1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Waarom duurt het eigenlijk zolang Gerbo? Ik zie je vaak moederzielalleen in MGP Demo online. Ach, met die Ownage wedstrijd valt het gelukkig weer voor je mee ;)

    *troost Gerbo, en geeft aai over bol*

    Top200 is nu nog wel in te komen, maar geloof me dat het steeds moeilijker wordt. Iedereen begint echt scherpe tijden te zetten. Waar ik eerst dacht makkelijk de top50 in te kunnen, blijf ik nu met moeite in de top75. Maar toch weet ik nog zat banen waar ik genoeg tijd kan winnen gelukkig :)
     
  2. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik vroeg dat omdat ik zelf een challenge wil organiseren, maar het wel wat anders wil aanpakken maar mischien zijn jullie daar wel voor in, daar zou ik binnenkort wel iets over loslaten. Ik had idd ook als plan na de vakantie maar even genoeg over de challenge.

    Hmm ik heb moto g2 nog niet dus ik weet niet hoe snel ik ben. Maar ik ga zeker de hele vakantie me eigen rot spelen om een beetje mee te kunnen draaien en dan zie ik wel weer verder. Ik zei niet voor niks dream on.. :p .

    Ps: Ik wil Wouter niet puchen, omdat hij anderhalve week zei dat ie dat weekend kwam (of was het nou 2 weken :cool: ), maar toen was het nog niet goed (vond ie zelf). Maar wouter doe maar rustig aan ik koop hem zoiezo toch wel maar ik heb wel zin in een reviewtje :) !
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    FYI: Wij starten een Competitie, hoef jij niks voor te doen :cool:

    Review, tsja, eh, ik probeer er morgen aan te werken.

    Ik kan vanavond niet racen, helaas. Althans, ff richting bioscoop, dus MGP laat ik even schieten :cool:
     
  4. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Mja kmoet op mijn bankrekening letten...straks moet ik nog gaan werken O-) Whaha. Neej, ik had het gewoon de laatste tijd heel druk met school en het leek me niet zo slim om MGP2 te kopen. Dus binnenkort wil ik hem eigenlijk halen, als ik een paar vrije dagen voor me heb :cool:
     
  5. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik er gisteren niet was, maar er kwam iets onverwachts tussendoor :eek:
     
  6. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie heeft zin om vanavond te spelen?
    Championship en 4 laps.
     
  7. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe zit het met de LAG op live? Is er veel?:confused:
     
  8. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Xboxworld.nl Forums > Xbox Games > Xbox Live Gaming Forum > MotoGP: Ultimate Racing Technology > [Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

    *Neemt aan dat 't over MGP gaat?

    Bij de demo had je nog wel 's lag, maar dan lag 't altijd aan die persoon zelf en niet aan de host. Bij MGP2 ben ik dit eigenlijk nog nooit tegengekomen :).

    Hmm, ff over dat MGP2, ik sta nu #2200-nogwat :cool:.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2003
  9. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    thx voor de snelle reply

    ;)
     
  10. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Geen dank, geen dank :cool:.

    Oef.. 5 minuten.. :+


    Owja, ff weer over dat MGP2, als je in career mode die races doet, dan kan je 3/3 voor die kleine challenges halen (dat krijg ik ook), maar voor die races zelf 6/6, terwijl ik er maar 3/6 krijg :confused:. Ik rij nog wel op rookie (tenminste, die bots dan :+), maar heeft dat er ook echt iets mee te maken?
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2003
  11. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, zit nu op champion in career mode, en wil de laatste credits ook gaan halen, maar dat valt niet echt mee. Als je career mode op rookie speelt, dan krijg je voor elke GP waar je eerste word 3 credits, dus 3/6, als je dan next season gaat rijden in de Pro klasse, en je wint dan elke GP, krijg je per gewonnen GP weer 1 credit dus dan sta je op 4/6, etc etc, in de handleiding van MGP2 staat die lijst er wat krom, want al zou op plaats 15 eindigen, dan zou je volgens die lijst ook een credit krijgen. Dus de weg naar 50/50/50/50 is nog wel lang te noemen Ja!!

    Heb zelfs nog niet alle challenges weten te halen!!

    Greetz ;)
     
  12. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    @RuffRyder NL:
    bedankt voor de invite gisteravond, maar moest even een rondje zelfstandig rijden. Lag ongeveer 7 seconden achter Dschadir en Thor NL en nu nog 1 seconden. Op naar die 1.300e plaats.

    Niet ondankbaar dus, de groeten:

    Sir White NL
     
  13. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Gvd ik rij een hele goede lap op assan, een seconde vlugger dan mijn best en ik was al geranked rond de 700 daar.
    En iemand invite me om mechasault te spelen.
    Ik accept en ze vragen om cd in te steken. Ik zeg ik ga eerst uit die time trial en kga dan spelen.
    Ik druk dus op b(cancel) en ik kom terecht in het hoofdmenu zonder personal best!!!!
    Grrrrr:mad::mad::mad:
    Nuja in totaal ben ik nu 696:) Mijn ultieme doel: onder de 500 komen.
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Erger nog; Je rijd een snelle tijd en de host disconnect of gaat vroegtijdig naar een nieuw circuit..
     
  15. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Like DUH!!!

    En de weg naar 50/50/50/50 is inderdaad ontzettend lang. Oneindig, zou ik bijna willen zeggen :+
     
  16. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ken je ook 50/50/50/50 krijgen? hoe dan?
     
  17. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik net godverdomme perongeluk me profile delete nou kan ik overnieuw beginnen KUTTTT.
    Begon net met moter een beetje goed te worden.... nou ik heb dus echt geen zin meer om op nieuw te beginnen LEKKER dat waren zeg maar 65 pleurotjes
    |:- :mad: :'-(
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat bedoeld Twi met 'oneindig': Het is niet mogelijk.
     
  19. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hey REM dat had ik ook een tijdje geleden, kijk maar een paar pagina's geleden, toch ben ik over nieuw begonnen en me bike is nu klaar (al een tijdje, jeeh)
     
  20. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    maarja net weer lekker gestegen sta nu 802 :)



    wie kent generaal blade allemaal ? :)
     

Deel Deze Pagina