[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het gaat niet om de gemiddelde positie die je staat, maar om je totale tijd. Die wordt vergeljiken met anderen.
     
  2. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    Het gaat nou al stukken beter heb die bike wat meer onder de knie. Maar kan iemand mij uitleggen hoe je dat powersliden precies moet aanpakken, ik ga daar niet echt sneller mee of ik crash zelfs. Wanneer moet je een ps inzetten en hoe moet bijvoorbeeld de ps senstivtie (ofzoiets) staan?
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mijn advies: Stop met al die die-hard dingen!! Ga eerst lekker lijnen rijden, doe dat totdat je iig het kampioenschap op Legend heb gewonnen. Het is écht onzin om nu al te luisteren naar dat soort tips. Ooit zal je je er wel aan wagen, maar nu nog niet.
     
  4. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    nah het gaat nou al wat beter met powersliden ik was net aan het racen op motegi en ik merkte dat ik met powerslide een stuk sneller was als zonder. Nu heb ik zit ik alleen vast bij die 2e oefening op philip island. Ik snap er echt niets van ik ga echt op volle snelheid door de 2 bochten maar komt nog zo'n 1 tot 1,5 sec tekort. Met welke bike kun je dit het best doen en zijn er hier nog andere tips voor?
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik haalde hem met de RC, met een redelijk strakke set-up, en een 50-20-50-50 bike oid.
     
  6. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb hem nu 50-2-50-50 maar mijn brakes gebruik ik toch niet. Nog andere setup instellingen misschien, wheelbase en dergelijke?

    ik had hem iig ook ff met de RC geprobeerd maar ik vond het echt lastig om hem goed recht op de baan te houden. Maar dan ga ik het zo straks nog ff proberen is geloof ik de enige chalange die ik nog moet met uitzondering van een aantal trainingen die ik al helemaal niet gehaald krijg (perfect lap, hold a corner, obstakel)
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2003
  7. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor sommige challenges(bv korte bochten) ben je volgens mij beter af met een short gearbox omdat je dan toch nooit hoge snelheden bereikt.
    Bij die in philip island weet ik het niet meer ik denk dat ik hem wel met de rc gedaan heb.
    Het is gewoon kwestie van oefenen:)
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Brakes zijn wel degelijk belangrijk, én er gaan theorien dat brakes niet alleen gaat om puur het remmen, maar ook stabiliteit en andere kleine puntjes die niet zijn ondergebracht onder de 4 hoofd-aspecten.
     
  9. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ja oke maar in principe heb je de remmen bij die chalange niet nodig en heb je volgens mij daar meer aan top, acc en cornering.
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dát is waar :) Ik rijd zelf met een 50/23/50/50 volgens mij, en denk niet dat ik me nog ga bekommeren om die laatste paar puntjes.
     
  11. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    welke 2 moet je dan nog?
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Skid pan en ehm, hmm, weet eigenlijk niet. Zo even kijken.
     
  13. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    wat is skid pan???:confused:

    iig krijg ik die philip island nog steeds niet gehaald, das de laatste chalange en ik zou die graag hebben voor sheridan:'-(
     
  14. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je alle gewone challenges(in een circuit) hebt dan krijg je sheridan niet.
    Ik denk dat je al je trainingen moet hebben.
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je moet gewoon wachten totdat je hem online kan spelen, of vragen aan iemand of 'ie Sheridan wil draaien. Dan moet je gewoon die opgegeven tijden rijden (net als dat je een bepaalde tijd moet rijden voor reveresed, mirrored etc) en dan heb je hem zelf ook.
     
  16. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Die challenge op Philip Island kun je met manual gearing halen. Zonder manual gearing is die haast onmogelijk.
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    t'Is mij destijds gelukt zonder. Met een 50-#-50-50 bike en een goede bike set-up.
     
  18. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ja maar was is dan die goede bike set-up????
     
  19. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ah ik heb het eindelijk gehaald. Met een RC 50/4/50/50 met automatic gears en als setup: hard/high/10/10/1600.
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wheelbase moet je juist lager doen :eek: 1400. Maargoed, je hebt het gehaald, gefeliciteerd :)
     

Deel Deze Pagina