[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    op champion hou ik ze (de top ) al niet bij .... laat staan op legend...
     
  2. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    De copmuter Slipstreamd ten eerste ook. En ten 2e, Jij hebt denk ik 2takt, en 4 takt is sneller op een recht stuk.

    Neeee!!, Ik heb alleen Le Mans op wat makkelijker gedaan, om het later wat beter te gaan doen. dat hele kampioenschap op champion dus voor niets.

    Ach 1 ronde per race, dan is het makkelijk te doen.
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    A) Starten in de regen moet je je throttle compleet stil houden. En dan langzaam opbouwen

    B) Ook AI / Protons kunnen draften, en helemaal op Philip Island, dus 310 zou best kunnen.

    Maar Legend op Philip Island is idd pittig in de regen. Maar ik won hem wel in 1 keer :) Gewoon je motor zsm voor die gasten dr lijn gooien en daarna zorgen dat je later remt en harder gaat in de bochten.

    Btw, het gebeurde mij ook vaak dat ik in de Qualifying 3-4 secondes sneller was, en daarna in de race met moeite voor kon blijven. Vond ik eigenlijk wel zo leuk, al is het soms frustrerend. Het geeft wel grote voldoening als je zo'n race haalt. Die Philip Island race heb ik opgeslagen en kijk ik nog regelmatig terug bijv :)
     
  4. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Indeed de throttle :D ik heb de analoge stick maar eens gebruikt en toen was hij super makkelijk :confused: ze konden me niet eens meer inhalen.

    vaag

    Meteen even doorgespeeld en ben nu ook 100%
     
  5. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    speelt het met de analoog stick veel beter?
     
  6. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe moet ik lukey heights op philip island doen?
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  7. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij optrekken en dan vooral in de regen is het super. Daarna gebruik ik gewoon de x knop omdat ik de triggers gebruik voor remmen en de analoge stick niet lekker vindt om te gebruiken tijdens het racen :D
     
  8. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    eindelijk ik heb hem gehaald nu kan ik met champion gaan beginnen.:cool: :D :+
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik had het al eens gevraagd aan WouteR, maar het lukt niet.

    Ik wil Sheridan unlocken via Live!! Ik heb geracet op het circuit ben iets van 5de geworden. Ik heb nu ook een record op Sheridan, maar het circuit is nog steeds gelocked. :?

    Kan iemand me helpen??
     
  10. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    ehhm alles training challenges en dan unlock je sheridan :D
     
  11. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    of een record op sheridan zetten van mider dan 1:30 op live
     
  12. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is dus veel makkelijker dan alle trainingen afwerken O-)
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    thx, morgen dus lekker racen.

    Mooi man, het ging vandaag lekker. Heb het spel nu 1 week. begon vandaag met plek: 11096 en nu kap ik met plaats 4882!! Mijn doel was om ooit onder de 5000 te komen. Hmmm... ik ga nu dan maar voor onder de 3500!

    Morgen weer een dag.

    cya
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  14. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hey ik heb nu even een vraag, ik rij nu in legend en rij met die Honda NSR die sneller moet optrekken dan die Honda RC, maarre die andere trekken me er gewoon uit met hun honda RC, op het rechte stuk merk ik wel dat die RC een stuk sneller gaat dan die NSR maar volgens mij trekt die RC nog sneller op ook... :confused:
     
  15. odebeijer

    odebeijer A Dutch Ghost

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij wel opgevallen is in legend als ik de kwalificatie doe en powerslide wat ik wil door de bocht, dan gaat alles prima. Maar kom ik in de race terecht, dan lukt het voor geen meter (als het dezelfde omstandigheden zijn als in de kwalificatie uiteraard). Maar het percentage van de sim staat gewoon op 0 %.

    Een beetje vreemd vind ik het wel, maar ik zal er toch doorheen moeten, algemene tips voor legend zijn nog steeds welkom.

    En op de RC kan ik voor geen meter rijden, het remmen en de powerslide gaat finaal mis, iemand die hier misschien een tip voor heeft tov de nsr??
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  16. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    lol das ook vaag ja, soms dan rijd ik op dezelfde baan en dan ga ik power sliden en heb totaal geen problemen, dan doe ik later dezelfde baan en powerslide ik in dezelfde bocht vliegt die motor in een keer onder me vandaan, das echt vaag, lijkt net of de sim factor omhoog is gegaan terwijl er niets is veranderd...
     
  17. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    De RC trekt harder op en is sneller, maar de NSR is sneller in de bochten... al met al is een NSR sneller... al ligt het vooral aan je rijstijl.
     
  18. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    NSR is ook makkelijker om snel mee te rijden. Als voorbeeld neem ik mijn tijden. Ik ree eerst met de rc en kon met moeite top 1000 tijden rijden nu met de nsr is dat veel makkelijker om te doen 2 tracks heb ik al een 800 tijd gereden zonder manual schakelen en met beperkt powersliden.

    Wat me wel opviel was dat ik vanmiddag met wat ranked +- 200 gasten aan het rijden was en op een gegeven moment sim op 80 had gezet en ik dus opeens wel won met de rc. Denk dat de nsr het dus moet hebben van powersliden. (hun reden allemaal op de nsr)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik wilde Rossi nog even unlocken. Damn dat viel even vies tegen. nieuwsgierig als ik ben, keek ik even naar de overal scores. Sommige gasten hebben meer dan 3.000.000 punten!!!! Hoe is dit in godsnaam mogelijk????

    ps. Wil Rossi unlocken zodat ik makkelijker betere tijden kan rijden. Kom momenteel namelijk even niet verder......grrrrrrr.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  20. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet in elke bocht powersliden(hoe langer hoe beter)

    op elk rechte stuk moet je een wheelie gaan doen (op je achterwiel rijden

    en.....Niet van de baan af gaan!!!!!!!!!!!!!!!
    daar verdien je veel punten mee

    ook moet je op champion of legend gaan rijden dan krijg je meer punten voor je stunts.

    en ook nog proberen op een goede plaats te finishen (1e is 20000 punten)

    gebruik de honda nsr die is makkelijk om wheelies mee uit te voeren en kan goed powersliden
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2003

Deel Deze Pagina