Ik heb ook geen probleem met vervangers (vaste invallers), net zoals G8 Cra$her, als ik goed heb zat jij ook niet bij de "oorspronkelijke" groep... maar het ging mij om de eenmalige invallers... zoals go ahead... ik vond het leuk dat hij meedeed (op ik had hem zelf uitgenodigd) maar hij had al aangegeven dat hij enkel de demo had waardoor hij geen vaste invaller kon worden...
Wat mijn idee is: het individuele klassement geldt voor de mensen die zich hebben ingeschreven... als je niet kunt dan is het jammer maar helaas dan mis je punten. Mocht het duidelijk zijn dat je nooit kan en dus iets te voorbarig bent geweest met je zelf op te geven, dan kun je éénmalig een vervanger aanwijzen waarna je zelf uit de competitie stapt. (je mag wel invallen voor het team, maar je telt niet meer mee in de individuele klassering)
Vervolgens heb je het team klassement. Hier kunnen wel mensen invallen (het liefste dezelfde) die voor missende personen in één team. Het zou dus niet mogelijk moeten zijn dat bv Jantje de ene week rijd voor team a en de volgende keer voor team b.
De invallers tellen wel mee met de team score.
Dit is volgens mij de beste manier om er voor te zorgen dat we een leuke herkenbare groep blijven en niet dat er iedere week meer invallers zijn dan deelnemers.
Laat het wel duidelijk zijn dat ik niet de organisator ben van deze competitie, dat zijn Bossplaya en DiaLogical, zij moeten bepalen hoe het moet gaan lopen…
Laatst bewerkt: 6 mei 2003