1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ja maar als ik het goed begreep had je met 1600 meer stabilteit in snelle bochten. Nu moet ik nog obstacel, hold a corner, en perfect lap.

    heeft iemand misschien nog wat tips voor de eerste 2?
     
  2. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Hold a corner moet je gewoon een RC hebben, en heel veel geluk. Obstacle heb ik eerst buitenom genomen, en dan de binnenbocht. (Is toch op Sheridan, bij de tunnel?). Perfect lap moet te doen zijn als je weet waar de borden staan.

    Overigens heb ik die op Sheridan niet met een 50/x/50/50 bike gedaan, volgens mij had ik toen rookie en alle eerdere training challenges gehaald.
     
  3. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ohhhhhh dus die obstacle moet je binnendoor doen? Daar had ik niet eens aan gedacht ik vond het ook al raar dat ik nog 1 tot 2 sec tekort kwam en steeds zo gaar door die bocht heen moest draaien. Hold a corner vind ik echt nog steeds irritant, als ik wat snelheid maak knal ik tegen die bordjes aan en als ik het wat rustig aan doe kom ik echt meer als 1 sec tekort.
     
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij obstacle course had ik short gearbox genomen dacht ik.
    Veel oefenen zou ik zeggen.
    Perfect lap en hold a corner ga ik niet meer doen, ze kunnen me gestolen worden.
    Ik ben ranking rond de 888, als ik gewoon onder de 1000 kan blijven ben ik al tevreden:)
     
  5. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah na vele uren ploeteren heb ik eindelijk alle chalanges en trainingen voltooid, nu moet ik alleen legend nog.

    @tronky misschien zijn die laatste 2 punten niet zo belangrijk maar geef toe het geeft wel een lekker gevoel als je alles na vele uren vallen en opstaan hebt gehaald.
     
  6. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar ik word er gewoon gefrustreerd van.
    Liever een goeie ranking dan een stommme custom bike:)
    En braking is nu ook weer niet ZO belangrijk maarja het getuigt idd van doorzettingsvermogen:)
    welke ranking heb jij trouwens???
     
  7. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    nog niet echt iets goeds iets van 3800 op het moment maar moet heel legend nog en heb nog niet echt serieus tijden geprobeerd te rijden, mijn tijden zijn allemaal in qualify rondes gereden, en meestal stop ik als ik 1e sta en dat ik vaak al na de eerste ronde op champion. Het valt me dan ook op dat in de race de AI's stukken sneller rijden als in de qualifies.
     
  8. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er wel eindelijk achter dat de time trials dus ook doorwerken op live rankings. En ik maar telkens enorm balen als de rest van het veld mij belette mijn tijden te verbeteren.

    Nu komt het nog sneller in orde, want ik pak op deze wijze soms 5 seconden per lap

    we komen er wel

    mzzltof

    mX
     
  9. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    WouteR gaf mij in een andere draad de bovenstaande tips. Ik heb motogp1 nooit gespeeld, ben direct met deel 2 begonnen. Het boekje maakt de zaken ook niet echt duidelijk.

    WouteR, bedoel jij nu met bovenstaande dat ik met rossi zou moeten rijden om hoger in de rankings te komen? Als dat het geval is, dan sla ik je tip helaas in de wind, gezien ik toch de tweede tip beter vind. Ik rijd nu pas in pro, maar win nog steeds met gemak, dus die max bike komt er nog wel, hoop ik althans :)

    Kan iemand mij de puntentelling schetsen bij xbl. Ik heb nu eindelijk door dat niet-live ook meetelt in de rankings, dus time trials. Is er in de stunt mode nog wat te scoren?? Of is het dus alleen live-racen en time trials.

    Hoe zit het op live bijvoorbeeld met regenrijden. De snelste tijd zal wellicht minder snel zijn, maar toch misschien erg snel voor in de regen. Wordt dit dan apart verrekend, of valt er in de regen sowieso dus niks te verbeteren.

    Daarnaast reed ik laatst op pro op suzuka. Na qualifying 1e. In de race 2,9 ronden 1e, daarna onderuit gereden en ingehaald door 15 man. Dus uiteindelijk maar een paar punten gescoord. Ik dacht dus; ik doe die pot dus gewoon opnieuw? Maar hoe zit dat nu, want de tweede keer werd ik 1e maar kreeg geen punten meer extra. (ik bedoel championship punten, de settings punten kreeg ik wel gewoon). Hoe zit dit dan? Krijg je per seizoen maar 1 kans om het kunstje te flikken en anders dus pech? Ik sta nu wel weer eerste, maar dit soort grappen zijn kostbaar, wil je 1e worden in het kampioenschap. Ik merk namelijk dat ik best vaak knalhard wordt geramd en dan is het hele veld je dus voorbij..

    Misschien is het handig om bij de FAQ alle mogelijke manieren van puntentelling m.b.t. XBL te vermelden, zodat newbies (zoals ik) ook direct weten hoe ze het het beste aan kunnen pakken in den beginne.

    mzzltof

    mX
     
  10. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    als je niet eerste bent of onderuit word gereden moet je gewoon restart race doen.
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je die career mode écht niet weet te halen zou ik gaan voor Rossi unlocken, maar mijn echte tip is gewoon even toewijden aan de career mode.
    Sunt mode heeft een eigen scoreboard, is dus niet van invloed op je world ranking qua tijden.
    Nee er wordt dan niks verrekend of apart bijgehouden.
    Gewoon voor het eindigen van de race op Restart drukken.
    Het is gewoon zo snel mogelijk rijden, heel simpel :)
     
  12. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks WouteR, het is me nu duidelijk. :)
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je overigens aan je limiet denkt te zitten in de career mode, kan je wél serieus online gaan rijden. Probeer niks te forceren, maar wel lekker mee te rijden met de anderen. Pak desnoods één circuit dat je leuk vind en ga daar zo veel mogelijk rondjes rijden om die 'feel' te pakken te krijgen - en een snelle tijd aldaar natuurljik :)
     
  14. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    sta op de meeste banen ergens rond plaats 5400, op enkele rond de 8000. Deze zijn makkelijk te verbeteren in de time trial mode. Ik maak best wel flink wat foutjes...

    Vooral Mugello baal ik van. Dit is de mooiste baan, maar een zware, ik vernaggel het vaak. Rijd dan ook een 1.38.85 en dat is beretraag. Ik sta daar het slechtst, terwijl ik daar al het langst op rijd. Vooral die hairpin (de éénalaatste echte bocht voor het einde op Mugello), daar gaat het altijd mis. Ik neem die bocht in zijn 2 en dan nog moet ik bijremmen en bijsturen als een gek. Ook de eerste bochten kosten me teveel kostbare seconden..

    mX
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Toch raad ik je aan om die 'ervaring' op te doen op Live zelve. Je leert echt veel van hoe anderen rijden, en dat is belangrijk.
     
  16. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ik doe al 3 weken non-stop niks anders WouteR. En it pays off. :)

    Weet iemand trouwens hoe het op live zit met een race die start en vervolgens stopt na een x-aantal seconden en dan weer opnieuw begint bij een andere track? Ik zit dan net te vlammen op mijn bike en dan inene? foetsie...
     
  17. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    dan stopt de host met de race en slecteerd een nieuwe track en start dan de race weer. De andere spelers gaan als de host stop met de Race gewoon door en worden daardoor in eens van de ene op de andere baan gezet.
     
  18. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja ik heb dat ook al enkele keren meegemaakt, tis iets raars.
    En mariaxi sta jij rond de 5400 en je schakelt manual?
    En in mugello die laatste bocht kan je powersliden en dat maakt wel veel verschil. Eens beetje op oefenen hé.
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Erger is nog dat als je een snelle tijd heb gereden, die niet wordt meegenomen voor je scoreboard :eek:

    Tronky; Ga die jongen nou niet weer op powersliden zetten :) Als je 1.38 rijd op Mugello met MGP2 dan heb je nog een probleem met lijnen rijden. Dan kan je misschien wel een halve seconde pakken met wat bochten powersliden, maar zo leer je gewoon niks.
     
  20. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp je vraag niet helemaal? (sta overigens 5860 geloof ik)

    mzzltof

    mX
     

Deel Deze Pagina