1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is dus geen mode waarin je een kampioenschap kan rijden met een officieel team?
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Helaas.. Nu je het zegt, dat had ook leuk kunnen zijn :{
     
  3. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Al die dure liscenties maar niet de mogelijkheid om een kampioenschap te rijden met een officiel team... logisch:)
     
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan wel single race rijden ermee:)
    Maar da's gewoon de bedoeling, een eigen moto maken en een eigen team maken.
    Ik stoorde me er niet echt aan aangezien Tronky-Crew het coolste taem is dat er is:)
     
  5. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    het spel is gewoon met een andere opzet gemaakt, als dit je niet bevalt moet je hem maar ruilen en w88 tot een nieuwe motoracer :{ op de xbox komt die dit wel heeft.
     
  6. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje, hoeveel punten dien je te behalen in de champion career mode om door de gaan naar legend?
     
  7. Bizkid

    Bizkid Tha 5th Freedom

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt hier uberhaupt nog wel iemand mgp2 online?? Zo ja, waar dan???? kzie echt geen nederlander online :confused:
     
  8. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik moet en doe bepaal ik zelf wel. Het verbaasde me gewoon dat er geen keuze is tussen je eigen team opzetten of met een echte bestaande motor rijden. Big deal....ik vind hem super.
     
  9. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat kan je idd raar vinden maar de bedoeling is gewoon dat je zelf je team maakt. Net als bij racing evoluzione waar je ook niet met een bestaand merk kan beginnen.
     
  10. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel MotoGP2 nog amper.. Ik ben het nep gaan vinden omdat ik met een 4-takt aan alle kanten voorbij wordt gereden door 2-taktjes.. Zelf ben ik ook sneller met een 2-takt.. Ze hebben de 4-takts in het spel te lomp gemaakt.. Ook het feit dat de rondentijden in vergelijking met MotoGP 1 weer 10 seconden ofzo sneller geworden zijn, terwijl men in het echt al veel 'langzamer' rijdt dan in MotoGP 1, is ook erg nep.. Ik ben teleurgesteld in MotoGP2 wat dat betreft, ik snap dat het een (arcade) game is, maar ze hadden toch wel een beetje aan dit soort dingen mogen denken imho.. Ik wacht nu wel op PGR2 om (online) mee te racen, ik vind auto's sowieso leuker dan motoren.. Zo, dat ben ik kwijt.. :{
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2003
  11. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het wordt wel leuker als je wat sneller gaat. Kan dan wel nep zijn maar voor het spel is het leuker.
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja da's waar. Een spel moet voor mij in de eerste plaats leuk zijn om te spelen en niet zonodig realistisch. Als het leuk is EN realistisch is dat gewoon leuk meegenomen. Een ERG saai spel dat heel realistisch is ga ik echt niet leuk vinden omwille van het realisme.
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Er moet idd progressie te boeken zijn, anders had ik het niet leuk meer gevonden. Het is inderdaad wel jammer dat de 4takt/2takt verhouding niet echt klopt, maar ik vraag me af of je daar écht om moet rouwen..
     
  14. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Was wel leuk geweest als ze ven snel waren maar dat het verschil ligt in hoe je rijd. En ook dat de "gevaarlijkere" bike sneller kan maar dat je wel veel risico hebt om te crashrn. De 4-stroke is gewoon te traag. Maar uiteindelijk blijft er toch 1 beste motor.
     
  15. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    \

    Mij ken je nu in iedergeval ;) ! Ik ben toch echt Nederlands...
     
  16. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb net voor het eerst ff moto gp 2 online gespeeld :)
    Ik vind hem serieus vele malen beter uitgewerkt dan het eerste deel en ga deze denk ik wel veel spelen :)

    Ik rij nu nog op een motor van een ander gassie,maar uiteraard word er ook aan een custom gewerkt :)

    Mensen,fijne nacht en rustig aan.
     
  17. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals,:) Hoeveel punten om Legend te unlocken? Of simpelweg 1e worden in champion?

    Jullie hadden overigens gelijk, champion is easy, maar de computer is deadly. 1 slippertje en je wordt hard onderuit gereden. Wel jammer, want ik rijd tijdens wedstrijden soms tijden die sneller zijn dan de timetrials, en die worden dus niet in de rankings meegenomen....of wel?
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Extra's > Unlockables > Staat het :)

    Volgens mij gaat het gewoon om het winnen van het kampioenschap, maar dat weet ik niet precies.
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Tijden uit beide 'races' worden meegenomen, alleen natuurljik niet als je langzamer rijd :)
     
  20. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Iets vreemds: ik had nog geen live maar wel moto gp 2, ik speelde dus career mode en ik zat ergens in champion, in een van de eerste races. Toen had ik live en toen moest ik kiezen welk profiel ik zou nemen voor live ofzo. Ik had het mijne genomen( mijn broer had ook een career mode bezig in moto gp 2) en toen wou ik nog even career mode verder doen. Ik selecteer dus mijn profiel en win een paar races. Maar vreemd genoeg kwam dit er niet bij in mijn live profiel! Ik moest dus diezelfde racen op nieuw rijden in mijn live profiel( in singleplayer dan). Ik zeg dit maar dat niemand heel zijn career mode uitrijdt in zijn singleplayer profiel. Of kan je dat op de een of andere manier dan toch nog veranderen?
     

Deel Deze Pagina