1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Apie!! You're my man! Ik heb 'm ook weer (sinds kort) en wil ook wel weer 'ns tegen anderen racen...
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes Pacboy reageert:). Ik heb morgen mijn laatste schoolexamen in mijn proefwerkweek. Dus vanaf dan heb ik voluit tijd, mail maar een keer ofzo wanneer je zin hebt.
     
  3. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister ben ik dus samen met Pacboyslim op live geweest om deze fantastische game weer te spelen. En het was weer geweldig:). Ik kreeg de oude Moto GP feeling weer helemaal terug. Ik denk dat ik vandaag maar is door ga met oefenen:).
     
  4. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt Moto GP 2 nog vaak door mensen Live gespeeld, maak niet uit of het Engelsen zijn maar gewoon of er nog vaak mensen online zijn??
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm niet echt veel maar er zijn altijd games te vinden.
     
  6. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem hier ook nog liggen :)
    Ben van plan om in de vakantie weer lekker veel te racen op Live :)
    Mss zie ik jullie guys dan wel ;)
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Toevallig wel de laatste tijd veel MotoGP1 weer gedaan omdat wat maatjes 2 niet hebben en het nog steeds wel erg vermakelijk is. Helaas geen zin om me weer helemaal te gaan storten op een van die twee delen.
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    De paar keer dat ik heb gekeken waren er wel games, maar dan met maar vier personen of minder. Sorry hoor, maar dat is dus geen ruk aan. Misschien kijk ik steeds op het verkeerde tijdstip. Zal vandaag weer eens kijken, best wel zin om weer eens te racen. Sinds ik mijn bike maxed out heb, heb ik maar een enkele race gereden.
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Eigenlijk via MotoGP3.nl, wordt er weer eens een MGP2 race avondje georganiseerd:

    Zondag 13 februari - 20:00

    Laat ik hierbij een eerste avondje MGP2 voorstellen waarbij er weer een beetje georganiseerd geracet wordt ;). Niet alleen wat rondjes rijden, maar ook een beetje competitie, een beetje strijd.

    Gewoon eerst wat losse racejes, om weer een beetje in te komen, en dan races van 10 á 15 ronden over hier te bepalen circuits. Zelf stel ik Mugello, Valencia en Assen voor.

    Mocht je interesse hebben, dan kan je dat hier melden. Discussie is ook daar te vinden.
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game uitgespeeld op 2 dingen na, ik heb op Donington en Mugello de 'mirrored/reversed' versie van 't circuit nog niet.
    Op Donington kan ik het wel halen (ik zit 0,5 sec. boven de toegelate tijd) maar op Muello 3 sec. boven de vereiste tijd en ik heb toch écht het gevoel dat ik push???
    Hebben jullie dit ook??:confused:
     

Deel Deze Pagina