1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Hé Royal,

    Bedankt voor de uitnodiging. Dat was ik namelijk ook van plan.
    Als het goed is heb ik vanaf volgende week vakantie en dat zal ik mijn best erop gaan doen om jou tijd aan "gort" te rijden.
    Ik geloof dat je nu nog 30 sec. boven mij staat en daar komt vanaf vanavond 19.00 uur weer verandering in.
    Tot morgen !

    Sir White NL
     
  2. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Suspension 0,0???
    Ik dacht hoe hoger hoe makkelijker om te powersliden???
    En met uw 1400 slip je toch weg in een vlugge powerslide, die eerste bocht in brno bijvoorbeeld of neem je die vol gas?
     
  3. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    dei moet je toch ook vol gas nemen?!
     
  4. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik rijdt met hard, high, 10, 10, 1400 en neem de eerste bocht op Brno met een powerslide in 6 (soms in 5 als ik te laat instuur). Verder is het rijden met harde banden niet erg moeilijk. Je moet alleen erg op je start letten in het begin, tevens wordt je hard gestraft als je een te hoge versnelling hebt staan. Dan gaan je banden inderdaad slippen. Gewoon op tijd schakelen (dus niet te vroeg) en er is niks aan de hand. Verder rijdt ik met harde banden sneller, maar gebruik ik soft in the Career mode, omdat ik dat prettiger vindt rijden tegen de AI tegenstanders (je hebt je bike iets beter onder controle en kan sneller starten doordat je niet zo heftig slipt).
    De enige keren, dat ik onderuit ga in een powerslide is als de bocht op een hobbel of heuvel ligt en dus ligt omhoog gaat. Dan wil het nog wel eens fout gaan.
     
  5. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag, dat je gisteren iets van 10 seconden voor stond op mij. En met jou Thor NL. Wees niet bang, ik heb mijn bike weer wat geupgrade de laatste dagen en reed al weer 1.22 seconden van mijn tijd af op Motegi. Dus aan het einde van de week sta ik wel weer in je buurt.

    Nooit gedacht, dat je nog eens zo ver zou komen, gezien je prestaties in Moto GP 1. Top en ga zo door, ik kan wel wat competitie gebruiken. Ik had niet zo'n zin meer in MGP2, totdat ik jou en Thor ineens aan de horizon van de ranking zag verdwijnen. _O_ Nu moet ik wel weer verder racen.
     
  6. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Doordat jullie zo snel je tijden aan het verbeteren waren, heb ik maar besloten eens wat meer inzet te tonen en te kijken of ik het tempo kan bijhouden.

    haha en wat schets mijn verbazing ? Jullie gaan niet zo heel snel ........ ik ga gewoon nog te langzaam ! LOL

    Let op je tijden, want als je het op 5 juli nog moet inhalen, dan kan je beter een ander laten rijden ! hahah

    Tot vanavond
     
  7. star-saber

    star-saber ZW Xbox Crew

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom er maar niet in met dit spel

    ik haal de trainingen niet eens
    is het nou echt zo'n moeilijk spel ?
    ik twijfel erover om hem terug te brengen :mad:
     
  8. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0

    heb vanavond een half uurtje gespeeld en een goede tijd op estoril neer gezet !

    vanaf volgende week zal ik ook eens proberen om jou tijd dan aan ''gort'' te rijden ;)
     
  9. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben een kei in het wegwerken van achterstanden. Ik heb ooit 50 seconden achter Thor NL gestaan. Dus die paar seconden tussen jouw en mij, dat moet ook nog wel kunnen. Ik rijdt meestal tot ik een snellere tijd heb en dan stop ik. Ik race dus alleen maar om Thor NL op elke track in te halen. Dat heb ik maandagavond even gedemonstreerd met mijn 1.22 seconden. Dus op elke track een seconde er af en ...

    Thor NL, Sir White en Macouno zijn op dit moment de personen waar ik voorbij ga. Ja je leest het goed. Ik ga het niet proberen. Het gaat gewoon gebeuren. Ik zal mijn tijden eens gaan noteren.
     
  10. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Da's normaal int begin, ik had dat ook.
    Het lijkt heel moeilijk en je moto voelt ook heel zwaar aan.
    Je moet gewoon even spelen en dan gaat dat over.
    Die trainingen zijn idd wel lastig maarja een paar keer proberen en dat lukt wel hoor.
    Die CHALLENGES die zijn soms lastig:)
    Een tip: neem een 2stroke motor, die rijden makkelijker.
     
  11. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoi Star-saber,

    Dit is een begrijpelijke reaktie als het even niet wil lukken.
    In tegenstelling tot de meeste heb ik ze ook nog allemaal niet.
    Pak gewoon een andere bike en ga eerst weer eens even van het spel genieten i.p.v. meteen de beste te willen zijn.

    Ik speel met "vlagen" erg goed en ook erg slecht. Als het goed gaat, dan doe ik er weer een training achteraan, gaat het slecht dan ga ik gewoon weer een weekje racen.

    Ik sta nu in de ranking ongeveer 1.150e en probeer met de "grote jongens" mee te komen en als dat niet lukt probeer ik er gewoon een gezellige boel van te maken.

    Hou vol want het spel wordt steeds leuker !

    Sir White NL
     
  12. star-saber

    star-saber ZW Xbox Crew

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu iets verder
    maar 1 ronde racen lukt nog steeds niet

    echt frustreerend
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ik heb ff een vraagje

    ik wil MotoGP2 ook gaan kopen..ma ik heb geen Live

    is dit spel Offline ook nog een supergoed spel?
    of is het alleen leuk Online?
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Online is het de shit, offline is het ook een zeeer goede racegame. Misschien niet zo diep als Gotham Racing maar heeft goede moeiljikheidsgradatie's etc
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Online is het de shit mag ik interpreteren als ONLINE IS WAAAAAANZIINNNNNIIIGGG???

    :D

    ma ik denk wel voor 90% da ik 'm koop want ik zit dus te twijfelen tussen F1 CC en MotoGP2 maar F1CC is schijnbaar niet zo geweldig...dus het word denk ik toch MotoGP2
     
  16. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Online is cool ja :)

    Kheb wel een vraagje voor de kenners; Ik race nog altijd automatic en ik heb heel vaak dat als ik in een lange bocht zit waarmee je eigenlijk vol gas kan, dat mijn motor dan weigert om van 4 naar 5 te schakelen. Hij blijft als het ware gewoon haken tussen die twee versnellingen. Je hoort hem steeds op en neer schakelen en ik heb ook het gevoel dat ik hierop, al is het miniem, wat tijd verlies.

    Hebben jullie dit ook, dat ie dus niet doorschakelt? Of ligt het aan mijn instellingen/CD'tje?
     
  17. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb nu dus ook MotoGP 2 ben er blij mee, en het is een leuk spel. Ik heb geen xboxlive, maar heb wel al even over xboxconnect gespeelt. Ik zal later nog live krijgen in spetember/october dus heb ik even de tijd om het spel onder de knie te krijgen voordat ik met jullie de strijd aan ga. Nu ben ik met de trainingen begonnen en die zijn toch nog best verekte moeilijk. Geeft niet want het houdt je een tijdje bezig en zolang je maar rustig en kalm blijft ga je je ook niet ergeren. Maar nu kom ik bij een training niet verder. Dit is het power sliden, ik krijg het maar niet voor elkaar hoe je nu precies een power slide maakt. Er staat dat je dubbel tap accelerate moet doen, maar dit lukt dus bij mij niet daarom mij vraag:

    Hoe doe je een powerslide?

    als iemand zo vreindelijk wil zijn om dit even gedetaileerd uit te leggen, bij voorbaad mij dank. :)
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    nee dat komt idd door het automatic schakelen. Handmatig heb je dat niet, en kan je lekker door trekken - Hier dus een van de punten waarom je sneller bent met manual
     
  19. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    ah dat is vals :{ grr :mad: moet ik toch aan de (hand)bak :)
     
  20. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL ja duh.. ben je me alweer voorbij dan??? Ik geloof niet dat ik nog snel vooruit ga hoor... sta ongeveer 1200 (en een beetje) en weiger van m'n RC af te stappen.... die nsr is net een op hol geslagen naaimachine, doe mij maar een echte motor.

    Oh ja trouwens... ik hoste vanmiddag een game en ging m'n box toch even over z'n nek... beeld bleef hangen, werd wazig, schokkerig.. Ik heb ook te weinig up voor hosting (128)... maar jesses... hebben meer mensen dat al gehad?
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2003

Deel Deze Pagina