1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    *PM stuurt :cool:
    btw, zin om ff te MGP2en zo?
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm neen morgen relatief vroeg uit de veren :) Vanmiddag al uurtje gereden, later dit weekend kan wel, is alw eer tijd geleden dat we hebben gereden :)
     
  3. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Thnx voor de tip Marius.

    Heb je toevallig nog antwoord op deze vraag:Best wel balen: Voordat ik xboxlive had heb ik eens een tijdje motogp2 geleend. een best goede motor gemaakt maar die kan ik nu niet meer pakken. Nou moet ik er eentje maken onder mijn Renegade NL. Doe ik nu iets verkeerd?

    Nog een vraagje: Ik en mijn broertje spelen allebei motogp maar allebij dus onder dezelfde naam. op deze manier kunwe dus niet zien wie de beste tijd heeft neergezet. Kun je dit ook anders doen ? (De broer van kingtuur is toch alexvkan? , die zullen toch geen 2 xboxen hebben)

    Alvast bedankt.
     
  4. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag 1:

    Zover ik weet kun je gewoon je oude motor gebruiken. In het opstart scherm (daar waar je je moet aanmelden) kun je er voor kijzen om een account te importeren. Als je dat doet heb je (zover ik weet) gewoon je oude motor terug en kun je rijden onder je eigen naam...

    Ik weet bijna zeker dat dit werkt, want ik heb ook wel eens mijn motor in de vorm van een save game aan iemand gegeven (en iemand heeft hem ook gepikt van mijn HD :eek: )

    Vraag 2:

    Sorry, maar dit kan alleen als je ook twee Live accounts heb. Als je er twee hebt dan kun je onder verschillende namen op 1 Xbox spelen.
    Ze hebben wel 2 Xboxen ;) , maar het kan dus ook op 1 Xbox, zolang je maar twee accounts heb.
     
  5. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke hartstikke bedankt Jerhui, ga dalijk gelijk ff uitproberen.
     
  6. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weten jullie wanneer je 1tje omhoog (of omlaag) moet schakelen? Dit lukt mij egt niet :mad:
     
  7. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weten jullie wanneer je 1tje omhoog (of omlaag) moet schakelen? Dit lukt mij egt niet :mad:
     
  8. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe meer geluid hoe meer toeren
     
  9. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dus je geluid harder zetten? Hoe weet je dan dat je omhoog moet schakelen?
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee je moet naar je toerenteller kijken. Wanneer het pijltje in het eerste rode vakje aan het einde is schakel je op. Wanneer je denkt (gevoel dus) dat je te weinig trekkracht hebt moet je terugschakelen. Je moet gewoon per circuit weten in welke versnelling je welke bocht moet nemen. Beste vogel je dat zelf uit, want vragen bij de pro's zorgt alleen maar voor enorm moeilijke doelstellingen :)
     
  11. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er meteen naar kijken ;) dankje
    Komt er iemand zo nog online? (wouter miss?)
     
  12. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is niet echt heel leuk naar dat toeren tellertje kijken want als je dat doet ken je niet echt je motor je moet een zijn met de motor alleen zo kan je hem uitspellen op de aller moeklijkste graad dus veel succes
     
  13. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net tijdje op Mugello gereden, tijd zelfs verbetert :p
    Tis nog even oefenen maar 't lukt me wel :)
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    In-ter-punc-tie

    Als je nog niet weet op elk punt (geluid) je motor welk toerental heeft, moet je wel gebruik maken van de toerenteller. Later zal je dat wel aanvoelen qua geluid ja.
     
  15. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    /edit: bij nader inzien meer iets voor het help-forum :D
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2003
  16. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik het wel mee eens van daar dat je eens moet worden met je motor
     
  17. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn motor wil nooit wat ik wil:p :p :p
     
  18. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag van een newbie Liver.
    Hoe kun je je bike en logo compleet aan je eigen stijl aanpassen?
    En dan bedoel ik niet de stijlen wat in het spel zelf zitten. Heb geen zin om deze topic helemaal te gaan doorlezen, dus als iemand me het kort kan samenvatten. Alvast bedankt.
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt een aantal 'skins' die de motor in kleuren indelen. Je kan die dan nog enigszins kleuren (drie verschillende kleuren kan je kiezen). Het logo beperkt zich tot het stuk bodywork dat aan de voorkant zit. Daar kan je layers (lagen) aanmaken en daar de positie, kleur, vorm, type, etc etc van bepalen. Op die manier kan je hele leuke logo's creeeren.
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game vandaag binnen gekregen. Ik heb Moto GP 2 namelijk overgekocht van iemand. Nu was mijn vraag: Speelt iemand de game soms nog is? Aangezien ik wel weer eens een keer op live wou gaan racen met Moto GP 2 met een groot aantal Nederlanders. Heeft iemand hier zin in? Want ik heb de Moto GP 1(2) tijden nog vers in mijn geheugen.
     

Deel Deze Pagina