tja het was op het begin echt jammer voor je BossP. ik heb zelfs af en toe voor je gelegen.
Maar als mijn moeder niet 1x voor mijn beeld was gelopen en ik daardoor niet gecrashed was dan zou ik wel 4e zijn geworden ik had namelijk maar een beetje achterstand op Jerhui op het eind.
Op het begin en op de helft ging het echt slecht. ik had namelijk niet geoefend. daardoor crashte ik vaak. en het werd echt heel spannend met Poloscar. we hebben ongeveer een ronde achter elkaar gereden met maar 1/0.5 seconden verschil. dat was wel tof.
Maar toen ging het slechter met Poloscar. hij crashte heel erg vaak. en bij mij ging het juist heel erg goed. mijn ronde record makkelijk verbeterd. mijn ouwe record stond op 1.53.xx en nu staat ie op 1.51.5x en dat nog wel met automatic .
Maar dit is wel voor herhaling vatbaar. jammer dat ik maar 1x in de 2 week kan. maar ik probeer er te zijn op Mugello, en Donington (ben ik wel goed in). maar ik kan er deze week dus niet zijn. en 2 week daarna misschien. weet ik nog niet cker.
owja Dialogical. je hebt hopelijk volgende keer wel een betere connectie (dat zei je toch?) want anders is het wel kut dan heb je de kans om eruit gegooid te worden terwijl je het zelf met bossplaya hebt georganiseerd.
ow BP de kleuren zijn wel goed. en de naam niet dat moet redvyticy worden Redrum VySio Tiberium Cyberlaui.
ow dit was trouwens sarcastisch. Maar waar was Cyberlaui eigenlijk?
Laatst bewerkt: 28 apr 2003