Ja, ik ook. En aangezien ik nog gewoon op school zit........ Kom op jongens. Nederland gaat VS en UK voorbij. Droom droom.
*schrijft zich direct in voor Pabo LOL Hehehe, nee ik werk al. En ben de laatste tijd ook aktiever in mijn "muziek" hobbie. Daar moet ik ook genoeg tijd insteken, maar het is gewoon prioriteiten stellen. En voorlopig heeft MGP2 een hoge prio
Ik ga Moto GP2 op zeker kopen. Ben nu ook bezig met m'n Live aansluiting (CC bijna aangevraagd, veel leeswerk i.v.m. een Chelloaansluiting). Dus over een paar weken ben ik ook online. Ben wel benieuwd hoe erg de tegenstand zal zijn.
Verwacht maar dat je het beste moet geven. Natuurlijk zijn er amateurs maar er zijn er ook zat die wel kunnen racen.
Heb een 1.48.13 gereden op Assen in MotoGP2 (ongeveer dezelfde tijd als m'n tijd in deel 1). 42ste plaats!
hoe schakelen jullie handmatig of automatisch en met welke knoppen schakelen jullie dan want volgens mij kan ik veel snallere tijden neer zetten als ik handmatig schakel maar die zwarte en witte knoppen zitten zo ver weg om goed en op tijd mee te kunnen schakelen
De meeste gebruiken in Moto GP 1 (neem aan dat je de knoppen zelf kan instellen in Moto GP2, dus zal wel hetzelfde zijn) de volgende setup: Linker trigger: Brake Rechter trigger: Gas Left stick: Steering (X-as) en rider position (Y-as) A + B: Schakelen X: Rear View Y: eventueel rear brake. Zet het schakelen op alle andere knoppen en sticks uit.
Nee hij bedoeld dat je niet perongeluk schakelt met je sticks; Dus het schakelen met de sticks uitzetten.
ik heb het handmatig schakelen al aardig onder controle ik rij nu 1:47 met walke mijn snalste tijd is met automatich schakelen 1:44:56
Nee ! Dat is te kort tegen de vakantie aan. Deze vraag is ook voor de mensen die nu een challenge organiseren. In hoevere die door willen gaan enz...
Doe het maar zo snel als je kan. Maar het duurt wel even voordat iedereen een goede fiets heeft. Dus na de vakntie of zo.
Zodra er bij play.com staat dat je bestelling op de post is gedaan, hoelang duurt het dan nog voor ik hem heb? Ik had hem 22-05 besteld en 23-05 hebben ze hem op de post gedaan.
kun je de besturing zelf instellen? Dat je met het linker stikje stuurt (de bovenste) en met de L en R knoppen gas geeft en remt?
Yo ik heb nu ook moto gp 2 sinds enkele uren en ik vroeg mij eens af of het uitmaakt welke moto je in het begin kiest. Die honda die yamaha.. Want ik zie dat dat verschilt in cillinders ofzo... Ik heb nog nie echt veel kunnen spelen( mooi weer) dus kan ik nog gerust opnieuw beginnen. Is die met het meeste cillinders het beste of maakt dat niet uit? Anders veranderd ik wel ff. En als je begint in rookie kan je dan het volgend seizoen gewoon iets moeilijker nemen ja zeker? Btw: ik heb er nog niet veel opgespeeld maar die moto lijkt wel heel erg zwaar hé. Als je in/uit bochten komt...duurt heel lang. Dit verbetert toch als ik betere handling heb hé? Aub graag wat respons!!
je kan ook later als je motor al een beetje upgegrade is nog een andere kiezen zonder je skills te verliezen ik rijd nu op de nsr maar voor trainingen gebruik ik de rc effe ander onderwerp als jullie weer motogp2 challenges gaan organsieren is het dat mogelijk dat ik ook mee kan racen of moet je je daar voor kwalificeren aangezien er een limit is van 16 spelers. of moet je ook mee hebben gedaan met motogp 1?