1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    En je hebt de Thumbstick knoppen uitgeschakeld?
     
  2. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm zie er geen nut in om de thumbstick knoppen uit te schakelen omdat het automatisch schakelen is....

    EDIT: net ff gechecked of de andere 2 strokes het ook doen en alleen de yamaha 2stroke doet normaal schakelen, dus ik kijk ff of ik daarmee sneller ben..... kijk het stoort me meer dan dat ik ermee tijd verlies want als je de heletijd mhaaaa mhaaaaaa mhaaaaaaaa hoort in een bocht wordt je ook niet bepaald vrolijk
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2003
  3. dave

    dave Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    op planet MGP loopt er ook een thread over, zou bij alle 2 takten zijn...

    http://www.planetmgp.com/forums/showthread.php?threadid=10556

    Bij 4 takten heb je er geen last van.
     
  4. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nu ook hoe het is. bij bijvoorbeeld Brno, dan rij je in z'n 4 door de bocht. maar dan wil die niet omnhoog shakelen, en als ie dat doet dan schakeld hij gelijk weer terug.

    Ligt aan de snelheid. misschien moet je cornering credits iets verlagen, als je dat er voor over hebt.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon overstappen op handmatig schakelen :) Heb je én dat probleem niet, én kan je in dat soort situatie's gewoon lekker powersliden :)
     
  6. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand tips om handmatig te schakelen mij lukt het echt niet om op chamion te winnen en dat handmatigschakelen vergeet ik steeds waardoor hij bv in z'n 6 optrekt|:-

    weet iemand trouwens een goede walktrough of zo met wat tips om de challenges te halen?:confused:
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2003
  7. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    naja iig bedankt heren, dan weet ik iig dat het niet aan mij of het spel ligt en ik ben ook bezig om naar handmatig over te stappen :D
     
  8. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de tijden die jullie rijden op bijvoorbeeld Mugello?
    Want ik heb maar twee keer gespeeld en zit op een lelijke tijd van 1.39 ...:mad:..dus ik wou ff weten hoeveel ik eraf moet halen om mee te draaien in de top/subtop..
     
  9. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Die gasten van de Digifan zegt altijd morgen.
    En als ik bij hem ben, zegt ie: de leverancier was er niet vandaag.
    Morgen komt hij zeker...

    Kom ik morgen is hij er weer niet...

    Altijd hetzelfde zeik bij de digifan...

    En zo ben ik 5 dagen achter elkaar langs geweest omdat hij een spel 'morgen' zou hebben...
    En hij was uiteindelijk evenlaat als de E-plaza...:'-(
     
  10. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Zooooo gaaaaf, heb hem uiteindelijk vandaag bij Free recordshop gekocht, en ben nu ff bezig met wat challenges, en dat valt niet echt mee, maar ik vind hem gaaf, beter als MGP 1, ga nog ff wat training doen!!!

    Is het zo dat je sommige challenges niet haalt, oftewel dat je daar later voor terug moet komen, met een ietwat getunde motor??

    L8ter
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    'Ietwat' - Ik haal een aantal challenges nog steeds niet met een full-blown motor :) De Challenges bij de races wel, maar niet bij de trainingen, mis ik nog een aantal. Maargoed,ik ben misschien wat lui
     
  12. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0

    reageer nou ff :mad:

    Marius, wat is jouw tijd :+ ??
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    euhm, mijn tijd is een 1.27.55 met 0.5 seconde straftijd. Kan er zowiezo nog wel een 1.26er van maken zeer binnenkort. Ben lekker gestaag aan het stijgen. Vandaag overall naar 69 gegaan maar was al weer 71 na het eten. Ga straks nog wel ff.

    Oh, maar Tuur heeft een 1.24er staan _O_ :cool:
     
  14. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, je heerst, King Tuur ook, jezus christ :9 !
    Nederlands Trots O-) ...Kom ik straks met mijn 1.34 ;)
     
  15. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    top? ongeveer 1.29 denk ik. dan zit je in de subtop. kan dus nog wel wat van af.

    Ik ben nu ook overgestapt op handmatig. ik ehgb toch al weer 15 secs van me totale tijd af weten te rijden. alleen me gemiddelde laptijd is well verslechterd

    Ik zou gewoon eerst time trial proberen, een half uur per baan. aan het eind heb je em dan wel door waar je in welke bocht je iin welke versnelling kan gaan.

    Scheelde bij mij bij motegi en Le Mans bijde 7 seconde. Sachsenrin 2 seconde.

    En overal kan nog wat van af. want het waren niet de beste ronden. het verschil is trouwens wel groter met handmatig en automatic, in vergelijking met deel 1. of ligt het aan mij. :confused:
     
  16. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik rij maar 1:41 op mugello:mad: maar ik doe nog niet echt me best ik probeer over te stappen op handmatig schakelen maar dat lukt mij niet erg|:- nog iemand tips?:confused:
     
  17. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    ik las op planet moto gp net dat het veel minder verschil maakt in deel 2 :confused:
     
  18. j.la

    j.la j.la pour toi

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit die ranking in elkaar is het zo dat de beste ronde eerste staat of gaat het om het aantal punten dat je haalt per race en dat dan opgeteld?
     
  19. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    naja ik heb het idee dat het minder verschilt op top en optrekken, maar dat het schakelen minder goed is gemaakt door dat 4th-5th schakel probleem in de bochten met automatic.... ik rij nogsteeds automatic maar ga morgen manual rijden en powerslide proberen, want zoals sonic circle al zegt heb je dat nodig om in de top 100 te rijden. in races hou ik hem wel op automatic tenzij ik ook constant rij met manual en ermee win...

    op mugello heb ik btw 1.30.45 goed voor ergens in de 400, maar ik had een 1.31 gehaald met een half maxed bike, dus het moet sneller kunnen neem ik aan.

    reposition is wel handig btw om een bepaald deel van de baan te oefenen, hoef je niet hele rondjes te rijden op bijv suzuka, waar ik moeite met de chicane heb...
     
  20. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd op Mugello is 1:29.30 maar daar moet nog minimaal een seconde vanaf ;)

    Ik sta nu 262ste overall *)
     

Deel Deze Pagina