1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zelfde als met powersliden; Als je manueel schakelt omdat je denkt dat het sneller is (en dat normaal gesproken nooit doet) raad ik je aan om daar mee te stoppen totdat je normaal kan rijden... :cool:
     
  2. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerst het circuit goed kennen, dan powersliden. Dat weet ik wel maar ik ken alle tijden v/d circuits niet vanbuiten.
    Ik dacht dat 1.38 nog een redelijke tijd was.
    En aan mariaxi: gewoon veel oefenen, dan komt het vanzelf wel.
     
  3. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    WouteR, ik zal het nog sappiger maken, ik reed vrijdag om 1.23 (in mijn geheugen gegrift) 1.35.nogwat in lap 3 op Mugello. Geen straftijd alles ging perfect. Maar het was een best of 5 laps en bij lap 4 werd de host gedisconnect. Ik dacht, zal wel loslopen, maar nee hoor direct terug naar het startscherm en mijn slechte tijd van 1.41.nogwat stond er nog. Dus toen de time trial gedaan en nu sta ik 1.38, maar daar kan nog enorm veel vanaf. De laatste bocht powersliden lukt me namelijk prima. En verder maakte ik bij de 1.38 echt nog wel wat domme fouten (de lijn ja, de lijn wouter:)). Maar ik zag gisteren na die 1.38 scheel en moest echt naar bed (was na tweeen), om gewoon weer om 8.00 naar de arbeid te gaan.

    Ik zie het niet somber in. Heb het onderverdeeld in fasen. Pas powersliden, wanneer ik 1) de bike vol heb en 2) wanneer ik de ideale lijn kan dromen.

    edit: p.s. het handschakelen gaat overigens prima, ben blij dat ik daar direct mee ben begonnen. Auto-schakelen is nu echt ondenkbaar :)
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2003
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja eerst gewoon VEEL racen en het circuit vanbuiten kennen en goed weten wanneer te remmen en welke bochten je vlug en welke je niet vlug kan nemen. Dan kan je beginnen powersliden.
    Ik zou eigenlijk beter ook eens met manual beginnen maar ik vind dat ongelofelijk moeilijk. Zeker in de bochten! Gaan jullie naar een lagere versnelling voor- of in de bocht??? En hoe lang doe je er ongeveer over eer je dat onder de knie hebt?
     
  5. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zie geen reden om manual te gaan rijden. Ik rij automatisch en stond tot voor kort ook nog in de top 100. Je gaat er echt niet sneller van rijden, tenzij je het perfectioneert tot op de puntjes. Integendeel...
     
  6. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah ok, ik dacht dat het echt enkele seconden scheelde op een circuit. Buiten die 4/5 bug heb ik er nooit last van en ik denk dat het wel heel lang duurt eer je dat manual perfect onder controle hebt, zeker in de bochten met powersliden enzo.
    En als je al eens in de top 100 geraakt ermee...
    Alé ik ga nog wat racen:)
     
  7. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, zie je wel dat die time trials werken,

    Stond op motegi 9000ste. Ga net ff time trialen en wat denk je...

    haha 2925 op motegi :)

    het komt wel goed het komt wel goed :)

    mx
    edit:

    HAHA

    en BRNO van 8710 naar 3510

    :)

    edit: en ook donnington van 8190 naar 5210 ofzo :)
    on a roll

    maar nu tijd om te gaan zuipen, tis weer maandagavond.

    mzzltof
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2003
  8. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Blij dat het zo goed gaat:)
    Keep up the good work!
     
  9. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net gehaald, echt subliem spel! Ganz geile graphics en de motoren rijden super. Maar hoe vinden jullie de sounds?
     
  10. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik vind vooral die broooooeeeeem, brrrrooooooommmmm. Maar ook pieeeeeeep, heeeng, heeeeng, heeeeng, heeeeeng, heeeeeng, heeeeeeng (van zijn 1 naar 6 schakelen :)).

    dus het zit wel snor met de sounds

    Een andere vraag over sounds, kunnen jullie niet ff een opsomming geven van de goede rock/slash hitjes die jullie spelen tijden mgp2? Ik ben niet zo'n rock fan en weet de tracks dus ook niet zo makkelijk te vinden (linkin park past er net niet onder, muse wel :))

    mzzltof

    mX
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Onder MotoGP draai ík vooral Linkin Park (:+), Queens of the Stone Age, Three Doors Down, Foo Fighters, Theory of a Deadman, Rage Against the Machine. Maar ook muziek uit de FatboySlim hoek, en de Matrix soundtrack.
     
  12. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Gear ratio
    Front suspension
    Rear Suspension
    Wheelbase

    Ik rijd dus nu altijd in de 'zware' setup. Maareh, kan iemand eens uitleggen wat precies de voor en nadelen zijn van de vier bovenstaande punten? WouteR maakte zojuist een draad aan met de meest gangbare settings (?), maar ik wil simpelweg de impact weten van de instellingen.
     
  13. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer Nirvana, deftones, Queens of the stone age, The offspring, Sum 41 (sommige nummers zijn okee)
     
  14. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Gear ratio: short-> snelle acceleratie, lagere topsnelheid
    high-> motor is sneller op hoge snelheid, accelereert in het begin niet zo vlug
    Die suspension weet ik niet echt maar naar horen zeggen is hoger beter als je wilt powersliden.
    Wheelbase: hoe kleiner hoe scherper je kan powersliden maar als je dat aan een hoge snelheid doet dan ga je onderuit.
    Als je hm bv op 1440 zet dan kan je aan een hogere snelheid powersliden.
    Ik hoop dat je er wat van snapt(niet letten op mijn zinsbouw)
    Je kan ook gewoon bij setup kijken in moto gp 2 daar staat er ook een kleine uitleg.
    Je kan dit oplossen door niet volledig scherp te powersliden en beetje in schokjes te draaien maar ik vind dat niet zo makkelijk.
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Set-up vragen kan misschien beter in het Bike Set-up topic :cool:
     
  16. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Hm...dat is nog geen zo'n slecht idee!!!
    Trouwens Wouter naast uw gamertag staat niets, juist?
    En mariaxi als je vragen hebt moet je dat maar eens stellen in zo'n lobby, ik heb daar ook heel veel geleerd.
     
  17. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kan ik in de career mode niet uit een bestaand team kiezen? De enige optie is om mijn team te "ontwerpen". Hmm help....
     
  18. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien omdat het niet kan?
    Het is maar een suggestie ik heb zelf ook met mijn eigen moto gespeeld...
     
  19. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, al die liscenties en ik kan geeneens een officieel team kiezen? Ik wil helemaal geen eigen team starten.. Waarom staat dit niet op het doosje?
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    :{ Career mode bestaat juist uit het maken van een eigen team, met een eigen motor en rijder :{
     

Deel Deze Pagina