1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    inderdaad, ik ga me eerst richten op de tijden van jerhui, ik heb het gevoel dat ik daar wel in de buurt van kan komen (hoop ik :)) maar de tijden van sonic circle ga ik denk nooit halen, laat staan die van king tuur...

    gisteren reed ik echt een gigantisch snel rondje op mugello, elke bocht precies goed gepowerslide en het was gewoon ultieme perfectie maar het is dan zooooo frustrerend als je dan net in die laatste bocht een fout maakt ofzo, bij die laatste bocht op mugello kan je toch alleen een beetje afremmend in z'n 4 powersliden? als ik in z'n 6 daar in ga dan glijd de bike onder me vandaan :mad:
     
  2. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag beetje gespeeld en mijn ranking is nu al 1977 ofzo. Gaat wel vlot. Maar ik rij ni echt voor goede tijden kvind dat nogal saai. Ik had eens een halfuurtje op phakista ofzo gereden en daar ben ik nu nr 606 :)
     
  3. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben weer net uit de top 5000:'-( iets van 5031 dacht ik:'-(
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik sta 4100. Ik heb veel van de ciruits nog niet "echt" gereden. Dus er kan op de meeste nog wel een seconde of 3,4 vanaf.

    Alleen de tijden die sommigen hier rijden: damn. Snap er niks van.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2003
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Zelfde hierzo, heb ze allemaal wel wat gereden. Maar alle tijden die ik heb staan zijn absoluut nog niet scherp.
     
  6. ccm1982

    ccm1982 Let's Play Online

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn nou de beste manieren om zo'n hoog mogelijk record op een baan te halen.

    Motor?
    Autmatisch/Manual schakelen.
    Is powerslide nu echt zo belangrijk op veel banen

    waarschijnlijk staat het al ergens tussendoor. maar als ik alle threads ga lezen ben ik morgen nog bezig.

    bedankt alvast
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2003
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Valt wel mee hoor en je weet gelijk alles. Ach ben in een goede bui:

    powersliden.....belangrijk
    automaat.....goed
    manual......beter
     
  8. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm, het beste is om een honda nsr te gebruiken, tenminste die gebruik ik altijd op aanraden van de andere snelle gasten hiero, daarnaast is manual schakelen handig want in sommige bochten blijft je versnelling nog wel eens hangen tussen 2 versnellingen wat tijd kan schelen, ook het optrekken kan je sneller laten gebeuren als je manual schakelt, daarnaast is het handig als je de bandenhardheid op hard zet, de veringen allebei op 10 zet, wheelbase op 1400 enne dat was het geloof ik (heb ik ook maar van andere gehoord)...

    het powersliden is verder ook zeeeeeer belangrijk, kijk maar eens bij mugello, ik ging zonder power sliden rijden en kwam tot een tijd van ongeveer 1:32, met power sliden kon ik een tijd halen van 1:30 en een paar rondes als die laatste bocht mee zat nog wat lager... dus het scheelt heel wat ja...

    veel succes iedereen! kga na 't weekend weer ff racen want dit weekend heb ik 't te druk met andere dingen :9
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoe vaak gebruiken jullie powerslide, bijv. op Mugello?
     
  10. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke bocht... ik weet het, het is een erg kort antwoord op je vraag, maar wel duidelijk... toch ;)
     
  11. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Lekkere tijden Jerhui (s nachts) !

    Mijn custom bike is 3/4 klaar, dus pas op want voor je het weet zit ik in de top 1.000 !

    hahaha

    Zoveel tijd als jullie heb ik niet, maar binnenkort is het vakantie

    Sir White NL
     
  12. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn custom bike zit op :

    46 0 46 46

    wat zijn de fijnste instellingen daarvan ?

    moet nog een aantal dingen doen maar ben te lui om verder te gaan :p
     
  13. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    0 braking???
    En wat zegt dat?
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb 15 punten op braking staan. Ik heb wel eens op minder staan, maar voor mijn gevoel remt dat ding bij hairpins voor geen meter!
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Net even lopen rotzooien met de cradits. Ik had even braking aangevuld tot 50. Mooi man!! Ik krijg de motor gewoon niet onderuit geremd in bochten. Op harde banden in de bocht; hoppa achterrem. Sta ik gewoon na een paar tellen achterstevoren.

    Dus denk dat ik toch maar meer puntjes voor het remmen ga geven!!
     
  16. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    bartje is er ook achter hoe 'ie moet powersliden hoor. 550 -> 280 op de ranking
     
  17. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je was lekker bezig vanavond... nog een paar dagen en je bent me voorbij :eek:

    Succes... altijd leuk om competitie te hebben... zet hem op *)
     
  18. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Weer een doel behaald. Onder de 1500 beland. Nu op naar de 1000. Nog 30 seconden ofzo, maar dat is haalbaar, denk ik. Ik heb op dit moment nog wel geen full custom, maar er wordt aan gewerkt.

    I'm on a mission. Ben gisteren begonnen om op elke track Thor NL te achterhalen. Hij staat op een groot aantal van de tracks voor mij en dat moest maar eens afgelopen zijn, vond ik. Op Le Mans, Mugello, Catalunya en Assen net zo lang door gereden, tot ik hem ingehaald had. G8 Crasher heb ik ook als target staan. Nog iets van 20 seconden. Dat waren er voor het weekend nog meer dan 30.

    @Jerhui: Binnenkort wil ik nog wel eens tegen je racen. Als ik niet rij om mijn tijd te verbeteren rijdt ik vast wat constanter. Eens zien of ik je dan bij kan houden.
     
  19. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ook weer een doel behaald, namelijk: Jerhui (én, top 200) *)
     
  20. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed...

    En bartje... je heb weer een nieuwe missie... ik heb je weer ingehaald (maar dat wist je al) ;)
     

Deel Deze Pagina