1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP (Full Version) XBW Challenge (schrijf je hier in)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mastapiece, 17 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb geduld! met het postenO-)
     
  2. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt Cyberlaui? Weet ik niet precies, ik wil t wel voor zondag weten natuurlijk, ik heb m al een tijd niet meer gezien op t forum, hij heeft ook niet gereageerd op mijn pm, maar heeft m wel gelezen.Laten we wachten tot vrijdag, ik zal m wel nog een pm sturen, dan weet je zaterdag iig geval meer ,ok?
     
  3. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie titel onder mijn nick }:]
     
  4. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik stemde toe dat hij het werd ;) had je maar eerder moeten reageren, want hij was de enige van team blue die reageerde
     
  5. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
  6. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik kan er nix meer over zeggen hoor... als je het echt graag wil zijn moet je maar overlegen met jerhui... maar ik denk dat dat zinloos is, want wat is nouw het voordeel van capt'n zijn? :confused:
     
  7. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt mij niet uit hoor, ik vroeg me gewoon af of er al iemand captain was bij ons...
     
  8. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    He G8 Crasher, je kan vaste rijder worden, Cyberlaui, kan niet meer meeracen helaas, dus is er bij Team 2 een plaatsje vrij voor een RESERVE!!
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Even wat dingen:

    Het spijt me dat ik er de 1e twee races niet bij was. Helaas is zondagavond echt een uitermate ongeschikte avond voor mij (1e race had ik al een andere afspraak) en vorig weekend was ik ziek. A.s. zondag ben ik er wel bij.

    Samenstelling team Black:

    Dschadir
    Magico
    Sonic Circle (Captain)

    en eigenlijk Heras. Maar niemand heeft iets van hem vernomen? Ondertussen zijn er al 2 mensen die zich beschikbaar hebben gesteld voor ons team. Thor NL wil graag vaste reserve worden.
    Gerbo wil ook graag meedoen. Als Heras niets van zich blijft laten horen, wil ik hem evt vervangen door Gerbo?

    Voorlopige Team BLack Bike-Setup (kleuren):
    Avid Bike: Wit Zwart Wit
    Avid Leathers: Zwart Wit Zwart

    Ik zal Heras nu even PMen om te vragen wat zijn bedoelingen zijn. Verder wil ik iedereen van Team Black even vragen zijn Team-Bike volgens bovenstaand kleurenschema in te stellen. Dit schema kan evt nog veranderen, maar dat geef ik dan hier door.

    Als laatste dank aan Dschadir omdat hij eigenlijk de laatste weken meer als Captain heeft gefungeerd als ik _O_. Mocht ik in de nabije toekomst weer een aantal keren niet kunnen op zondag (weet ik nog niet), dan zal ik hem ook voordragen als onze nieuwe Captain :)
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dan wil ik nu gelijk ook even vragen of het tijdstip en de dag van de race ook altijd zondagavond 22:00 zullen blijven?

    Doordeweeks rond een uur of 21:00 tot max 22:00 de race beginnen komt mij persoonlijk veel beter uit. Zijn er ook anderen die dit hebben? Ook dan heb ik af en toe een zaalvoetbalwedstrijd, maar dat is nog maar 3 wedstrijden.
     
  11. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand eigelijk waneer het sub forum nou opengaat ?
     
  12. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt wel een beetje op onze bike eigelnijk. Team Silver. De kleuren van ons zijn namelijk:

    bike: Zilver zwart zilver.
    pakje: zwart, eigen kleur, zwart.

    Wij kunnen natuurlijk ook wel ietrs veranderen aan de pakjes. als jullie het dan aan de bike doen?
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Als ik vanavond heel even tijd heb, zal ik wel een bike bouwen met zwart erin volgens een nieuw kleurenschema. Maareh volgens mij was het voorstel van Dschadir al eerder gedaan hier in de thread, voor jullie voorstel ;)
     
  14. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    cool dat ik vast kan rijden :D

    maarre zit best weinig verschil tussen de motors qua kleuren, tijdens de start zag ik zoveel zilverzwarte motors dat ik er gek van werd :p
    enne eerst zat ik te twijfelen wie achter mij zat want er zat geen in de motor d8 ik, maar toch was het bossplaya _O_

    maargoed kortom een paar felle kleurtjes in de motor kan geen kwaad, want dan is ie ook niet zo somber :p
     
  15. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Onze kleuren zijn trouwens zilver geel zwart, by tha way
     
  16. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies. Dat was op 29-04-2003. Pagina 22 van deze thread. Ik heb ook al op Jerez met deze kleuren gereden.

    Avid bike: Wit - Zwart - Wit
    Avid Leathers: Zwart - Wit -Zwart
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2003
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Met de komst van het nieuwe MotoGP Subforum heeft de MotoGP XBW Challenge een eigen plekje gegeven.

    Er zijn daar speciale topics geopend die speciaal voor deze competitie gemaakt zijn, dus ik verzoek jullie daar verder te gaan.

    Have fun racing! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina