1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP (Full Version) XBW Challenge (schrijf je hier in)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mastapiece, 17 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    reken maar op een half uur... 3 kwartier... hehe lijkt me dan :)
     
  2. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    keej dan dat is wel te doen... k moet toegeven dat ik het nog maar 1 of 2 x heb gedaan met real laps... :cool:
     
  3. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ut gaat zo beginnen :D nog even en dan zie je de ruling power van team2!!!

    Maarja ik heb het spel 5 keer uitgespeeld dus 5 keer Suzuka offline en online 4 keer ofzo. allemaal korte races.

    2 keer full race gedaan. Brno en Mugello. word je op den duur wel zat van maar als je genoeg te praten hebt valt het wel mee.

    zijn er ook van die fanatiekelingen die een petje met van die blikjes drinken op je kop hebben? :p
     
  4. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe snel, team 2 rijd dus met kleuren van rossi? Ga ik nu effe veranderen, ben zo in de lobby . Inloggen via eastmaster ,of niet?
     
  5. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    je moet op mijn server inloggen jah
     
  6. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie dat mensen er zin in hebben
    MOOI :D
    TEAM 1 DO YA THING 8)

    p.s. als iemand in je team niet op komt dagen moet je zelf ff checken of je een vervanger wilt regelen voor de volgende match
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2003
  7. sjef van dienst

    sjef van dienst nuvolari

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag mensen, ik zal ff uitleggen waarom ik er niet bij was:'-(

    Ik heb twee keer een invite geaccept van eastmaster (1 keer toen ik aan het oefenen was samen met VySio) en beide keren "this session is no longer available", ik heb daarna een kwartier gezocht in optimatch naar de server van eastmaster, steeds gerefreshed ,maar nulkommanul succes.
    Ik heb het altijd, snap er geen reet van. Zeeeeer frustrerend, MotoGP kan zo mooi zijn, maar helaas niet voor mij.
    Note : In GhostRecon heb ik soortgelijke problemen NIET, daar werkt het perfekt.
    Ik heb besloten om daarom meteen me maar uit te schrijven voor de challenge(als jullie dat niet al hadden gedaan
    :+ )
    Wel zou ik hierbij een vervanger willen aandragen, Tiberium NL, op deze site bekend als Alfa V6 man . Hij was niet op de hoogte van de Challenge totdat ik het 'm vertelde , en wil graag inschrijven. Ben er zeker van dat hij de verloren puntjes van de eerste race inhaalt:D :D :D

    Ciao!
     
  8. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Tiberium NL woehoe.. jah zekerz snel mannetje.. klotuh dat je er niet in kon komen.. die session no longer available message kan vaak een pain in the ass zijn hehe
     
  9. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier een samenvatting van de uitslag:

    1.ChAmPi0N Be 39.23.717
    2.RedRumNL +3.8sec
    3.Poloscar +1lap

    Het was gezellig :)
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    edit
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2003
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Individueel klassement:
    Champion BE15
    Redrumnl 14 (= incl 2 quali)
    Puschkin 10
    Jerhui 8
    Vysio 6
    poloscar 5
    Dschadir 4
    Eastmaster 3
    Magico DNF (lag)

    Team Klassement:
    Team 3: 38
    Team 2: 20
    Team 1: 4
    Team 4: 3
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2003
  12. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, ik dacht dat Poloscar 3de was

    my mistake
     
  13. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    ?
    Het gaat niet helemaal zoals gewenst is het wel ? haha:9 . Maar schol het echt maar 3,8 sec op de tweede?
     
  14. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    En nu denken jullie natuurlijk, dat ik langzaam was? Nou, ik zal je vertellen, dat was geen tactiek, ik ben ook langzaam. Ik ben gewoon gelapt. Het ging echt niet lekker. Ik heb geloof ik 4 laps onder de twee minuten gereden ofzo. Ik hoop, dat het volgende week beter gaat.

    Als ik overigens een vervanger aan moet dragen voor een afwezig teamlid, dan wil ik graag Thor NL voor dragen. Mits Casema/Wanadoo eindelijk wakker is en zijn lijntje geupgrade heeft.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2003
  15. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik had echt maar 3.8 sec voor op RedRumNL.
    Dat terwijl ik halfweg ongeveer 35 sec voorsprong had :) (ook deels dankzij zijn crashes)
    En toen wou ik m'n rondetijden verbeteren, en ben ik in totaal denk ik 3x gecrashed. Toen ik 3 ronden van het einde nog maar 12 sec voor had, ben ik trager en voorzichtiger gaan rijden om toch m'n plaats veilig te stellen. Zo ging m'n race ongeveer.
     
  16. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga maar heel goed oefenen op Jerez... Damm wat gaan jullie snel zeg en bij mij slecht..... gemiddeld zo'n 2 keer per ronde gevallen ofzo :mad:
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hallo peepz, ik had van de week al gepost dat ik niet aanwezig kon zijn. Omdat ik het ontzetten druk had dit weekend, heb ik helaas niet kunnen mee-racen. Aangezien mijn tijd op Suzuka best scherp staat (1.47.30 ofzo) is dat best jammer :confused:

    Zondag is voor mij geen ideale dag om te racen. Normaal gesproken is een Dinsdag, Woensdag of Donderdag iets wat me veel beter uitkomt. A.s. zondag weet ik ook nog niet of ik erbij kan zijn. Dat wordt deze week nog duidelijk. I'll keep you updated!
     
  18. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahhh shiiit, wat baal ik nog steeds. Champion BE, gefeliciteerd met je overwinning, maar damn, 2 ronden langer en ik had je gehad, serieus, man, zonde.
    Even een racereport: ik begon vanaf poleposition, 1e bocht was t gelijk raak, Puschkin zat aan de binnenkant en ik schoof eraf.
    Daarna was t effe moeilijk om in t ritme te komen, nog een paar keer gecrashed, met Jerhui en Puschkin paar leuke momenten gehad, ondertussen was Champion BE stilletjes allang weggesneakt tot een comfortable voorsprong van 35 sec, op dat moment waren er 10 van de 21 ronden gereden.
    Wat daarop volgende was een enorme inhaalrace tegen de klok, met gem rondetijden van 1.48/ 1.49 werd t offensief geopend, zonder daarna nog 1 keer te crashen. Ik wist natuurlijk wel op dat moment dat ik nooit hem bij zou kunnen halen als hij niet 2/3 keer zou crashen, dat gebeurde wel 2x op 3 ronden voor t eind zt ik op 12 sec. bij t ingaan van de laaatste ronde op 5 , en de laatste dus 3.8 sec, wat heel jammer was , omdat ik voor mijn gevoel de snelste op de baan was , maar ja, vanaf Jerez zal ik meer opletten in t begin , en nog harder trainen, hehehe ,
    al met al was de race zelf wel geslaagd, tot Jerez.......!!
     
  19. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Team 2 Welcomes TIBERIUM NL (Sjefke bedankt, Sjefke bedankt...). Volgende race, 1,2,3,4 voor Team 2.

    We moeten daarnaast met een naam komen voor ons team, en kleuren voor onze bikes, dus t zou fijn zijn als iedereen effe de full version in huis haalt, zodat je dat kan aanpassen.
    Ik heb de volgende kleuren voor ons team in gedachten: Main color: zilver/metallic , secondary en detail: geel en zwart. Strakke kleuren zonder al teveel poespas
    De naam voor ons team: The Swarm, of misschien Da Killabees...

    Als iedereen van team 2 effe wil posten wat hij hier van denkt, eigen ideen suggesties zijn ook altijd welkom

    Greetz Bossplaya
     
  20. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    tja het was op het begin echt jammer voor je BossP. ik heb zelfs af en toe voor je gelegen.

    Maar als mijn moeder niet 1x voor mijn beeld was gelopen en ik daardoor niet gecrashed was dan zou ik wel 4e zijn geworden ik had namelijk maar een beetje achterstand op Jerhui op het eind.

    Op het begin en op de helft ging het echt slecht. ik had namelijk niet geoefend. daardoor crashte ik vaak. en het werd echt heel spannend met Poloscar. we hebben ongeveer een ronde achter elkaar gereden met maar 1/0.5 seconden verschil. dat was wel tof.

    Maar toen ging het slechter met Poloscar. hij crashte heel erg vaak. en bij mij ging het juist heel erg goed. mijn ronde record makkelijk verbeterd. mijn ouwe record stond op 1.53.xx en nu staat ie op 1.51.5x en dat nog wel met automatic :D.

    Maar dit is wel voor herhaling vatbaar. jammer dat ik maar 1x in de 2 week kan. maar ik probeer er te zijn op Mugello, en Donington (ben ik wel goed in). maar ik kan er deze week dus niet zijn. en 2 week daarna misschien. weet ik nog niet cker.

    owja Dialogical. je hebt hopelijk volgende keer wel een betere connectie (dat zei je toch?) want anders is het wel kut dan heb je de kans om eruit gegooid te worden terwijl je het zelf met bossplaya hebt georganiseerd.

    ow BP de kleuren zijn wel goed. en de naam niet dat moet redvyticy worden :p Redrum VySio Tiberium Cyberlaui.

    ow dit was trouwens sarcastisch. Maar waar was Cyberlaui eigenlijk?
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina