1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook wel cool, alleen challenge1 afmaken.

    Weet iemand wat 1 van de beste afstellingen is voor de Honda NRS500? Ik weet neit of je deze gegevens nodig hebt, maar ik rem erg laat. stuur vroeg in en wil graag sneller accelereren dan top speed (zonder aan de skillpoints te zitten, die komen toch wel vol).

    Alvast bedankt.
     
  2. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    challenge komt er na de vakantie neem ik aan.

    maar ik heb deze setup

    hard high 10 10 1400 gewoon zelf wat andere dingen kiezen

    tires veranderen als je op een natte baan rijdt en die 10 10 kan op sommige banen ook wat lager, maar deze setup is goed voor mij :D
     
  3. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu het kampioenschap uit op rookie(hoera mij!)
    Maar ik heb nog niet alle challenges gedaan want die met drie sterren zijn wel nog pittig vind ik.
    Als ik nu next season neem en ik neem een moeilijkheidsgraad hoger kan ik dan nog steeds die challenges doen? En ze worden toch niet moeilijker hé?
    En is het normaal dat hold a corner, obstacle en perfect lap in training zo moeilijk zijn???
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Een aantal challenges kan je misschien pas op het eind afronden, wanneer je een getunede motor hebt.

    Perfect Lap is overigens niet heel erg moeiljik, als je Sheridan een beetje kent. Ik haalde hem in twee keer (wel met een redelijk getunede motor).
     
  5. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok dan ga ik vanavond next season pakken en als ze het vragen op moeilijker niveau.
     
  6. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil na de vakantie een challenge gaan organiseren want dan kan iedereen wel een beetje over weg met zijn motor (hoop ik). Die challenge wil ik op 2 dagen in de week laten vallen als er genoeg animo voor is dus dan kunnen er 32 spelers mee doen.
     
  7. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    het liefst dan zaterdag en zondag?. en ben jij trouwens de organisator van de andre challenges?
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ehm welke vakantie Pablow?
     
  9. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat ben ik niet, ik wil het niet in teamverband houden iedereen voor zichzelf dus.

    Er komt er nog maar eentje aan dus pas na de zomer vakantie... duurt nog lang :'-( maarja.....
     
  10. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook moto gp 2, ik hoop dat ik hem krijg via die live actie :D maar anders ga ik hem zeker kopen, aangezien ik over een tijdje Live krijg :D Maar ik hoor van steeds meer mensen dat je al genoeg hebt aan de demo die bij het live kitje zit... Is dit zo of is dit spel egt de moeite waard?
     
  11. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker de moeite maar die demo is van mgp 1, niet van mgp2.
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeg ik had hier eens een site met hele coole custom bikes op maar nu vind ik hem niet meer.
    Kent iemand een site met coole bikes op???
    Kben net bezig met het logo van lucky strike en het is al heel cool maar ik zou toch graag wat andere dingen ook zien...
     
  13. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
  14. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: als ik in een lange doordraaier rij in zn 4 en hij automatisch naar 5 wilt doet ie dat niet totdat ik stop met sturen hoe los ik dit op?
     
  15. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Je setup veranderen denk ik. het zal vast wel daarmee te maken hebben, want ik heb dezelfde bike maar heb er geen last van. Probeer in de timetrial ofzoiets een echte rijder. kijken of je hetzelfde probleem nog steeds hebt.

    Ik hbe ook nog een vraagje; In MGP1 gingen mijn starts altijd heel erg goed, maar in 2 krijg ik altijd een burnout, hoe weinig gas ik ook geef. en met welke bike dan ook. Weet iemand hoe ik dan het beste gas kan geven?
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    (^^) ik heb (had) hetzelfde probleem.. Als je tires op hard staan, dan moet je dus met 0!!! gas beginnen. Geen gas geven dus voordat het licht op groen springt. Dan als het groen licht is, gas geleidelijk opendraaien.

    Met tires op soft zou het wel moeten werken als eerst. Kun je zelfs bijna volgas starten volgens mij!?
     
  17. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    damn zeg heb default setup nu gebruikt en ik het er nogsteeds last van is dit normaal ofzo?
     
  18. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb automatic en als ik in de regen of normaal start geef ik heel lichtjes gas. Naargelang het regent of droog is kan je meer gas geven. Bij droog weer bijna direct volle petrol, bij regenweer rustig opbouwen :)
     
  19. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    reageren de motoren ook anders in deel 2 op een nat wegdek als in deel1?
     
  20. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah duhu!!!!
    Ik heb net die obstacle course ge complete...
    Wat een kut training zeg!!!!
    Gvd na 30x proberen had ik pas door dat door je credits te veranderen het beter zou gaan:)
    Dan daarmee nog veel geprobeerd en uiteindelijk toch gehaald.
    Nu nog hold a corner en perfect lap maar die zijn voor het weekend.
     

Deel Deze Pagina