1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Sorry, maar ik moet het even kwijt.

    1:40.28 op Assen }:]

    De groeten uit Katwijk in de richting van Jerhui :p
     
  2. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik was er net bij... ahhh moet ik weer 5 seconden zien goed te maken :'-(

    Maar gefeliciteert met je hele scherpe tijd... 35 op Assen... petje af _O_
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    _O_ zeer netjes! Dan sta je daarop denkik net boven mij :)?
     
  4. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Je staat 41e geloof ik, dus inderdaad.

    Nu nog een keer handmatig leren schakelen, misschien is zo'n 1:40 dan niet een toevalstreffer zoals vanavond (kwam van 1:43 af :eek: )
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je handmatig gaat schakelen ga je wel meer winnen. Maar ik denk dat je ook "inconsistenter" wordt. Je moet meer zelf doen, en hebt minder tijd om je volledig op je lijnen te richten..

    Toch zekers proberen. 1.40 met een auto bike is erg lekker! Ik ben laatste 2 dagen zwaar slecht. Maar morgen ga ik er weer voor...
     
  6. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeg ik heb eens manual geschakeld maar da's toch wel ongelogeflijk ambetant met die controls???
    X is voorrem bij mij en als ik dan voorrem+schakel gaat dat niet.
    Welke controls gebruiken jullie?
    En schalen jullie naar beneden voor of tijdens de bocht?
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gas doe ik met rechter trigger, achterrem met linker trigger. Body control en sturen met linker thumbstick. Gear up met A, gear down met X. Dat is de meest gangbare setting.
     
  8. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik dezelfde instellingen, met uitzondering van het schakelen... daarvoor gebruik ik B (up) en A (down).
     
  9. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Aja dat zou idd beter gaan :)
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    B heb ik voor achterom kijken. Ik dacht eerst ook A en B te hebben, dus telde dat ook zo in bij MGP 2 maar bij de eerste bocht drukte ik meteen op X :) Dus bleek toch X te zijn voor terugschakelen..
     
  11. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    139 8) Ik zal wel snel hard gaan zakken, want veel sneller dan dit kan ik echt niet rijden.
     
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    hehe, zo hard ben ik pas ook gestegen. Ik stopte niet tot ik 54ste stond. En dat zie ik jou ook nog doen!

    kom ook naar de top, hoe meer Hollanders hoe beter. Ook Wouter gaat erg lekker. Nu Jerhui nog klein zetje geven en we hebben zo 5-6 nederlanders in de top100 :D

    zelf heb ik vandaag een aantal keren gereden. In totaal wel 3 seconden gewonnen, maar het moet nog stukken beter. Morgenavond ga ik niet time-trialen (wordt erg saai en uitdaging gaat weg), maar racen met jullie allemaal!!
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mwah ik sta nog maar net in de top 400 hoor :cool: Hoewel het inderdaad wel meer een kwestie van tijd is voordat ik in de top 200 sta denk ik.

    Ja we moeten met elkaar gaan racen, in je eentje racen wordt saai, en de publics waar men maar 3 rondes rijd zijn ook saai :)

    Vanavond 20:30 online ofzo?
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    (of heeft iedereen een MGP Ownage wedstrijd vandaag?)
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben er! Kan ik eerst eens een keertje weer met mijn muziek pielen, en daarna lekker racen. Nu wel een keer een "public" room maken, kunnen we kijken hoe we staan t.o.v. de rest! :cool:

    En top 200 haal je denkik ook wel. Maar ik merk dat de top steeds dichter bij elkaar komt (oftewel, ook de nummer 200 heeft al steeds snellere tijden). Een week geleden had de nummer 200 nog ongeveer 40 seconden achterstand op me, nu nog maar iets van 23 ofzo denkik.. en dat terwijl ik minimaal 10 plaatsen ben gezakt.
     
  16. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er vanavond ook :cool:

    Ik sta vanaf gisteren 162ste, maar het lijkt erop of de rek er nu een beetje uit is. :'-(

    Sinds twee dagen heb ik Twi in mijn lijst staan en ik hoopte dat we ons aan elkaar konden optrekken doormiddel van een onderlinge competitie.... dat heeft ook wel gewerkt, maar niet in mijn voordeel... die jonge is gewoon ruim 7 seconden op mij uitgelopen :eek:

    Wel heel erg knap... petje af _O_
     
  17. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk kom ik onder de 1000 vandaag :) afgelopen 2 dagen zon 1300 plekken gestegen =)
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  18. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja jongens over anderhalve week heb ik hem ook en heb toch ook als doel om in de top 100 te komen (dream on ?):p... En ik wou even vragen aan de mensen die nou de challenge organiseren wat die of als ze iets van plan zijn voor de volgende challenge...

    Ps: Wouter ik wil niet lastig gaan doen maar komt die review nog want ik ben erg benieuwd :) !
     
  19. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    w0w don't push Wouter! Dan gaat het alleen nog maar langer duren _O_

    Whaha, ik hoop dat ik binnenkort MGP2 koop, dan heb ik lekker veel tijd en als jullie er dan ook allemaal nog in zitten kan ik met wat hulp vast ook wel in de top 200 komen! Khoop het.
     
  20. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor vragen over de (toekomstige) challenge, moet je eigenlijk hier zijn.

    Er komt wel een nieuwe challenge... het beste lijkt me na de vakantie, zodat er genoeg mensen aanwezig kunnen zijn, en iedereen voldoende tijd heeft om een full-custom bike te bouwen...

    En ik weet niet hoe snel je bent, maar je moet echt achterlijk snel zijn om in de top 100 te komen... maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)
     

Deel Deze Pagina