Ik schaam me diep dat ik niet zo oplettend ben geweest. Owwwwwww Marius.... wil gij mijn nederigste excuses aanvaarden? En nu gauw MGP2 kopuh...uh...nog dromuh..
ook raar, maar ik denk dat ze met from date de datum bedoelen van wanneer je visa kaart actief is ofzo....maar die klootzakken versturen niet naar Belgiƫ...heb mailtje gestuurd...
Hehe, het is al goed. Je had wel een puntje, we hadden er een beetje overheen gekeken. Maar bescheidenheid siert de mens!
niks invullen.. heb ik iig niet gedaan en mijn order is geaccepteerd! Op mijn CC staat alleen de "tot wanneer" datum, dus die heb ik ingevuld..
Ok dank je, ik heb hem toch al besteld. Ook al wist ik niet wat het was. BOEIEN. Hoe lang duurt het ongeveer vanaf de dag dat je hem besteld hebt?
O ja. Volgens mijn plaatselijke meesterlijke Gamesshop (Digifan, Haarlem) komt ie morgen gewoon uit hoor. Maar ja, die gasten hebben zo hun kanalen. Ze verkopen bijv. ook die Barretta voor HOTD3. Dusse, deze jongen zit morgen fijn Live te motoracen
Nee dus Net gebeld. Volgende week zeggen ze. Mooi is dat... Zo maar langs Mediamarkt crossen. Hoe kan die hier nu niet uit zijn !?! Je kan em overal online al bestellen. Echt, de spellen die zich aan hun release data hebben gehouden zijn op 1 hand te tellen. Moet ik eens doen met mijn vaste lasten: "Maandag betalen? Even kijken.. Mmm.. nee, dat wordt volgende week, MZL!!".. Yea right.. Zo.. ik ga ff verder met balen..
ik heb volgende week toch examens, ik rij zondag avond wel gewoon mee, daarna een week kapot gaan aan die klote examens, maar na die week heb ik zoooooooooo veel vrije tijd (om te moto gp'en en moto gp 2'en)
Gvd wat lees ik net op de game-manie website: http://www.gamemania.be/lijsten/GM_NEWREL_XBOX.HTM 30 JUNI!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit niet waar is...
Niemand hier iets op te zeggen??? Ik dacht dat dit jullie wel interesseerde maar verkeerd gedacht dus...
mij wel hoor, vandaag nog Enter the matrix gehaald bij Replay in eindhoven, daar stond ook 16 mei., ze zei waarschijnlijk morgen Ik wacht af......
Mischien al bekent bij jullie. Toch denk ik dat velen er wel wat aan hebben: http://www.bhmotorsports.com/MOTGP2 kijk hier maar ff. Staan veel moofs!
IK heb hem ook online besteld bij www.nedsurf.nl (staan er niet op de site gemeld, maar je kan hem gewoon bestellen) samen met Wolfenstein en krijg hem waarschijnlijk maandag/dinsdag. Gisteravond waren er al een aantal mensen uit mijn friendslist die MotoGP2 aan het spelen waren ! Waar hebben zij hem dan weg ? Van Wolfenstein wist ik dat die gisteren uitkwam, maar MotoGP2 ? @Dschadir & @Jerhui: Met MotoGP2 ben ik van plan om met mijn tijden beter in de buurt van jullie te blijven ! Dan kan je er alvast op instellen !! ha,ha LOL