1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP (Full Version) XBW Challenge (schrijf je hier in)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mastapiece, 17 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Team 1:

    Vanavond pas ik mijn kleurtjes aan. Witte bike, black rider. Black rider? Ik zie ineens een motor voor me met zo'n rood heen en weer zigzag lichtje op de voorkant ... Oh ... Snap out of it.

    How about een witte bike met schuine zwarte streep en matching leathers? Graag antwoord.


    Team naam: The Pit Crew? Sent from above (witte bikes)? Moto GP wannabees? Annihilators? Scooby gang? Sonic's Hedgehogs? Road rashers? Burning rubber? Avengers? Devastators? Executors (ok, ok, ik geef toe, ik heb te veel Star Wars gekeken).
     
  2. crashing biggel

    crashing biggel www.racing-clan.com

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat ik erg laat ben maar kan ik mischien nog meedoen/invallen
    ik kreeg het gisteren van jerhui te horen dat gisteren de eerste race was , maar ja was te laat he
    laat maar horen als iemand mijn persoontje in zijn team wil hebben
     
  3. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel bij team 2 , Vysio kan namelijk maar om de week, en waar Cyberlaui is , weet ik niet ,ik hoop wel dat hij iets van zich laat horen.
     
  4. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    o shit, had deze tread niet gevolgt.

    em dus op zondag avond zijn de races.

    kan 4 mei niet wegens de dodenherdenking ed... weet niet of er dan een race is.

    verder heb ik geen costom bike, had ik eerder al aangegeven, ik heb alleen de savegame van motogp. als ik costom bike doe dan is dat die van de save en dat is een zwarte met zwarte rijder met bloemetjes in het wit.

    vertel ff wanneer de volgende race is en hoelaat
     
  5. mastapiece

    mastapiece Guest

    zooo....na een week gebanned te zijn ben ik er weer :$ en nu eerst es ff lezen wat ik allemaal heb gemist :mad:
     
  6. mastapiece

    mastapiece Guest

    omg..ik heb dus al 1 race gemist en ik zit in team 4...das altijd leuk!! :d Euhm..heb team 4 nog trainingstijden ofzo? Ik wil wel meedoen nog nl!! :p

    ciao
     
  7. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Blij dat je nog leeft Cyberlaui , we hebben je gemist zondag, hehe.
    Dus komende zondag kun je niet? Dan wordt Race 2 op Jerez gereden, het zou fijn zijn als we met een compleet team kunnen verschijnen. Dan zullen we een vervanger moeten regelen als je echt niet kan. Word wel lastig ,want Vysio kan ook al niet , volgens mij.
    AlfaCuore/ Sjef van dienst is vervangen door Alfa v6 man/ Tiberium NL, Vysio weet ook nog wel iemand die kan invallen evt. als er iemand niet kan of zo.
    MGP Classic is nou ook uit, dus als je die kan lenen/huren of je haalt m in huis, kan je de kleuren veranderen en bike eventueel.
    We willen namelijk met Zilver/ Geel /Zwart gaan rijden , dus als t even kan...

    PS: Yo Mastapiece, was je echt gebanned ja? Dialogical en ik hebben regelmatig PMs naar je gestuurd, we vonden t al vreemd dat je nix van je liet horen, we hebben daarom met zn tween maar alles op poten gezet.

    Volgende Race: Jerez , zondag 4 mei, 2130 in de lobby, 2200 Qualifying , aansluitend Race.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2003
  8. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    hoelaat is de race dan, ik zit namelijk bij de stam van scouting didam(de oudere rond 19 20 die bier drinken en lullen, een soort studentenvereniging), maar we moeten dan nl ook bij dodenherdenking aanwezig zijn.
     
  9. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    De Race zelf zal rond 2215 van start gaan, na de Qualifying , die duurt 10 min. wachten we nog 5 min op eventuele invallers , mensen die een connectieprobleem hebben, maar dan beginnen we ook echt.;)
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2003
  10. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen die races trouwens niet een uur eerder? want ik moet maandag's altijd naar school. en dan mag ik niet te laat op bed. heb namelijk wat probleempjes op school.

    XBox voor school he?
     
  11. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    22:15 moet lukken denk ik zo, moet maandag wel naar wageningen als het mooi weer is, naar het bevrijdingsfestival, maar dat zal ook wel niet zo vroeg zijn.
     
  12. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE sorry mensen sorry! maar vrijdag dacht ik er nog aan, zaterdag moest ik werken en 's nachts was ik zo de weg kwijt dat ik zondag middag pas thuis kwam, toen was ik het dus egt helemaal vergete, wat een oetlul ben ik ook :mad: i'm so sorry, maar de volgende race zal ik aanwezig zijn! mijn desktop effe veranderd in zondag om 22:00 racen!!!! :D nogmaals sorry

    edit: ik had eigenlijk ook wel ff een pm'tje verwacht voor de 1e race :9 j/k
     
  13. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, grapjas , je weet niet niet hoeveel werk we nu al hiermee hebben, moet je de thread beter lezen de volgende keer, stond er al een paar keer op namelijk, maar dat maakt niet uit.
    Speciaal voor Kaliet: Komende Zondag, 2130 in da lobby, hehehe:p ;)
     
  14. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    i'll be there!
     
  15. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    jaaa blijft feest..daar is deze thread toch voor
    :p
     
  16. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan voor mij wel week om week rijden(team2). de ene week ik de andere jij. als je nog geintereseerd bent moet je maar iemand van ons team PM'en

    Cyberlaui
    Bossplaya
    alfa V6 man
    of mij

    Wie is eigenlijk captain bij ons? ik hoef het iig niet per se te zijn...

    En kunnen we niet aparte threads maken voor onze teams? of is dat ook weer onnodig...
     
  17. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Team 1:

    Ik heb een voorstel voor de motoren. De afspraak was witte bikes met zwarte rijders.

    Ik heb de volgende "configuratie":

    Avid bike (Honda V4): wit - zwart - wit
    Avid Leathers: zwart - wit - zwart.

    Wat vinden jullie hier van?
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
  19. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Team 2
    Zal ik maar als Captain voor team 2 fungeren? Ik ben tenslotte toch bijna de hele dag met Motogp bezig, dit kan er dan ook wel bij. Iedereen OK hiermee van Team 2? (hehe ,da rijmt ook nog):D :p
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2003
  20. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Team 3 zullen we als naam sinners nemen?? En wie wordt er captain? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina