hmm zie er geen nut in om de thumbstick knoppen uit te schakelen omdat het automatisch schakelen is.... EDIT: net ff gechecked of de andere 2 strokes het ook doen en alleen de yamaha 2stroke doet normaal schakelen, dus ik kijk ff of ik daarmee sneller ben..... kijk het stoort me meer dan dat ik ermee tijd verlies want als je de heletijd mhaaaa mhaaaaaa mhaaaaaaaa hoort in een bocht wordt je ook niet bepaald vrolijk
op planet MGP loopt er ook een thread over, zou bij alle 2 takten zijn... http://www.planetmgp.com/forums/showthread.php?threadid=10556 Bij 4 takten heb je er geen last van.
Ik weet nu ook hoe het is. bij bijvoorbeeld Brno, dan rij je in z'n 4 door de bocht. maar dan wil die niet omnhoog shakelen, en als ie dat doet dan schakeld hij gelijk weer terug. Ligt aan de snelheid. misschien moet je cornering credits iets verlagen, als je dat er voor over hebt.
Gewoon overstappen op handmatig schakelen Heb je én dat probleem niet, én kan je in dat soort situatie's gewoon lekker powersliden
heeft iemand tips om handmatig te schakelen mij lukt het echt niet om op chamion te winnen en dat handmatigschakelen vergeet ik steeds waardoor hij bv in z'n 6 optrekt weet iemand trouwens een goede walktrough of zo met wat tips om de challenges te halen?
naja iig bedankt heren, dan weet ik iig dat het niet aan mij of het spel ligt en ik ben ook bezig om naar handmatig over te stappen
Wat zijn de tijden die jullie rijden op bijvoorbeeld Mugello? Want ik heb maar twee keer gespeeld en zit op een lelijke tijd van 1.39 .....dus ik wou ff weten hoeveel ik eraf moet halen om mee te draaien in de top/subtop..
Die gasten van de Digifan zegt altijd morgen. En als ik bij hem ben, zegt ie: de leverancier was er niet vandaag. Morgen komt hij zeker... Kom ik morgen is hij er weer niet... Altijd hetzelfde zeik bij de digifan... En zo ben ik 5 dagen achter elkaar langs geweest omdat hij een spel 'morgen' zou hebben... En hij was uiteindelijk evenlaat als de E-plaza...
Zooooo gaaaaf, heb hem uiteindelijk vandaag bij Free recordshop gekocht, en ben nu ff bezig met wat challenges, en dat valt niet echt mee, maar ik vind hem gaaf, beter als MGP 1, ga nog ff wat training doen!!! Is het zo dat je sommige challenges niet haalt, oftewel dat je daar later voor terug moet komen, met een ietwat getunde motor?? L8ter
'Ietwat' - Ik haal een aantal challenges nog steeds niet met een full-blown motor De Challenges bij de races wel, maar niet bij de trainingen, mis ik nog een aantal. Maargoed,ik ben misschien wat lui
euhm, mijn tijd is een 1.27.55 met 0.5 seconde straftijd. Kan er zowiezo nog wel een 1.26er van maken zeer binnenkort. Ben lekker gestaag aan het stijgen. Vandaag overall naar 69 gegaan maar was al weer 71 na het eten. Ga straks nog wel ff. Oh, maar Tuur heeft een 1.24er staan
top? ongeveer 1.29 denk ik. dan zit je in de subtop. kan dus nog wel wat van af. Ik ben nu ook overgestapt op handmatig. ik ehgb toch al weer 15 secs van me totale tijd af weten te rijden. alleen me gemiddelde laptijd is well verslechterd Ik zou gewoon eerst time trial proberen, een half uur per baan. aan het eind heb je em dan wel door waar je in welke bocht je iin welke versnelling kan gaan. Scheelde bij mij bij motegi en Le Mans bijde 7 seconde. Sachsenrin 2 seconde. En overal kan nog wat van af. want het waren niet de beste ronden. het verschil is trouwens wel groter met handmatig en automatic, in vergelijking met deel 1. of ligt het aan mij.
ik rij maar 1:41 op mugello maar ik doe nog niet echt me best ik probeer over te stappen op handmatig schakelen maar dat lukt mij niet erg nog iemand tips?
Hoe zit die ranking in elkaar is het zo dat de beste ronde eerste staat of gaat het om het aantal punten dat je haalt per race en dat dan opgeteld?
naja ik heb het idee dat het minder verschilt op top en optrekken, maar dat het schakelen minder goed is gemaakt door dat 4th-5th schakel probleem in de bochten met automatic.... ik rij nogsteeds automatic maar ga morgen manual rijden en powerslide proberen, want zoals sonic circle al zegt heb je dat nodig om in de top 100 te rijden. in races hou ik hem wel op automatic tenzij ik ook constant rij met manual en ermee win... op mugello heb ik btw 1.30.45 goed voor ergens in de 400, maar ik had een 1.31 gehaald met een half maxed bike, dus het moet sneller kunnen neem ik aan. reposition is wel handig btw om een bepaald deel van de baan te oefenen, hoef je niet hele rondjes te rijden op bijv suzuka, waar ik moeite met de chicane heb...
Mijn tijd op Mugello is 1:29.30 maar daar moet nog minimaal een seconde vanaf Ik sta nu 262ste overall *)