[Centraal] MotoGP (Full Version) XBW Challenge (schrijf je hier in)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mastapiece, 17 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    XboxWorld MotoGp Challenge Season1

    Klassementen na 2 races

    Ind. : Team: Punten:
    1 Champion BE 3 32
    2 Redrumnl 2 26
    3 Jerhui 3 16
    4 Vysio 2 12
    5 Puschkin 3 10
    6 Eastmaster 4 7
    6 Dschadir 1 7
    8 poloscar 3 5
    8 Crashing Biggel 2 5

    Team Klassement:
    1 Team 3: 73
    2 Team 2: 43
    3 Team 1: 7
    3 Team 4: 7


    Team 3 gaat aan de leiding, zowel in het individueel klassement als bij de teams.
    Koploper is Champion BE met 32 punten , gevolgd door Bossplaya(thats me ) en Jerhui.
    Maar nog 8 races te gaan, dus nix is zeker, belooft weer een spannende wedstrijd te worden_O_ :cool:

    Ronde 3 van de XBW MotoGp Challenge is op zondag 11 mei
    op het legendarische circuit van Lemans
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2003
  2. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ronde 3 zeker? ;)
     
  3. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Go ahead Eagles reed voor team 3 (blue) ik denk alleen niet dat je hem moet mee laten tellen voor het individuele klassement (net als alle andere eenmalige invallers)... alle plaatsen vanaf 3 zouden moeten worden doorgeschoven. Dit omdat hij enkel de demo versie heeft en dus niet wekelijks kan invallen.

    Daarentegen vindt ik dat hij wel mee mag tellen in de team scoren. Ik weet niet of dit practies is, maar ik vindt dat het individuele klassement voor de "vaste rijders" moet zijn om zo mensen te "belonen" die regelmatig mee doen.
     
  4. Stefan1973

    Stefan1973 The Mighty

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Team 1, hoorde dat jullie nog wat problemen hebben met het team. Ben niet 1 van de snelste, maar wel beschikbaar om toch 1 of 2 puntjes minimaal binnen te halen.
    Zit net achter Dschadir met de tijden.:'-(
     
  5. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    ok zal even de stand wijzigen
     
  6. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is jou feestje, dus mag jij bepalen of je het er mee eens ben ;)

    De enige angst die ik uitspreek is dat de éénmalige invallers wel eens het klassement door de war kunnen gooien... het zou namelijk niet leuk zijn op het momnet dat je beloond wordt voor het gebruik van invallers... invallers rijden voor een team, niet in de plaats van een persoon. Het zou er anders voor kunnen zorgen dat "mindere" racers constant worden vervangen door snellere die maar één of twee keer mee rijden... dit gaat dan weer ten koste van de gezelligheid / sportiviteit van een groepje dat gewoon leuk wil racen...

    Just my two cents O-)
     
  7. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil bij deze Thor NL voordragen als bijrijder van Team Black (1). Sonic Circle is nooit zeker of hij kan en van Heras heb ik helemaal nog niets gezien.

    Mogelijk kan hij zondag 11 mei nog niet meedoen, maar daarna in principe elke week.

    Mijn tijd op Le Mans is nu 1.22.95.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2003
  8. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook al een liedje om te zingen als Go Ahead weer eens gaat zingen. maarja dat terzijde.

    Er was toch ook afgesproken om max. 2 vaste invallers te mogen hebben? Probleem opgelost O-)
     
  9. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zoooo blij dat ik niet bij dat zingen was :p

    anyway mijn motogp demo disc is weer helemaal nieuw (winkel was zo aardig om hem om te ruilen ) :D
     
  10. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk toch echt dat Jerhui wel een punt heeft. Je mag dan misschien twee vaste invallers hebben, maar dan had je vanaf het begin met teams van 6 man moeten meedoen. Dan was het helemaal officieel geweest.

    Ik heb Thor NL uitgenodigd voor Team Black omdat op dit moment er geen punten binnen komen. Als invaller kan hij daar voor zorgen. Hij zal echter niet meedoen in het individueel klassement. Dat kan alleen maar, als een van de leden van mijn team zegt: "Ik kan niet meer, ik stap uit de challenge". Dan heb je nog maar drie leden en zal er iemand bij moeten. Of niet?
     
  11. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen probleem met vervangers (vaste invallers), net zoals G8 Cra$her, als ik goed heb zat jij ook niet bij de "oorspronkelijke" groep... maar het ging mij om de eenmalige invallers... zoals go ahead... ik vond het leuk dat hij meedeed (op ik had hem zelf uitgenodigd) maar hij had al aangegeven dat hij enkel de demo had waardoor hij geen vaste invaller kon worden...

    Wat mijn idee is: het individuele klassement geldt voor de mensen die zich hebben ingeschreven... als je niet kunt dan is het jammer maar helaas dan mis je punten. Mocht het duidelijk zijn dat je nooit kan en dus iets te voorbarig bent geweest met je zelf op te geven, dan kun je éénmalig een vervanger aanwijzen waarna je zelf uit de competitie stapt. (je mag wel invallen voor het team, maar je telt niet meer mee in de individuele klassering)

    Vervolgens heb je het team klassement. Hier kunnen wel mensen invallen (het liefste dezelfde) die voor missende personen in één team. Het zou dus niet mogelijk moeten zijn dat bv Jantje de ene week rijd voor team a en de volgende keer voor team b.

    De invallers tellen wel mee met de team score.

    Dit is volgens mij de beste manier om er voor te zorgen dat we een leuke herkenbare groep blijven en niet dat er iedere week meer invallers zijn dan deelnemers.

    Laat het wel duidelijk zijn dat ik niet de organisator ben van deze competitie, dat zijn Bossplaya en DiaLogical, zij moeten bepalen hoe het moet gaan lopen…
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2003
  12. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigelijk zomaar een vraagje dat me te binnen schiet. Is er ook de mogelijkheid om mee te kijken naar een race op live zonder dat je er zelf in mee speelt?
     
  13. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is jammergenoeg alleen bij GR zo.

    Ik zou wel graag willen. als je bijvoorbeeld gefinished bent of je zit in de lobby.
     
  14. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    heej jongens ik moet er uitstappen want ik heb problemen met mn adsl lijn en als het dan uiteindelijk weer goed komt heb ik examens dus ik heb dan liever dat iemand mijn plaats inneemt... sorry
     
  15. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Invallers

    Nieuwe regels omtrent invallers


    Ok , er is nogal wat onduidelijkheid over invallers, wel of niet klassement ,wanneer wel , wanneer niet, dus moeten we de regels even aanscherpen.

    punt 1: Als je niet kan racen is het de bedoeling dat je op tijd ,hiermee bedoel ik een dag vantevoren uiterlijk , mij of Dialogical, of anders je Team Captian of via t forum laat weten dat je niet kan.

    punt 2: Op t moment dat je niet kan racen is t je EIGEN verantwoordelijkheid en dat van je team om een vervanger te regelen, ik ga er niet achteraan zitten en Dialogical ook niet.
    Meld t dus ook aan je Team Captain zodat hij of anders jijzelf een van de vaste invallers kan regelen.

    Punt 3: Per team max 2 vaste invallers toegestaan, er worden geen 'toevallige invallers meer toegestaan omdat je team maar met 1 man zit, daaarvoor zijn er 2 vaste invallers. Bij deze kan je team dus uit max 6 man bestaan: 4 vaste rijders en 2 invallers.

    Punt 4: Onder een vaste invaller word bedoeld, een reserve die bij t team hoort als vaste waarde, die beschikbaar is voor een en tzelfde team op momenten dat de vaste rijders niet kunnen racen om een of andere reden. Het is dus NIET toegestaan om voor meerdere teams uit te komen als invaller. Als je dus voor team 1 meedoet als vaste invaller ,dan blijf je ook bij team 1.

    Punt5:
    Op t moment dat een vaste rijder herhaaldelijk niet komt opdagen is t de verantwoordelijkheid van de Team captain om te bepalen of degene mag blijven of dat er een vervanger nodig is, dat is aan hun om dat te bepalen. In dat geval zijn de vaste invallers de 1e aangewezen personen om hun plaats over te nemen, wat weer plaats vrijmaakt voor nieuwe invallers.

    Punt 6:
    Vaste invallers doen gewoon mee met zowel de individuele ranking als t teamklassement. Ze horen gewoon bij t team, dus verdienen ze ook de punten, klaar.

    Vanaf dit moment heten 'vaste invallers' gewoon RESERVES, ik hoop dat dit voor iedereen duidelijk is:)
    Nogmaals, JE MAG 2 RESERVES PER TEAM INZETTEN, dus heb je nog plek in je team, er zijn nog genoeg members die nog wel mee willen doen, maak daar dus gebruik van.

    Vragen ,tips opmerkingen of suggestie? Stuur een PM naar mij of Dialogical, wij proberen zo goed mogelijk antwoord te geven op al je vragen.

    m.v.g Bossplaya

    *)
     
  16. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jammer :'-( ik zal kijken of we een waardige opvolger kunnen vinden..

    Hoe dan ook succes met je examens :)
     
  17. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx man, volgende keer ben ik er zeker weer bij!!!
     
  18. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook examens, van 26 mei tot 24 juni, maar dat zal me niet beletten om elke zondag mee te doen ;)
     
  19. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    tjaa ik heb ze van 16 mei tot 26 mei en ik moet elke dag om 7 uur op....
     
  20. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    zo vroeg al, in mei gedaan...dan heb je vroeg congé he :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina