Ik heb deze settings nu al een flinke week in gebruik. Ik merk dat ik bij alle tracks elke keer weer seconden eraf weet te snoepen. Sta nu nog 6450. Anderhalve week terug nog 22000. Dus het gaat toch redelijk. Ik merk ook en dat vind ik pas echt leuk, dat wanneer ik een potje race op xbl tegen een aantal personen die nog ergens rond de 12000 staan ofzo, dat je dan ineens ook echt een stuk sneller bent. Daar waar ik zelf een week terug nog zat te balen als ik met stand 15000 tegen een 5000-er moest racen en dan dus echt dik verloor. Nu zie je dus op deze wijze echt het verschil mooi.
En ik weet 100 procent zeker dat dit komt door de settings --> dus inderdaad manual en verder dus alles zoals bovenstaand.
Echter, een vriend van mij ging gisteren ff career mode doen. Hij geeft aan dat in het echt in seizoen 2003 er alleen nog maar 4-strokes rondrijden en dat de komende motogp 3 (mocht ie komen) ook alleen maar 4 strokes bevat. Hij besloot dus met mijn settings een 4-stroke te gaan rijden. En dat is echt een wereld van verschil. Ik rijd er ook als een slak mee. Het sturen gaat veel minder makkelijk..
Hebben jullie tips m.b.t. de settings van een 4stroke ? Welke bak? Welke settings??
thanks
mX
Laatst bewerkt: 11 jul 2003