heb vanavond wel weer zin in een potje ... als iedereen er nou rond 9 uur is ? doen we ff nederlands potje
Goed voor mij! Jullie mogen me alvast adden, gamertag: vermander! We kunnen misschien eens dat carnage spelletje proberen ofzo? Ofwel eerst gewoon wa racen, pb'tjes zetten... Ik zal er waarschijnlijk zijn!
Whaha ik denk, ik ga ff Stunt Mode doen. Nadat ik alle banen heb gedaan sta ik opeens 79ste in de wereld Was dat nou maar het echte racen Maar goed, kheb de game pas een dag. Bevalt me goed!
ik loop nu al een tijdje met mn afstellingen te rommelen maar ik weet nooit echt zeker of een afstelling de snelste voor die track is... is er ergens een lijst ofzo waar je dat kan checken?
Niet dat ik weet maar je moet dat zelf beetje zien hé hoe je racet. Probeer wat met die wheelbase en suspesion en dan ga je wel zien. Ik gebruik voor elke track bijna hetzelfde : hard, normal, 10,9, 1440. Bij een of twee circuits neem ik 1400 maarja ik ben ook maar een sobere top 1000-speler
nooit soft? want ik gebruik eigenlijk alleen maar medium en soft omdat ik echt niet lekker in de bochten lig met hard? Ook maak je met opstarten al gauw een burnout?? Hoe los jij dit op?
Met hard ben je wel veel sneller, als je een pb rijdt begin ik altij vanuit snelheid dus geen burnout en in de bochten ja... Met een 2-stroke heb ik daar niet echt veel last van.
met de triggers starten ... bij rood druk je hem al iets naar voren en dan langzaam (of snel) harder drukken
Niet de beste oplossing maar VOOR MIJ werkte het gisteravond nog snel even: Soft, Low, 0,0, 1400 Dit scheelde op Brno in 10 ronden Time trail: 3 seconden Ik denk dat ik deze afstelling ook ga proberen op de rest. Ik powerslide kennelijk net verkeerd en met deze afstelling red ik het wel in de bochten. Dus eerst maar eens hiermee oefenen en daarna weer licht aanpassen. Sta nu ongeveer 1.150e, dus weer 150 plaatsen gestegen. Tot vanavond" Sir White NL
Je kan dan behoorlijk gecontroleerd powersliden ja, maar wordt gewoon geblazen op de straights - het rijd misschien lekkerder (weet wel zeker) maar uiteindelijk zal je er niet heel ver mee komen.
Hé Wouter, Daar heb je gelijk in. Maar ik zit nu even op een dood punt en krijg m'n tijden niet verbeterd. Terug naar af, betere tijden weer zetten en langzaam alle settings weer opvoeren. Dit is dus meer een tijdelijke oplossing. Blijft wel een leuk spel zo .. lekker divers.
Yep da's wel kut? Ik denk dat het binnnen enkele maanden wel moeilijk gaat worden om in de top 1000 te blijven.