[Centraal] MotoGP (Full Version) XBW Challenge (schrijf je hier in)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mastapiece, 17 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eigenlijk het idee om gewoon kleuren als namen te gebruiken zoals op Planet MotoGP... dus gewoon Team Blue en Team Black enz.

    Ik vindt die andere namen (zoals sinners, no offence) meestal een beetje afgezaagd, of laat ik het anders zeggen, als je straks 4 teams heb met namen zoals sinners dan lijkt met me niet echt duidelijk dat deze teams samen in 1 competitie rijden....

    Just my two cents ;)

    ps Wat wel zou kunnen is een combinatie, dus bv Blue Sinners en dat andere teams iets dergelijks doen, dus een kleur en een naam...
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Of Alpha/Bravo/Charlie/Delta :+
     
  3. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    He Wouter, dit begint allemaal wel een beetje onoverzichtelijk te worden, Is t niet beter als we een nieuwe thread aanmaken voor de Teams en voor t klassement ,regels e.d?
     
  4. Heras

    Heras Hackwerk

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Heejz...

    Ik heb al een witte bike, maar ik ga mijn bike zomestraks ff aanpassen aan de team 1 normen. Sorry dat ik er afgelopen zondag niet was, had deze thread nog niet helemaal uitgepluist. Vanaf nu zal ik er (in principe) iedere zondag zijn.

    Een nieuwe thread lijkt me zeker aan te raden overigens.
     
  5. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even ter aanvulling, dit zijn de kleuren die ze gebruiken op Planet MotoGP:

    Black Team
    Purple Team
    Avocado Team
    White Team
    Maroon Team
    Gold Team
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ik zit ff te denken. Ik wil jullie denk ik ook wel een apart subforumpie geven.
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik te laat ben maar kan ik nog steeds meedoen? Zo ja, dan doe ik dit eigenlijk toch wel graag.. Wacht ff op antwoord voordat ik aan mijn nieuwe custom bike begin.
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    * Knikt hard ja!!

    Het gehele MotoGP gebeuren begint een beetje onoverzichtelijk te worden. De centrale thread is erg leuk, maar ook veel slow-chat (ben zelf ook "quilty as charged your honour" :D!!). Misschien beter om een sub-forum met duidelijke threads te starten idd. Voor race-info met datums en tijden, voor game-inhoudelijke hulp, voor hints & tips, voor teamsamenstellingen enz.

    Team Black vind ik wel erg toepasselijk voor Team 1 Jerhui. En idd vind ik het zo ook tof klinken. Elk team kan dan nog zijn eigen "bijnaam" verzinnen. Men in Black ofzo voor team 1 dus
    :cool:
     
  9. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hey gasten, team 4 he... jaylee zit ook en team 4 en ik zag hem net op xbl, toen zei ik: en ging het goed afgelopen zondag? hij zegt: he? wat? is dat xbl toernooi al begonnen? hij snapt er dus nix van en ik zei dat zondag weer een race was, jullie moeten hem ff pm'en ofzo :confused:
     
  10. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit wel zinvol kan zijn, gezien het aantal threads over dit spel... de enige tegen die ik kan verzinnen is dat het hek van de dam kan zijn op het moment dat meerdere mensen voor hun spel een eigen subforum willen... met het argument dat MotoGP er ook een heeft... :{

    Toch denk ik dat het zinvol is, omdat (nogmaals) MotoGP op dit moment veruit het meest besproken spel is...
     
  11. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je dat nieuwe forumpie of een thread daarvan zo instellen , dat t alleen toegankelijk is voor de deelnemers? Dan laten we deze Thread voor General discussion of zo , anders wordt dat nieuwe forum ook binnen notime slow-chat, tenminste als dat kan natuurlijk.
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee daar moet dan alle MGP shit in komen :cool: Een aantal topics markeren we dan (threadnaam bv Competitie: Klassement na 3 races). Dan kan je ooktopics openen voor specifiekere dingen in MGP.
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Anyways; Wil de organisatie zich ff zsm melden bij mij zodat we het eea aan regels kunnen afspreken etc..
     
  14. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, vind ik ook best:) , dan kunnen we binnen dat forum onze eigen aparte teamthreads openen etc. etc. , is goed;)

    PS: Ik zoek nog pics van Motogp voor hier op t forum , weet iemand nog goede links?
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een zooitje pics liggen, wat heb je nodig?
     
  16. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    pics van Bayliss op die Ducati of van Rossi , of van Biaggi van dit nieuwe seizoen ,als dat kan. Alvast bedankt
    Grtz BP
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nop heb ik niet :)
     
  18. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je wel? Als er maar een strakke motor op staat, en niet met een driewieler aan komen of zo ,hehe.:p ;)
    Leuk dat subforum, ik heb t gezien , thnx, wanneer kunnen we erop?:cool:
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2003
  19. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil me wel opgeven als captain, aangezien ik toch veel hier en op live aanwezig ben.... ik hoor het wel...
     
  20. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het goed... je reed ongeveer het gemiddelde van ons team (d8 ik) en je bent er idd vaak :) dus als niemand er bezwaar op heeft dan vind ik dat best en dan zou iets als Blue Team of Blue Sinners misschien wel beter zijn ja...:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina