1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. Chimaera

    Chimaera XBoxWorld N00bie

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt waarschijnlijk eerst het kampioenschap op Easy gereden... Daar krijg je 3 punten. Op pro krijg je er 4, mits je easy niet geredeen hebt... Als je die wel verreden hebt hou je dus nog maar 1 punt over!
     
  2. Nossy

    Nossy bitch!grab that AK!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het dus, thanks.

    EDIT : Als ik dus eerst de easy heb gereden kan ik daarna net zogoed de easy nog een keer doen, omdat ik er dan toch maar 1 punt bij krijg ?
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2003
  3. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey dudes, k heb ff een vraagje.

    Als ik in de regen rijd, en ik start, dan maak in altijd een burnout, en de CPU's gaan gewoon van start alsof er nix aan de hand is. Ik geef pas gas als de lichten niet meer rood zijn, dus daar kan et niet aan liggen.

    Misschien is deze vraag al gesteld, sorry if that's the case, maar; Hoe ga ik in de regen ook zo relaxed van start?
     
  4. Nossy

    Nossy bitch!grab that AK!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Gas geven met de triggers.

    Als de lichten nog branden de trigger heel lichtjes inknijpen als de lichten uit zijn rustig verder inknijpen.
     
  5. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    K bedankt. K zal et proberen.
     
  6. Scorpy

    Scorpy XBox360 n00b

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh, nee ... je max score op easy is 3 punten ...
    Als je eerste bent geworden en je doet het seizoen weer op easy krijg je dus weer 3 punten .. aangezien je die al hebt gehad krijg je 3-3 = 0.
    Speel je op pro dan krijg je bij de 1e plaats 4-3 = 1.
     
  7. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Misshien een stomme vraag, maar..........

    HOE ziet jullie controller Layout eruit, want ik heb het idee dat de standaard indeling (remmen met de triggers) niet veel gebruikt wordt. Waar zetten jullie de remmen dan op? en worden de triggers dan gebruikt voor te gassen en te remmen?

    Mazzel DaNoS
     
  8. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al eerder besproken, maar ik heb de volgende instellingen (en vele met mij):

    linker trigger = achterrem
    rechter trigger = gas
    gear up = B
    gear down = A
    linker stick = sturen

    Ja, je leest het goed ik gebruik enkel mijn achterrem... het is even wennen, maar het scheelt heel veel tijd. *)
     
  9. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is wel extreem maf ik rij nu een paaar weken op pro en dat sturen is heel anders je kan geen eens meer een power slide maken
    maar ja het blijft een bulten mooi spel want ik kwam er laatst ook achter dat als je in de credits op een gegeven moment op A drukt dan krijg je mini games
    wel geinig dacht ik
     
  10. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet heeft de moeilijkheidsgraad geen invloed op de besturing :confused:

    Het kan zijn dat je een setting hebt verandert, zoals powerslide sensetivitie...
     
  11. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen voorrem? dan kun je toch geen scherpe bochten maken??
    hoe krijg je dan een voet aan de grond, om bijv 180's of 360's te maken? en powerslides?
    Lomp hoor bij die challenges in de training!

    Ik heb de volgende instellingen:
    linker trigger = achterrem
    rechter trigger = gas
    gear up = zwart
    gear down = wit
    linker stick = sturen en gewicht verdelen
    groen = voorrem

    En hoe zit dat met het verdelen van het gewicht... gebruik je die ook dan met die linker stick? rechte stukken vooruit duwen, en voor bochten terugtrekken?

    Mazzel DanoS 8)
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Daar zit 'em je verkeerde gedachte :) Op het Omniversum Event reed Tsjakkaa volgens mij ook met de voorrem,e n zag je hem heel stoer (en origineel) met het voetje aan de grond de hairpins doorkomen. Dat is echter niet de snelste manier. Door met je achterrem te remmen (sowieso een fijnere rem dan gewoon de brake, die wat sponzig is) en hem op het eind gewoon om de hoek te gooien ben je veel sneller.

    Gewoon eens proberen, je merkt het vanzelf, het ziet er in het begin wel ziek uit though :)
     
  13. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    zal het eens proberen... maar lukt het dan ook om 180's en 360's te maken... is mij nog niet gelukt :confused:

    maar wat een meesterlijke game...
    Ik heb nog nooit een spel 2 uur lang achterelkaar gespeeld en er dan nog geen flikker van kunnnen 8) gekken werk!
    maar wel vet! en gedreven blijven oefenen... jezus volgens mij kan ik wel een week oefenen voordat ik het een beetje onder de knie krijg........ Mazzel Daan 8)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wordt alleen maar erger als je kijkt wat voor tijden de top van de wereld rijd :)
     
  15. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry las deze vraag al gesteld is hoor maar je had toch eerst een site waarop je verschillend "paints"van motors bij motogp2 kon zien?

    volgens mij heete dat planetmgp.com of planetmotogp.com
    ik kan het nu in ieder geval niet meer vinden. weet iemand de naam van de site?

    Alvast bedankt.
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Planetmgp is opgegaan in XBLRacing.com. Die jongens zijn weer enigszins partners met http://www.motogpdesigns.com -> De pagina die jij bedoeld denk ik.
     
  17. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke bedankt wouter, het was idd die link die daarop staat.

    Best wel balen: Voordat ik xboxlive had heb ik eens een tijdje motogp2 geleend. een best goede motor gemaakt maar die kan ik nu niet meer pakken. Nou moet ik er eentje maken onder mijn Renegade NL. Doe ik nu iets verkeerd?

    Nog een vraagje: Ik en mijn broertje spelen allebei motogp maar allebij dus onder dezelfde naam. op deze manier kunwe dus niet zien wie de beste tijd heeft neergezet. Kun je dit ook anders doen ?

    Alvast bedankt.
     
  18. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo die tijden die Tuur enz. zetten zijn toch niet normaal? Op susuka zijn sommige nog 15 seconden sneller als mij 8) , zou echt niet weten waar ik die 15 seconden vandaan moet halen.
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    :) .. dat is precies wat ik dacht toen ik voor het eerst MotoGP 1 op Live opstarte. En nu sta ik ook top 170 (zonder glitch) met MGP2.

    Niet dat ik zo geweldig ben.. maar het kan dus wel! Gewoon héél veel oefenen. En vooral (als het kan) veel op Live racen. Daar wordt je snel beter van.
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Geef mij nog ff je adres Marius :)
     

Deel Deze Pagina