Turn 1 + Chicane voor brug - Bij die eerste bocht moet je links of in ieder geval links van het midden zitten (als ik rechts rij cross ik 9 van de 10 keer door het gras door gebrek aan timing ) , en zorgen dat je de kerbstones raakt en rechts van het midden uitkomt, zodat je weer op tijd met genoeg snelheid naar links kan sturen zonder al te veel te remmen, waarna je weer direct naar rechts moet sturen. Geen gepowerslide hier tenzij je teveel bent afgeremd eigenlijk...Denk ik zo uit m'n hoofd.
Turn 2 (rechts) - Met achterrem insliden, en powersliden totdat je denkt dat je volgas kunt.
Turn 3 (links) - Hard erin, wat afremmen en de rest powersliden (meestal helemaal)
Turn 4 (rechts) - Zo laat mogelijk remmen en met achterrem insliden, powersliden door de tweede bocht, wat je dan meestal op z'n reet af haalt.
Turn 5 (links) - Klein beetje liften, geen powerslide
Turn 6 (rechts) - Zo laat mogelijk remmen waarbij je er met je achterrem in slide (niet teveel, want dan ga je op je bek, tricky bocht). Powerslide eruit.
Turn 7 (links) - Powerslide helemaal
Turn 8 (rechts) - Liften, misschien klein beetje remmen maar veel powersliden
Turn 9 (rechts) - Beetje op je timing letten zodat je powerslidend het rechte stuk op kunt gaan en snelheid kunt houden.
En nu is het wachten totdat ik door King Tuur de les word gelezen, want die vier seconden haalt 'ie toch érgens vandaan zou je zeggen
Bij waar ik "afremmen" zeg, gewoon proberen of je 't ook kunt halen door gewoon even het gas los te laden, want veel afremmen doe je eigenlijk alleen bij trage bochten, of bochten waar je 'met zo'n ontzettende snelheid aankomt dat je er anders (ook met powerslide) uitvliegt.
Misschien is het een idee om iedere rijder hier zijn/haar lijn- en bochtenstrategie te delen. Worden we er misschien allemaal een beetje beter van
Laatst bewerkt: 17 jun 2003