1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP (Full Version) XBW Challenge (schrijf je hier in)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mastapiece, 17 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    @ meneer eric
    misschien ff editen?

2. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    jep, had ik in de laatste post reeds gedaan.. :) sorry

3. Mr_Anoniem

Mr_Anoniem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het te erg wordt, ja het was een flauwe grap van mij ;)
    Ik heb lang niet meer zo goed gelachen maar kom.
    Waarom? Gewoon omdat Champion op school niet kan zwijgen over MotoGP en daarom dacht ik hem eens te pakken waar het hem het meeste zeer doet (nee niet daar, daar heeft hij sinds het 'tussen de autodeur' incident nooit meer pijn, ach kom ik dwaal af), namelijk zijn gamer 'hot shot' ego :)
    Hij is dus gewoon een goed racer (toch als het waar is wat hij ons op school allemaal zegt) en geen cheater. Hij haat zelfs cheaters, bugusers en anderen.
    Ik had deze 'grap' liever wat langer gerokken omwille van de leuke reacties die erop zouden komen, maar Champion floot me terug, vandaar dus nu reeds mijn oprechte excuses voor het bevuilen van jullie mooie forum met mijn flauwe grap.
    Moderators mogen hun werk doen als ze willen...

4. Meneer Eric

Leuk Bevonden:
    0
    Dat autodeur incident is dus weer een grap van hem, mocht je het nog niet doorhebben ;)

5. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    pff belgen met hun flauwe humor :p j/k

hmm ik weet wel zeker dan ik niet sneller was :p

6. Meneer Eric

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was je snelste tijd dan tijdens de race? :)

7. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    ergens rond de 1.29.20, ben blij dat het bijna alleen maar 1.29-ers waren en niet 1.30-ers die ik in mn oefen potjes reed. was ook niet gecrashed btw naja totdat in de 22ste ronde mn inet kapte that is :p

had serieus 3de geworden maargoed, dat is allemaal napraten en ik had het al verw8 dat mn inet zou uitvallen aangezien het het hele weekend niet anders was.

8. Meneer Eric

Leuk Bevonden:
    0
    OK, iemand zin om vanavond wat lekker te racen? Join me dan maar, want ik zit sowieso alle dagen te racen met MotoGP :)

9. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan "beamen" dat champion BE wel snel is.. en ook weinig crasht! Vanmiddag een uurtje met hem geraced en hij is gewoon erg constant.

Als ik zoveel zou rijden als hij, zou ik hopelijk ergens in de top500 staan :cool: Maar toch vandaag geklommen naar 1050 zonder cheats!!

10. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    oefenen op Le mans? ik kan er jammergenoeg dan neit bijzijn.

Le mans verheug ik me op, heb al flink geoefend en ik zal nog flink oefenen ook. Dit keer wil ik minimaal 4e worden. (met dezelfde grid dan als deze zondag)

ow wat was trouwnes de score. heeft iemand het wel eens opgeschreven? ik weet alleen dat ik achter JerHui finishte. meer weet ik niet.

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Le Mans zondag? Gaaf!! Le Mans is een tof circuit..

Zaterdag de hele nacht naar Tiesto, dus hopelijk ben ik beetje bij mijn positieven Zondag ;) Maar ik ga er alles aan doen goed voor de dag te komen.. mijn tijd vandaag verbeterd naar een 1.19.37 ofzo

12. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    kan je er nou niet bijzijn maar je verheugd je er wel op?

ehhm ik snap hem niet :p

explain plz :D

13. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    hehehe, wat een lol hiero, Champion BE bij de neus genomen, grappig, maar geloof me deze gast is gewoon goed, klaar.
    Hij zal echt niet zomaar gaan cheaten, is gewoon lame, dat weet hij ook, anders had hij echt wel veel hoger in de ranking gestaan,hehe.
    Ik heb vrijdagavond een paar uurtjes getrained met hem op Jerez, en we waren alletwee net zo snel, rondje na rondje ,hij kan echt wel racen , geloof me, nou moet ik wel nog een keer zijn ass kicken op Lemans, ik denk dat t daarvoor wel eens tijd begint te worden, ik weet zeker dat ik net zo snel ben of kan zijn als iedereen die hier aan meedoet, ik kan er iig veel tijd insteken als dat echt nodig is, ik verheug me ook al weer op zondag

Wat de Teams betreft, als mensen herhaald niet komen opdagen is t aan de Team Captains om orde op zaken te stellen in hun teams, dus als je denkt dat bepaalde mensen niet meer komen opdagen ben je vrij om vervangers daarin te zoeken (en mensen te kicken natuurlijk) .

De stand zet ik vanavond wel op forum, ik heb de uitslag thuis op mn PC staan.
    Greetz BP

14. Meneer Eric

Leuk Bevonden:
    0
    Jerez viel mee, maar die 10 laps op LeMans waren erg slecht :) Mja dat circuit ligt me ook niet... maak er makkelijk fouten...

15. Meneer Eric

Leuk Bevonden:
    0
    1. ChAmPi0N Be (&Pole)
    2. RedRumNL
    3. Go Ahead
    4. Jerhui
    5. Vysio
    6. Crashing Biggel
    7. Eastmaster
    8. Dshadir
    9. Magico DNF
    10. G8 fortune DNF

16. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Le mans ga ik echt goed doen. ik ga voor de race niet te veel oefenen. want dan ben ik er zat van voordat ik begin. concentratieproblemen. (misschien moet ik maar weer aan de ritalin gaan :p )

Nee maar ik had voor de race teveel goefend. waardoor ik een beetje mijn concetratie verloor en daardoor slecht ging racen. Le Mans heb ik nu een 1.20.85 op automatic :D

En daar kan ook nog wel wat vanaf. alleen het gaat wel moeilijk worden.

Vandaag vanaf 18.00 uur met G8 Crasher geofend op Le Mans. het gaat ons bijde erg goed af.

Alleen jammer dat G8's tijden bijna nooit opgeslagen worden.

ow Sonic Circle, volgens mij zijn je scores gereset. ik zag je alleen nog maar bij de overal ranking en op Suzuka staat. Le mans geen tijd terwijl we die vandaag nog gereden hebben.

17. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    1.21.20 had ik nog in ons potje gereden en bijna de heletijd constant in de 1.23 1.22, als je geen foutje maakt op het circuit tenminste... ga even kijken of ik aan die tijden kan komen als ik safe rij, dus net als op jerez, want dat ging wel redelijk.

@bossplaya

heb je iemand nog nodig in je team? Ik denk dat ik namelijk wel een nuttige aanwinst voor je team kan zijn inet problemen zijn verleden tijd :D

morgen weer op le mans rijden, kan ik tenminste daar mijn tijd wat omlaag drijven, als iemand wilt racen/oefenen voeg me maar toe G8 Crasher dus :p

18. Bossplaya

Leuk Bevonden:
    0
    Yo G8 , goede race zondag, je rijd contstant, weinig fouten, thats the shit.
    Ik moet even kijken of ik je permanent kan toevoegen aan ons team, is afhankelijk van Cyberlaui , ik heb m al een PM gestuurd, dus nog even geduld a.u.b.
    Zodra ik iets meer weet laat ik je t gelijk weten.
    Grtz BP

19. Bossplaya

Leuk Bevonden:
    0
    Even nog een vraag, voor welk team reed Go ahead Eagles?

20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmm, god! forgive me! _O_

ik moest GVD overwerken zondag wheeeeeh! please don't kick me out :D i'm really sorry! maarre, komt er nu le mans aan? das mijn favo! O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina