1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP (Full Version) XBW Challenge (schrijf je hier in)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mastapiece, 17 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Gefeliciteerd Champion BE. En wij altijd maar grapjes maken over Belgen. Wie het laatst lacht ...

Jammer, dat Team Black weer pech had. Een persoon niet op komen dagen, de tweede ziek en de derde helaas opnieuw uitgevallen. En met de punten, die ik haal komen we er ook niet echt denk ik. Maar we komen nog wel terug.

2. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    [Offtopic:)
    Dschadir je PM box zit vol.
    [/Offtopic]

Champion BE: Zeer goed gereden... ben trots op je jongen ;)

3. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    echt vet irritant dat mn inet ermee kapte de 22ste rond lag nog lekker 3de, maargoed had het al tegen vysio gezegd dat het kon gebeuren dat mn inet wegviel, wou mn xbox nog direct verbinden aan het inet, maar ik kreeg mn dns server niet goed ingesteld en de helpdesk was al dicht.

naja ik von het wel cool de race, maarre beetje weinig mensen, denk dat je het beste 6 teams van 3 ofzo kan maken die ook goed te onderscheiden zijn. anyway mocht iemand een x een rijder nodig hebben email me dan maar.

4. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    30/35 sec. of zo, ik weet t niet meer precies, laatste 7 ronden heb ik t laten lopen, t verschil bleef rond de 20 sec, toen had t al weinig zin meer, maar netjes gereden jongen , niet 1 keer gecrashed, ik had zelf wel gehoopt op een battle voor stek 1, maar heb in t begin te voorzichtig gereden, volgende keer maar de dood of de gladiolen -taktiek toepassen, hehe!
    :D 8)

5. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook graag meedoen! ik kan al heel snel. hoe schrijf ik me in?

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  6. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    d'oh als je de hele thread had gelezen dan wist je dat we al begonnen waren en dat dat niet meer kan... Trouwens hoe was het gister?? Ik heb mijn best gedaan om onder die verjaardag uit te komen maarja het lukte niet :'-( Wordt er ook nog ergens een algemeen klassement gepost??

7. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn een paar mensen weer niet komen opdagen, maakt me verder niet uit, maar sommige mensen laten helemaal niks van zich horen.
    Als je niet kan racen , of geen zin hebt of zo, laat t dan even weten ,er zijn nog zat anderen die het wel leuk lijkt om hieraan mee te doen.

8. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tjaa ik heb het gezegt en de mensen die weer niet zijn gekomen en nix hebben laten horen hebben denk ik niet echt door dat het al begonnen is :confused:

9. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die hele thread gelezen en ik zie dat mensen zich hier en daar nog aanmelden. vandaar mijn vraag.

maar als er veel uitvallen, geef me een seintje, dan neem ik die positie als het kan. thanks! ik sta ong. 4000e overal, dus ik kan wel meekomen hoop ik

10. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan kan je zeker meekomen :)

edit: als er ruimte is :p

11. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je gewoon de bezem ff door je team halen, team van bossplaya was helemaal aanwezig, maar van sommige was er maar 1tje en er waren in totaal 11 mensen of 10.

leuke aan mij router btw is dat ie het nu weer helemaal doet en ik dus gewoon een beetje mirc laat aanstaan om te kijken of ie nog uitvalt. :p

maargoed I will have my vengeance in this life or the next :p hopelijk kan ik op le mans of mugello weer meedoen :D

EDIT: kan je btw niet tryouts voor een team houden ofzo ik wil namelijk wel in een team :p

12. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    G8 Crasher!!!

Je mag wel in mijn team:D

ik zit btw. in team 4

edit: Quintus jij bent ook welkom in mijn team :cool:

13. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    ok cool eastmaster. jij staat ook in mijn friends list toch? ik stuur wel ff een pm met mijn msn, zsm! 8)

14. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik zal het in mn achterhoofd houden eastmaster, eerst even kijken of bossplaya me nog nodig heeft, want vond het ook wel fijn om met vysio te oefenen. :D

15. Mr_Anoniem

Mr_Anoniem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil geen onrust brengen in dit vreedzame topic, maar toch heb ik iets te vertellen dat enkele mensen wel zal treffen (of misschien hadden sommigen het wel al verwacht).
    Ik ben een goede kennis van Champion BE en race zelf ook af en toe eens.
    Ik zal maar meteen tot mijn punt komen, Champion BE is namelijk niet meer dan een handige cheater.
    Ik studeer samen met hem voor ingenieur, en in één van de boring lessen waren we in een gesprek uitgedraaid op een handig cheatmodel voor racegames. In het begin was het niet meer dan een hersenspinsel, maar na een maand erover te praten hebben het dan toch maar proberen te gerealiseren, en jawel na wat prutsen en proberen bij verschillende games lukte het ons bij MotoGP.
    Het gaat hier (simpel uitgelegd) om een bakje tussen je Xbox en de internet verbinding. Dit bakje is niet meer dan een pc met 2 netwerkkaarten. Alle packetjes (data) van je Xbox naar de server en omgekeerd passeren die pc dus. Op de pc draait (onder linux) software die alle packetjes afzoekt naar specifieke sync packetjes van bvb in dit geval MotoGP. Door wat oppervlakkige programmatuur (van de game) is het mogelijk voor ons deze syncpacketjes (die dus eigenlijk je tijd en ook je plaats bepalen) een weinig te manipuleren (en verder door te sturen naar de server) waardoor er op een hele ronde maximaal enkele seconden gewonnen kan worden (hangt ook af van de lengte van de ronde uiteraard).
    Ondertussen hebben we onze software zo kunnen optimaliseren dat je met de pc naast de Xbox met enkele commando's per circuit ongeveer kan instellen op welke tijd je wil uitkomt (je mag zelf ook niet slecht rijden natuurlijk en niet teveel op je bek gaan).
    Waarom wij dit gedaan hebben? Gewoon voor de fun.
    Nu blijkt dat Champion redelijk verslaafd is geworden aan ons systeem en het achter mijn rug nog steeds toepast. Daarom wil ik dat hier ook vermelden, Champion is geen slechte racer, maar hij zeker niet zo goed als hij jullie wil laten denken!
    Hopelijk is Champion nu niet te kwaad op mij, maar ik vond dat jullie dit moesten weten.
    Als MotoGP 2 er is zal hij wel wat minder goed worden ;)

Good Luck

16. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik wil ook niet vervelend doen ofzo, maar tijdens qualify reed hij achter mij (oranje stipje) en toen ik mijn snelste tijd rijd 1.28.9 vergrote in mijn voorsprong op hem (het stipje dan) en toen pakte hij mijn poll af met 1.27.9.

kan aan mij liggen ofzo, dat het gezichts bedrog is ofzo en ik wil ook geen onrust zaaien of mensen ten onrechte beschuldigen, maar tijdens die andere oefen races ervoor was hij ook niet zo snel als in de race... maargoed zoals ik al zei ik ga niemand beschuldigen of wat dan ook, ik neem aan dat ie volwassen genoeg is om niet te cheaten.

17. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het waterdichte netwerk van MS |:- .

18. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Die Mr Anoniem is een maat van me die gewoon grappig wil doen.

Ik cheat namelijk niet en RedRumNL kan wel bevestigen dat ik echt zo 'snel' ben.
    Sorry voor dat incidentje G8 Crasher, maar m'n laatste ronde was toch ruined en ik vertraagde gewoon langs de kant om te zien wie er nog eigenlijk aan't racen was....ik stond uiterst rechts, sorry dat je me daardoor raakte, maar ik denk niet dat je sowieso sneller was/bent op Jerez... een 1.26.85 heb ik tijdens de race neergezet...

Het was in elk geval niet m'n bedoeling om iemand te hinderen, maar kom, we ondervinden allemaal wel eens hinder van elkaar tijdens een snelle ronde...

19. Meneer Eric

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dat dan verkeerd ingeschat hebt. Trouwens ik had een slechte kwalificatie...1.27.9 is helemaal niet snel...

20. Meneer Eric

Leuk Bevonden:
    0
    welke oefenraces bedoel je eigenlijk? de kwalificatie ofzo? Ik maak ook wel fouten hoor, en niet elke race win ik...maar het is in de echte race dat het erop aankomt he ;) Dus dan zorg ik er gewoon wel voor dat ik daar deftig presteer...

Ik, meer dan wie ook, haat mensen die met MotoGP cheaten...ik zou zelf nooit glitches gebruiken of stukken afsnijden omdat dat lame is. En deze 2 enige cheat-vormen zijn waarneembaar voor iedereen dat aan die race deelneemt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina