1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk eens als uw voorrem op L ingesteld staat. Bij sommige games heb ik dat soms de L knop ingedrukt staat(zonder dat ik hem indruk), anders weet ik het ook niet.
     
  2. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je hoe dat komt Marius dan had je je voor rem niet ingepland onder een van je knopjes van je conrtoler dan blijft die automatichs op de voorrem staan heb ik een paar keer gehad
     
  3. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag mbt de phillip island challenge:

    Ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd. Het is eigenlijk een kwestie van opschakelen naar zijn 6 en het gas gaat er eigenlijk niet meer af tot ik de finish bereik, althans net telkens op 1 sec gemist. Ik kan simpelweg niet meer sneller. Mijn settings zijn 50/1/50/50 met yamaha 500. Ik heb de NSR ook geprobeerd, maar mag niet baten.

    Ik denk dat het komt omdat ik in de bocht (de grote met fullspeed) snelheid verlies, alhoewel ik volgas rijd. Hebben jullie tips mbt de settings?? Ik heb volgens mij hard/high/10/10/1400.

    Iemand tips???

    groet,

    mX
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja... probeer de RC!

    De yamaha trekt te langzaam op en is te log in de bochten. Die bike wordt veel gebruikt op Philip Island, omdat er dan ontzettend gedraft word. Aangezien jij niet kunt draften met die challenge en ook door die bocht je top nog niet haalt is het voordeel van de Yamaha al weg.

    Met de NSR moet het kunnen, maar is hij erg lastig. Ik zou zeggen, probeer de RC!
     
  5. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    k, bedankt marius, zal ik proberen. Bij de andere challenges wist ik telkens wel waar ik het liet liggen, en daar had telkens scherper rijden wel nut. In dit geval ligt het anders, ik rijd al volgas, ik neem de bocht prima en toch telkens net 1 sec te laat (misschien wel een honderdste)

    Nogmaals ik probeer het en ik laat het resultaat wel weten.

    groet.

    mX

    EDIT:
    Ik heb overigens de indruk dat ik een klein bugje ontdekt heb. Ik heb laatst een volledige race gereden op jerez, daar was mijn snelste tijd 1.25 nogwat. Echter bij de time-trials stond ik nog op 1.27 nogwat. Nu ging ik gisteren timetrials rijden en ik reed een rondje van 1.25. hoog (net geen pb), maar de ghost werd niet geupdate, die bleef op 1.27 staan. Want ik speelde 10 min later nog eens een time trial en toen stond ie weer op 1.27. Het lijkt er dus op dat de ghost pas weer geupdate wordt zodra ik een pb rijd. Dus het komt erop neer dat ik telkens sneller ben dan de huidige ghost, maar zodra ik boven de 1.25 laag uitkom, gebeurt er verder niks.

    Vreemd toch???
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2003
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hem destijds ook met de RC gedaan. Zolang mogelijk blijven doen totdat je hem eens op volgas hebt kunnen doen, dan moet het lukken.
     
  7. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou net deze hele thread gaan lezen om het antwoord op mijn vraag te vinden want ik weet zeker dat hij er tussen staad maar ik heb het op een gegeven moment maar opgegeven 8)... Dus alsnog de vraag; Waar kan je het best leren schakelen?
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Een baan die je kent :) Ik denk zelf dat Mugello daar toch echt het handigst voor is. Niet teveel moeilijk stukken, en toch gevarieerd genoeg om het onder de knie te krijgen.
     
  9. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx dan ga ik het daar ff proberen. Normaal rij ik estoril wel lekker maar daar leer ik het niet al te best 8) te veel zware bochten denk ik :{
     
  10. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, wat dacht je van xbl, meestal een flink leeg stuk baan voor je neus. Of gewoon lekker bij de practice. Baan maakt dan niet echt uit, want er zullen momenten zijn dat het toch niet lekker gaat.

    succes,

    mX
     
  11. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mugello gaat het inderdaad een stuk beter, het duurde niet lang voor ik mijn record al verbrak :)
     
  12. Hoe kan ik rossi unlocken?

    Heb urenlang de stuntmode gedaan maar nog geen enkele rijder geunlockt!

    Wat moet ik doen?
     
  13. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je zelf al aangeeft moet je alle rijders unlocken in stuntmode... het is echt niet moeilijk om dat voor elkaar te krijgen.

    De scores die je haalt in stuntmode voor iedere baan worden bij elkaar opgeteld, dus het is niet al te moeilijk om na tien banen Rossi te unlocken.

    Je moet gewoon proberen op de baan te blijven, zodat je veel punten krijgt voor clean sections. In de bochten moet je powersliden en op de rechte stukken op je achterwiel rijden. Ook zou ik de moeilijkheid op pro zetten en dan wel als eerste finishen.

    Op deze manier heb je na 10/11 banen Rossi wel. :)

    Succes :D
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2003
  14. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien is dit ook al wel gevraagd maar om dit ALLEMAAL door te gaan lezen 8)

    Heeft manual gearing bij motoGP 2 net zoveel nut als bij MPG1?

    ga je dan ook stuk sneller
    want ik heb et gevoel dat et niet egt helpt bij MGP2
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het verschil is een stuk kleiner dan in MotoGP, maar je hebt uiteindelijk wel meer controle over je motor en kan nog wel eens handig zijn icm powersliden/bochtenwerk.
     
  16. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vraag me serieus af hoe veel realistischer race-spellen nog kunnen worden, want dit lijkt echt wel de top hoor... als je 100% sim hebt en op legend ben je ook echt de koning als je het uitspeelt... dus ik denk dat dit zo'n beetje het meest realistische spel ooit is 8)

    en ff een klein vraagje; er zijn toch wel servers op Live die 0% sim spelen, want ik heb 1 keer op 100% gereden maar dan ga je bij de kleinste fout al over de kop :mad:
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Bijna iedereen rijd in principe met 0%, of 33% (collision sim op 100)
     
  18. Ik heb vandaag eindelijk 100-duizend gehaald met stuntmode, en nu onlockt hij wel een rijder. Maar weet je zeker dat die de punten optelt? Ook als je de Xbox hebt uitgezet? Of moet je het allemaal achterelkaar zonder te stoppen?
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon alle circuits doen, dan merk je vanzelf hoe het werkt.
     
  20. Nossy

    Nossy bitch!grab that AK!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje,

    Ben nu bezig met het Pro-seizoen te rijden, maar elke keer als ik win krijg ik maar 1 punt (om je bike te upgraden).

    Terwijl er in het boekje staat dat je er 4 bij een overwinning krijgt.


    Enig idee hoe dit komt ?
     

Deel Deze Pagina