hoe heb je de credits dan veranderd dan bbedoel ik hoeveel punten heb je aan elk onderdeel gegeven(sturen bochten acceleratie top snelheid) en welke motor gebruik je? ik zit daar namenlijk ook "vast".
Misschien een handige tip, maar probeer bij de trainingen ook eens de Honda RC, als je die al niet gebruikte, deze heb ik namelijk voor veel trainingen gebruikt. Wat ook wel eens wil helpen is het instellen van enkel een voor, of achterrem afhankelijk van de training. Uiteraart heeft het het meeste nut om te kloten met de punten en de bike setup, maar dat spreekt voor zich.... toch?
De Motoren reageren wat sneller dan ik MotoGP 1, maar anders dan dat is het rijden in de regen niet zo heel veel verandert,
FF een vraagje. In het boekje staat dat je net als in mgp1 guest rijders naar je memory unit kan zetten en die dus mee kan nemen naar een vriend. WAAR zit die optie in hemelsnaam!!!! Heb het hele spel op zijn kop gehouden en ben het nergens tegen gekomen 1000x dank voor diegene die mij helpt
Wel alles bij acceleration tiens zodat je vlug op hoge snelheid zit. Dan die bocht vlot proberen te nemen en dan terug volledig accelereren tot aan de finish... Ook heb ik mijn gearbox op short gezet. Punten heb ik afgenomen van top speed en van braking om acc. op max te krijgen. Maar het is idd wel effe moeilijk
En voor iedereen die live heeft: welke moto staat meestal op de eerste plaats? Die honda 4 of 2 stroke? Of een ander merk? En wat wil die STROKE eigelijk juist zeggen? Ik reed met de 4 stroke maar nu met de 2 stroke. Ik vind hem wel trager maar bochten nemen gaat wel beter.
Zover ik weet werkt het als volgt. Wat je moet doen is op je memory card je Live account en je MotoGP savegame zetten. Op het moment dat je nu bij een vriend online gaat kunnen jullie beiden jullie eigen account gebruiken bij het inlog scherm.
Voor diegene die live hebben: kijk aub eens naar de ranglijsten voor beste tijden en welke motos komen het meest voor in de top??? Die 4stroke honda of 2stroke honda? Of een andere???
Je moet hem ook niet op de HD zetten, maar gewoon op je memory kaart laten staan.... maar nogmaals.... ik weet het niet zeker De hele top bestaat uit Honda's NSR 50/25/50/50 de two stroke dus...
Ga naar options, guest riders en dan save rider. Dan kan je dus je rijder op de memory card zetten. Bij je vriend doe je hetzelfde, maar dan load rider ipv save rider. Edit: sorry ik zat fout, ik dacht dat het over moto GP 1 ging
Ik heb alle races gewonnen op champion. Maar toch krijg ik geen legendary. Weet iemand hoe dit komt? ik heb namelijk geen zin om weer helemaal overnieuw te gaan.
Zover ik weet moet je 400 punten zien te halen op pro niveau.... dus alle races winnen... Wat makkelijker is, is om met iemand via Live op Sheridan te rijden en een goede tijd neer te zetten. Dan krijg je hem ook. Dankje... ik heb mijn best erop gedaan *)
damn ik heb nogsteeds problemen met dat automatisch schakelen heeft echt niemand er last van ofzo, hij blijft toch echt hangen in zn 4 als ik in een bocht gas geef en naar zijn 5 schakelt en ik tegelijk stuur.... kan niemand even proberen of ie hetzelfde heeft met een gewone default setup?