden of inhalen. Zij wijken dan niet voor je, en je valt. t'Is idd wat 'hard' maar niet echt onlogisch
     
  2. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja. Ben net voor de 20e keer onderuit gereden in de 1e bocht van Suzuka, dus op het ogenblik vinnik het alleen nog maar irritant .. maar ooit ga ik die AI wel waarderen denk ik :)
     
  3. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Nouja, ik zit nog een beetje te dubben. Zonder al te veel te slipstreamen sta ik nu in de top 500 van de wereld. Dan schakel ik NIET zelf, gebruik ik geen powerslide, en rij ik op m'n eigen settings.

    Ik heb de settings van Jerhui doorgehad waar (generaliserend gezien) de de top 100 mee rijdt, maar als ik heel eerlijk ben ontneemt me dat het plezier van het racen volkomen. Het realisme is gelijk helemaal weg en het is meer schaatsen dan MotoGP racen.

    Ik wil op zich wel hoger in de rankings, maar aan de andere kant ben ik ook tevreden met die top 500. Handmatig schakelen kan me misschien nog in de top 450 brengen, en handmatig schakelen richting de top 400, maar dan vind ik het eigenlijk ook wel goed geweest.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  4. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is het verschil tussen slipstreamen en powersliden?
     
  5. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Slipstreamen is vlak achter iemand gaan rijden, zodat je wat sneller kan.
    Powersliden is "slippend" door de bocht gaan
     
  6. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik wist niet dat je sheridan kon unlocken door er op live te racen...cool..
     
  7. odebeijer

    odebeijer A Dutch Ghost

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand tips om op legend op assen te rijden, ik heb al van alles geprobeerd (lage/hoge gearing, soft/hard suspension/tires).

    Met een 2-takt kom ik beter de bochten door, maar met een 4-takt ben ik sneller weg bij de start. Maar als de hairpin komt dan lig ik op mn plaat.

    Alle hulp is welkom...
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja, ik race op Assen met Gears High, en Tires Hard, Suspension beide op 10 en Wheelbase op 1400. En dat op een Honda NSR, maar die setup is vrij "onvergeeflijk". Toch heb ik met de hairpin nooit echt problemen.

    Probeer de snelle rechter-bocht voor de hairpin goed strak aan de binnenkant te nemen (volgas als je goed timed) en ga gelijk als je weer recht rijd vol in de remmen tot je in zijn 1 of 2 rijd (ik powerslide zelf de bocht in zijn 2 of 3..). Dan zou je de hairpin toch wel goed moeten kunnen nemen?

    Doe het anders eens met suspension gewoon op 5, en de Tires op normal, dat zou een wat soepelere setup moeten zijn, die nog wel vrij snel is.
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Blijven proberen. Ik moest hem zelf in de regen rijden, is nog een stukje pittiger omdat je dat niet echt gewend bent.
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb een replay van mijn Legend one-lap race op Philip Island gesaved, lol, ik was goed :cool:. Rainy en toch gewoon heerlijk 1ste worden.

    Die replay is echt cool om terug te zien, en een geweldige show-case voor dit spel. De graphics zijn met de action cam echt om te kwijlen : de regen die neervalt en op de cam komt en het onweer op de achtergrond :)
     
  11. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds moeite met gp2

    heb meer moeite met gp2 dan de rest volgens mij.voelt meer als schaatsen dan als motor racen.ben ook nog helemaal niet uit de setups.ben begonnen met rossi sta nu +/- 3200,gaat nergens over .iedereen die met gp1 achter mij stond, staat nu minuten voor.ben maar bezig gegaan met custom bike 1e race champion op dit moment 41,0,41,41 .iemand betere opties qua verdeling en setup?thx alvast.tot live
    8)
     
  12. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: nog steeds moeite met gp2

    Ik denk dat jou setup op dit moment de beste optie is, al zul je voor sommige banen misschien wat meer braking moeten hebben.

    Dat er nu mensen zijn die harder rijden dan in deel 1 is goed mogelijk. Ik merk bijvoorbeeld bij mezelf dat MotoGP 2 me veel beter ligt dan deel 1.

    Ik denk dat je pas over een paar maanden echt een balans kan opmaken van de kwaliteiten van de verschillende rijders... het is voor iedereen nog erg nieuw allemaal. :)
     
  13. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds Legend niet unlocked. Ik heb nu al voor de 2e keer een seizoen voor niets gehaald. Dit verminderd het speelplezier echt. Ik heb namelijk alles op Champion gehaald. toen gebeurde er niets.

    Nu heb ik het seizoen nog een keer gehaald, weer niets :mad:

    Dit verminderd echt het speel plezier, ik heb namelijk helemaal geen zin om nog een keer een seizoen te doen.

    Misschien is iemand hier bekend mee, en weet ie misschien wat ik moet doen. ik hoop het wel. want ik wil ook wat betere tijden. ik ga nu maar op de top (zonder slipstreaming) 284 KM/h. en iedereen op Live haalt me dan vet in. Met Slipstreaming ga ik 300.
     
  14. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    gotverdomme mijn broertje heeft mijn bike verwijderd met al mijn behaalde rijders en motors.. ik haat hem echt
     
  15. IK NL

    IK NL Guest

    wouter had dit probleem stuur hem even een pm
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Met welke control geven jullie gas???

    Ik gebruik de rechter-trigger. Alleen ik krijg hem vaak niet aan het sliden.

    cya
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Klopt. Wat je hebt gedaan is wisselen van moeilijkheidsgraad ondertussen. Althans, dat deed ik en zonder op die moeiljikheidsgraad te racen krijg je aan het eind toch niet die Legend mode erbij. Ikheb het ook overnieuw moeten doen..
     
  18. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeg ik zie net bij stunt mode dat je ook punten voor ''jump'' kunt hebben. Weet iemand op welk parcours en in welk stuk dat kan?? Ik dacht in schaschenring(hoe je het ook schrijft) net voor dat lang recht stuk maar daar gaat je moto wel ni echt de lucht in.
     
  19. d@bo

    d@bo Guest

    bij een cycaan als je die rode band pakt.
     
  20. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok nu ben ik pissed off. Hebben die idioten TURBO's in hun bike als het regend ?

    Ik rij nu op legend op phillip island. Qual eerste tijd gehaald met ruim 3 sec voorsprong (honda rc211) en nu is er dus met de race regen :confused:

    Ten eerste trekt iedereen me eruit wat ik ook doe (manual schakelen gas etc) en ten tweede hebben die gasten turbo's ofzo op het rechte stuk word ik ingehaald door proton's met 310 :confused: wtf klopt geen bal van volgens mij

    Zijn er nog tips voor mij?
     

Deel Deze Pagina